Yakınlık

5.4K 251 10
                                    

Belimden tutarak beni kendine çevirdi.Şuan çok yakındık ve ben bu durumdan memnun değildim.

"Bir şeymi arıyordun?" diye sordu kısık sesle.

"E-evet.Bardak arıyordumda su içicektim.Ama nanet olasıca bardağı bir türlü bulamıyorum."diye cevap verdim.Arada bir konuşurken dudaklarımız birbirine değiyordu.Ben bundan rahatsız olduğumdan biraz uzaklaştım oda belimi bıraktı.

"Bardaklar şurada(özel tasarlandığını düşündüğüm bölümü göstererek)"dedi.

Bende hemen gösterdiği yeri açtım.Açtığım gibi şok olmam bir oldu.Çünkü çok iyi tasarlanmışdı bardakların yerleri farklıydı ve koymak için yerler vardı.Zevkine hayran kalmışdım.

"Zevkin güzelmiş"dedim ve en beğendiğim bardaklarından birini alarak su doldurdum ve kafama suyu dikdim.Daha sonra bardağı yıkadım ve önceki yerine koydum.Başım çok acıdığından "ah" diye inlemeyke karışık bir ses çıkardım.

"Hadi Tiffany şu başını halledelim." dedi ve mutfaktan çıktı.Bende hemen onun arkasından çıktım.

Koltuğa oturdu bende hemen yanına oturdum.Gerekli malzemeleri çıkardı ve kafamı bacaklarına koydu.

Ben hiç bir şey yapmıyordum.Başımı temizlemeye başlamıştı.Elleri çok yumuşaktı ve kokusu muhteşemdi.

Yaramı temizlediğinde teşekkür ederek başımı kaldırdım.Sonra birden kapının açılma sesi duyuldu ve Jack'ın ağzından şu sözler döküldü...

FARKINDAYIM BÖLÜM ÇOK GEÇ GELDİ AMA RESMEN İLHAM PERİLERİM GİTMİŞTİ AYRİYETTEN HİKAYE 8 BÖLÜM OLDU BU BÖLÜMLE BİRLİKTE DOKUZ VE OKUYUCU SAYISI ÇOK DÜŞÜK GERÇEKTEN VOTE VE YORUMLAR ZATEN BERBAT BÖYLE DEVAM EDERSE HİKAYEYE YA ASKIYA ALICAM YADA FİNAL YAPICAM...

Bir Genç Kızın HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin