Şaşırmışdım.Ama umursamadan önüme döndüm ve merdivenlerden inmeye başladım.
Arkamızdan 'Hey!' diye bağırınca mecburen durmak zorunda kaldım.Jack arkasına dönüp bakınca bende şaşkınca dönüp bakmak zorunda kaldım.
Austin biraz daha yaklaştı ve bana iğneleyici bakışlar atıp Jack'a döndü.
"Biliyomusun....Aslında hiç bi şey bilmiyosun(bu ne kadar saçma bi cümledirasdfg)"
Jack da kollarını çiçek yapmış tek kaşını kaldırmış bi şekilde Austin'e bakıyodu.
"Ben Alya(!)'yla önceden beri tanışıyorum."
"Nasıl yani ben sevgilimin seninle ne işi olabilir ki?"
Sevgilim kelimesine baskı yaparak söylemişdi ve Jack'ın hala tek kaşı kalkık duruyo nasıl oluyo bu anltsna brz cnm ya (saçmaladım)
"Zaten sevgilinin(!) benimle bi işi yoktu.Benim onunla işim vardı.Hala da var.O her zaman çok güzeldi.Ona hayrandım,herkes hayrandı.Bir sürü taci edici mesaj alıyodu."
"Sen nerden biliyosun lan ona nasıl mesaj geldiğini" diye araya girdi Jack .Austin'se umursamadan devam edince Jack iyice sinir olmuş bi şekilde ne söyliyiceğini bekliyodu.
"Ama o umursamıyodu.Onun yerinde başkası olsaydı belkide şimdiye kadar...Neyse.Bu yüzden ona herkesden farklı bi hayranlık duyuyorum."
Austin'in sözleri biter bitmez suratına Jack'tan güzel bi yumruk ve tekmeler yedi.O anda arkadan bi çığlık sesi duyuldu.Arkadan dediğime göre benden değildi.Zaten ben yumruk atıcağını biliyodum,o atmasaydı ben atardım.Çığlık bildiğiniz,yada bilmediğiniz üzere Elenaor'a aitti.Koşarak yanımıza geldi ve Austin'e kalkması için elini uzattı.Austin'se Elenaor'un eline tumayıp kendi kendine kalkmaya çalışınca ben bi yumruk attım ve tekrardan yere yapıştı.Evet güçlüydümm ve bu gücün
nereden,nasıl geldiğini bilmiyodum.Küçüklüğümden beri böyleydi.
Austin'e dönerek"HİÇ.Bİ.ZAMAN.BİR.KIZIN.ELİ.GERİ.ÇEVİRİLMEZ."kelimelere vurgu yaparak söylemişdim ve ekledim.
"Sapığım olucağına bunları öğreneymişsin keşke.Belki bu durumda olmazdın." diyerek merdivenin başında dikilmeye başladım.
Jack da bana'İşte benim sevgilim' der gibi bakıyodu.
Daha sonra Austin Elenaor'un elini tutarak ayağa kalktı ve merdivenlerden inmeye başladılar.Merdivenlerden inerlerken Elenaor bana iğrençmişim gibi baktı.
Bende arkalarından Jack'le birlikte indikten sonra arkalarından bakmaya başladım.Elenaor beni bırakıp gitmezdi dimi?Yani sonuçta o beni çok severdi.Bende onu...Bi işe yaramaz yüzünden bırakıp gitmezdi.Daha sonra kapı kolunu açtı ve evden çıktılar.Çokta umrumdaydı.Evet umrumdaydı -_-
Evden biraz uzaklaştıklarında sesimi duyabilicekleri şekilde bağırdım
"Git git sende git.Bırak beni.Heh zaten beni gelen geçen yarı yolda bırakıyo.Sende şu pis sapık yüzünden beni bırakıyosun.Bumu senin arkadaşlığın.Nolucak hayallerimize?" diyerek farkında olmadan ağlamaya başladım.Austin son bi kez bana baktı ve Elenaor'a bi şeyler söyledi sonrada yanağından öptü ve yürümeye devam ettiler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Genç Kızın Hayatı
Teen FictionBabasından , annesinden , üvey babasından ve yeni doğacak üvey kardeşinden nefret eden bir kızın hikayesi... Sevgiden mahrum kalan Tiffany, mutluluk nedir bilmiyor , hayatından nefret ediyor ve sonra karşısına bir adam çıkıyor bu Jack. Jack ona sevg...