1.BÖLÜM

11 1 0
                                    

Sabah ezanın sesi ile uyandım. Yataktan kalkarak banyoya gittim. Abdestimi aldıktan sonra seccademi serdim ve sabah namazımı kıldım.

Duamı ettikten sonra seccadeyi toplayarak çalışma masama oturdum. Bugün olacak olan matematik sınavına çalışmak için defterimi açtım ve güneş doğana kadar ders çalıştım.

Saat 06:01 olduğunda kalkarak önce çantamı hazırladım ardından şalımı yaptım ve okul üniformamı giydim.

Annemleri uyandırmak istemediğim için parmak uçlarında yürüyerek mutfağa gittim. Dolaptan peynir, zeytin ve bir salatalık çıkardım.

İki üç tane peynir, bir zeytin ve salatalığın yarısını yedikten sonra çantamıda alarak evden çıktım.

Son üç yıldır neredeyse hergün bu kahvaltıyı yapıyorum.

Elimdeki küçük not kağıtlarımla yolun karşısına geçtim ve dolmuşun gelmesini bekledim. Dolmuş gelene kadar not kağıtlarımdan tekrar yaptım.

Bu sınav benim için çok önemli çünkü, eğer bu yıl taktir belgesi alırsam babam hacca gitmeme izin verdi.

Benim matematiğim ne kadar iyi olsa bile yine de sınavlardan hep düşük alıyorum ve bu dafa bunun olmasına izin veremem...

Dolmuşa bindikten sonra okula yakın bir yerde indim ve devamını yürüyerek gittim. Sınıfa girdiğimde Gülşen gelmemişti.

Bende sıraya oturarak tekrar yapmaya devam ettim. " yeter artık bu kadar çalışma, yakında beynin patlayacak" diyen Gülşen'in sesi ile irkilerek kafamı kaldırdım.

Ben gülşen'e bakarken o çantasını masanın üzerine koydu ve yanıma oturdu. Sonra çantasından defterini çıkardı ve çalışmaya başladı.

"Bana diyene gel" diyerek güldüm Gülşene o ise hiç aldırmadan çalışmaya devam etti.

Oda aynı benim gibi fakat o matematik dersini hiç sevmiyor neredeyse en nefret ettiği ders diyebiliriz.

Biz sınava çalışırken Nuray hoca sınıfa geldi. Onun girmesi ile sınıf ayağa kalktı. Nuray hocada eli ile oturun işareti yaparak elinde ki siyah deri çantasını masanın üzerine koydu.

Biz oturunca "sınav kaçıncı saat çocuklar?" diye sordu. Arkalardan biri "hocam 2.saat, çalışabilir miyiz?" diye sordu.

Önce sınıfa baktı sonra kendi dersi olduğu için "çalışın fakat kendi aranızda, ses duymak istemiyorum" dedi sert ve tok bir sesle.

Herkez bir anda defterini çıkarmaya başladı ve sınıfta bir uğultu başladı. Kafamı çevirip baktığımda birkaç kişi hariç herkezin konuştuğunu gördüm.

Nasıl geçmeyi düşünüyorlar ki acaba bu sınavdan. Kopya ile geçeceklerini düşünüyorlardır ama o puan sadece onların geçmesini sağlar yüksek bir puan alamazlar.

Herneyse nasıl isterlerse öyle geçsinler. Allah onların günahlarını görüyor sonuçta. Onları sadece kendileri ilgilendirir.

İrem diyen bir ses ile düşüncelerden sıyrıldım ve sesin geldiği yöne baktım. Murat bana çağırıyordu. Ben ona bakınca "bir dakika gelir misin? " diye sordu. Bende ayağa kalktım ben kalkınca Gülşen bana yol vermek için kalktı ve sıradan çıkarak Murat' ın yanına gittim.

"N'oldu Murat?" diye sordum. Bana defterini göstererek
"geometriden soru çıkacak mı?" diye sordu.
"Hayır, sadece son konular çıkacak" dedim...

Sınav saati geldi. Nuray hoca önüme sınav kağıdını koydu. Benim kağıdım A' ydı Gülşen'in ise  B...

Sınav çok kolay geçti hepside bildiğim sorulardı. Bu sınavdan yüksek bir puan bekliyorum...

AŞK TOHUMUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin