Taylor
Έκανα κίνηση έτσι ώστε να μετατοπιστω. Το κεφάλι μου δονουσε το σώμα μου και ήταν σαν κάποιος να μου το είχε γεμίσει με χάρτινες μικρές μπαλίτσες. Ακούμπησα απαλα τα δάχτυλα στο μέτωπο μου. Το στόμα μου ηταν υγρό και μου ήταν πολύ δύσκολο να καταπιώ πλέον. Τι στο καλό μου συνεβαινε;
Το χτύπημα στο κεφάλι μου ήταν αρκετό ώστε να με κάνει να ανοίξω το ένα μου μάτι. Ήταν σκοτεινά, αλλά μια δέσμη ηλιακού φωτός φάνηκε από μια ρωγμή ανάμεσα στις κουρτίνες, που μου ταν αρκετό για να συνειδητοποιησω πως δεν ήμουν στο δικό μου κρεβατι.
Αυτό δεν ήταν καλό. Ο πανικός άρχισε να με κυριεύει, ενώ εγώ προσπαθούσα να βάλω τα κομμάτια στην σειρά και να καταλάβω τι είχε μόλις συμβεί, αλλά δεν μπορούσα να θυμηθώ τίποτα. Πήρα μια βαθιά ανάσα προσπαθώντας να με ηρεμήσω. Υστερα ένιωσα μια μετατόπιση στο κρεβατι.
Ωω Θεέ μου!
Δεν ήμουν μόνη στο κρεβατι. Παρέμειναν ακίνητη και έκλεισα τα μάτια μου προκειμένου να μην ξυπνησω τον σύνοδο μου στο κρεβατι. Εάν ξυπνουσε θα προσποιουμουν πως κοιμόμουν. Όταν το κρεβάτι δεν ξανακουνηθηκε, ένα λεπτό από τότε που κράταγα την αναπνοή μου, άνοιξα τα μάτια μου και εστρεψα το βλέμμα μου για να δω ποιος ήταν μαζί μου στο κρεβατι.
Ακόμα και στο ελαφρώς σκοτεινό δωμάτιο μπορούσα εύκολα να δω ποιος ήταν. Ήταν ο τύπος που είχα δει στο πάρτι. Προσπάθησα να θυμηθώ το όνομα του, αλλά το μυαλό μου ήταν εντελώς άδειο. Αόριστα, θυμήθηκα την Jordan που με είχε προειδοποιησει για αυτον. Μου πήρε ακόμα μερικά δευτερόλεπτα μέχρι να θυμηθώ το όνομα του.