Taylor
Ήπια άλλη μια γουλιά και το κατάπια γρήγορα πρωτου το φτυσω. Το υγρό καιγοταν ελαφρώς καθώς κατεβαινε από τον λαιμό μου. Δεν είχα ιδέα τι έπινα μα ήταν πραγματικά απαίσιο.
Δίπλα μου η συγκάτοικος μου η Jordan ήπιε μια γουλιά από το ίδιο υγρό από ένα κοκκινο πλαστικό ποτηράκι καθώς κουνουσε τους γοφούς της στον ρυθμό της μουσικής αντλώντας την από το σπίτι του πάρτι. Ήμασταν δύο πολύ διαφορετικοί ανθρωποι: εκείνη ήταν βέβαιη για τον εαυτό της και φλέρταρε και εγώ ήμουν απλά νευρικη και πολύ ντροπαλη. Ήπια άλλη μια γουλιά από αυτό το ποτό και αναγκαστικά να την πάω κάτω. Αυτό ήταν το νόημα ολόκληρης της βραδιάς,να βγούμε έξω και να διασκεδάσουμε.
Παρατηρούσα τους ανθρώπους που χόρευαν στο αυτοσχέδιο πάτωμα χορού του σαλονιού. Πολλά έπιπλα είχαν μετακινηθεί προκειμένου να υπάρχει αρκετός χώρος έτσι ώστε οι άνθρωποι να χορέψουν. Κουνουσαν τα χέρια τους στον αέρα και τραγουδούσαν το τραγούδι που ξεχυνοταν από κάθε τοίχο του σπιτιού.
Ζευγάρια κοριτσιών χόρευαν πάνω σε ένα μικρό ξύλινο τραπεζάκι που μετακινήθηκε κοντά στον τοίχο.
Μου τράβηξαν την προσοχή αφού χόρευαν προκλητικά και φλέρταραν με κάποια αγόρια που χόρευαν κοντά τους. Απλά ήθελα να είμαι ένα φυσιολογικό κολεγιοπαιδο όπως οι υπόλοιποι μαθητές που ξεκάθαρα διασκέδαζαν εδώ μέσα. Μεθουσαν και χόρευαν χωρίς να νοιάζονται για τον υπόλοιπο κόσμο. Σε μια απομονωμένη γωνία, παρατήρησα ένα ζευγάρι που ερωτοτροπουσε άγρια. Μερικοί απλά φλέρταραν ενώ άλλοι φάνηκαν να είναι πιο τυχεροί.Όσο περίεργο και αν είναι για να το πω εγώ τους ζήλεψα για αυτή την απερισκεπτη πράξη τους. Δεν ήταν και αυτό ένα μέρος από την εμπειρία στο κολλεγιο; Οι άνθρωποι λένε ότι το κολλεγιο ήταν μια ολόκληρη σειρά από κακές αποφάσεις που ξεχάστηκαν καλύτερα αλλά για εμένα θα ήταν πολύ διαφορετικό. Ήμουν έτοιμη να μάθω από τις εμπειρίες μου εδω. Δεν είχα την ευκαιρία να κάνω κανένα λάθος ακόμα αλλά θα το επανορθωνα αυτό.