Taylor.
Εκείνη την νύχτα χτύπησα και γύρισα. Όσο σκληρά και αν προσπάθησα να ξεχάσω τον Sin, δεν μπορούσα να ξεφορτωθώ τις εικονες εκείνου και της κοπέλας, οι οποίες με άφησαν άγρυπνη ολόκληρη την νύχτα. Ο τρόπος που με κοιτούσε ο Sin ενώ φιλούσε εκείνο το κορίτσι έκανε το στομάχι μου ανω κάτω. Σε αυτά τα μάτια υπήρχε μια υπόσχεση για ότι ακριβώς ηθελα: καυτός έρωτας.
Αν μπορούσε να με κάνει να νιώθω έτσι μόνο με ένα βλέμμα του, ήθελα ότι μπορούσε να μου προκαλέσει φιλοντας με και ακουμποντας με, με τα δάχτυλα του. Μπορούσα να νιωσω την ζεστη στα μάγουλα μου με αυτή την σκέψη, και ένιωθα ένα πόνο ανάμεσα στα ποδια μου. Πίεσα τα γόνατα μου, προσπαθώντας να αποβαλω την επίδραση του πάνω μου. Χτυπησα το μαξιλαρι μου όσο προσπαθούσα να γυρίσω το στομάχι μου και τα κοιμηθώ, αλλά κάθε φορά που έκλεινα τα μάτια μου έβλεπα τα υπνωτικα μάτια του Sin.
Γύρισα προς την πλάτη μου, και άφησα εναν έντονο αναστεναγμό. Για λίγο, απλά ξάπλωσα εκει κοιτοντας το σκοτάδι, προσπαθώντας να πάρω κάποιου είδους απόφαση. Είχε πει ότι ένα πρόκειται να τον εκμεταλλευομουν, να του το έλεγα. Ήθελα να ξεφορτωθώ την παρθενιά μου, και ήθελα μια εμπειρία στον έρωτα. Εκεινος μου το πρότεινε, οπότε με άφησε με μια επιλογή.
Εγώ επρόκειτο να την εχανα - κάτι που ειχα ηδη αποφασίσει, αλλά το ερώτημα ήταν με ποιόν πρόκειται να την εχανα; Μπορούσα να συναντηθώ με ένα τυχαίο αγόρι που θα με βοηθούσε με αυτό αλλά δεν μπορούσα να βγάλω από το μυαλό μου ότι με τον Sin θα ήταν φανταστικά. Ήθελα να το κάνω 'η απλά να νιωσω την εμπειρια;