Chapter 2 - Part 2

55 7 0
                                    

Taylor

Και μόνο η εικόνα του με έκανε να θέλω να κρυφτώ κάτω από το κρεβάτι μου. Υποτίθεται όταν πας με καποιον για μια νύχτα την επόμενη μέρα δεν σε ψάχνει, έτσι δεν ειναι; Φορούσε ένα ξεθωριασμενο τζιν και μια φαρδιά λευκή μπλούζα. Ακόμα και σοκαρισμένη, μπορούσα να ξεχωρίσω το πόσο όμορφος ήταν.

Μήπως είχα ξεχάσει κάτι σπίτι του και ηρθε για να μου το δωσει; Ήταν το μόνο λογικό πράγμα που μπορουσα να εξηγήσω για τον λόγο που βρισκόταν εδώ. Αλλά δεν μπορούσα να θυμηθώ αν ξέχασα κάτι.

"Όποιον και να ψάχνεις, σίγουρα δεν είναι εδω" είπε η Jordan εχθρικά. Δεν την είχα ξανακούσει να είναι τόσο αγενής.

Αλλά ο Sin δεν της έδωσε σημασία, το βλέμμα του ήταν καρφωμένο πίσω από εκείνη, και συγκεκριμένα πάνω μου. Ένιωσα ένα ρίγος να με κυριεύει. Ήταν πολύ αργά για να κρυφτω: με είχε ήδη δει. Η Jordan τον κοιτούσε λίγο μπερδεμένη, αλλά ύστερα έκανε ένα βήμα πίσω και κοίταξε απο τον Sin  προς εμένα. Ένιωσα το αίσθημα της ενοχής να με κατακλύζει καθώς είχα παραλείψει να της πω πως το αγόρι αυτό ήταν ο Sin. Εκεινος ακόμα με κοιτούσε με αυτό το βλέμμα ενώ η Jordan πήρε τα μάτια της από πάνω μου και τα κάρφωσε πάλι σε εκείνον.

Είχε έρθει η ώρα να πάρω την αβολη κατάσταση στα χέρια μου και να φερθω σαν ενήλικας. Πήγα για μια νυχτα μαζί του και δεν χρειάζεται να αισθάνομαι κάποια ντροπή. Το μόνο αίσθημα ντροπής που έπρεπε να νιώθω ταν που δεν της είχα πει πως κοιμήθηκα με τον Sin. Σηκώθηκα όρθια και άφησα το βιβλίο που κρατούσα, στο κρεβατι μου. Μια αβολη ατμόσφαιρα κυριαρχούσε ανάμεσα μας όσο εγώ περπάτησα προς την πόρτα και στάθηκα μπροστά του, ενώ η Jordan έκανε ένα βήμα πίσω και μας κοιτούσε με περιέργεια. Εκεινος ακόμα δεν είχε πει λέξη, αλλά με κοιτούσε με αυτό το βλέμμα μέχρι να πάω να σταθώ μπροστά του.

Loving bad #1 in Greek  (the book)Kde žijí příběhy. Začni objevovat