Taylor
Η Jordan ήταν καθισμένη στο κρεβατι της με σταυρωμένα τα χέρια της στο στήθος, όσο με κοιτούσε που έμπαινα μέσα στο δωμάτιο.
"Ξέρω.Έχω κάποιες εξηγήσεις να δώσω. " ξεκίνησα, αλλά εκείνη με διέκοψε με την κίνηση του χεριού της.
"Σε προειδοποιησα για αυτον. Σου είπα ότι εάν μπλέξεις μαζί του στο τέλος θα σε απογοητεύσει." είπε, και ο τόνος της φωνης της γινόταν όλο και πιο ανησυχος. "Δεν προσπαθώ να σου πω πως να ζήσεις την ζωή σου: απλά δεν θέλω να μαζεύω τα σπασμένα κομμάτια που θα αφήσει εκείνος όταν σε παρατήσει."
Τα μάτια μου μαλακωσαν στην όψη της συγκατοίκου μου. Καταλάβαινα γιατί ήταν τόσο ταραγμένη, και λάτρευα που νοιαζοταν τόσο.
"Κοιτα, συγνώμη που σου είπα ψεματα."απολογήθηκα. "Έπρεπε να σε είχα ενημερώσει. Αλλά η αλήθεια ειναι οτι δεν έκανα τίποτα μαζί του."
"Τότε γιατί ήρθε εδώ για εσενα;" με ρώτησε, γεμάτη απορία.
"Λοιπόν....."
Στην πραγματικότητα, ήταν λίγο περίπλοκο.
"Νόμιζε ότι κάποιος μου πείραξε το ποτό εχθές. " ξεκίνησα. Η Jordan άνοιξε διάπλατα τα μάτια της και φώναξε.
"Κάποιος πείραξε το ποτό σου!" ούρλιαξε. Την άρπαξα από τους ώμους και προσπάθησα να την συνεφερω. Ήταν ιδιαίτερα ταραγμένη στην σκέψη ότι κάποιος ειχε προσπαθησει να μου κανει κάτι τετοιο.
"Δεν έχω καμία απόδειξη ότι κάποιος μου το έκανε αυτό. Είναι απλά ότι δεν είχα μεθυσει τόσο πολύ και ο Sin είπε ότι δεν μπορούσα καν να σταθώ όρθια."
"Είπες ότι έχασες την παρθενιά σου εχθές." είπε και καταπιε."Σε βίασε καποιος;"
"Οχι." απάντησα, κουνώντας το κεφάλι μου για έμφαση.
"Ο λόγος που δεν έπαθα τίποτα ήταν ο Sin. Είδε ότι δεν ήμουν καλά και έτσι με πρόσεξε για εκείνη ήταν νύχτα."