50.Bölüm| Fotoğraf

6.4K 381 616
                                    


Selamın Aleyküm caniçlerim yeni bölüm geldiii.. Multide Kerem ve Nehir'i istemiştiniz. Alın size ponçik Kerem ve assolist Nehir hakajsjs..

Parodi hesap açmak isteyenler var mı? Komik olur diye düşünüyorum.

•Multimedyadakiler Kerem ve Nehir.
(Multimedyada istediğiniz kişileri buraya yazabilirsiniz.)

---------------------------------------------

"10 dakikaya oradayım. Bakarsan Sevgi seni öpsün, amin."

Gözlerimi devirip telefonu kapattım ve bir kenara koydum. Yatakta yatarken ayağımla ritim tutmaya başladım. Meraktan çatlayacağım ne koymuş olabilir ki?

__

Yaklaşık 20 dakika sonra zil çalınca yatağımdan fırladım. Odamdan çıkışımla kapıya ulaşmam 5 saniye sürmüştü. Kapı koluna asılıp bir hışımla kapıyı açıp Nehir'i içeri çektim.

"10 dakika demiştin!" dedim sitemle. Tolga'nın paylaştığı fotoğrafı görmek için sabırsızlanıyordum.

"Ya bir dur." dedi kulunu elimden kurtararak. "Arkadaş kuralı bu kanka. 10 dakika dersen 20 dakika bekletmek zorundasın."

Gözlerimi devirdim ve kollarımı bağladım. Nehir ayakkabılarını çıkarıp odama doğru yol alınca onu takip ettim. Yatağıma oturup "Hadi gel bakalım şu gizemli fotoğrafa." dedi heyecanla. Ayaklarımı yere sürte sürte isteksizce yanına gittim ve oturdum. Hiç merak etmiyorum, güya.

"Allah aşkına o odun beni ilgilendiren ne paylaşmış olabilir?"

Nehir elindeki telefonu açıp Instagram'a girdi. "Hıı sen öyle san canım." dedi sinsice sırıtarak. Şüpheyle suratına bakıp tekrar telefonununa çevirdim bakışlarımı. Takip ettiklerine girince kaşlarımı çatıp Nehir'e baktım. "Sen Tolga'yı neden takip ediyorsun?"

Nehir bana doğru dönüp geri çekildi ve kollarını yüzünün önüne tutarak kendini savunmaya çalıştı. "Kanka Tolga'yı değil Kerem'i takip ediyorum." Şüpheyle yüzüne baktım. Nehir şirince sırıtıp "Vallaha bak." deyince "Tamam o zaman." diye karşılık verdim ve devam etmesi için telefonu işaret ettim.

Kerem'in profiline girip oradanda Tolga'nın profilini buldu ve üstüne tıklamadan telefonu kendine doğru çekip benden sakladı. "Ne yapıyorsun lan?" dedim telefona uzanarak. "Dur bir gösterceğim ama büyülteyim de böyle 'vay canına' şeysi olsun."

"Lan ne şeysi olacak daha! İbnelik yapma göster şunu!" Sinirle Nehir'in üstüne çıkıp telefonu elinden çekmeye çalıştım. Nehir ise telefonunu vücudunun bir parçası haline getirmekte ısrarcıydı.

"İmdat. Adam sikiyorla-" diyeceği sırada telefonu bırakıp ellerimi ağızının içine soktum. Aslında ağızını kapatmaktı tek amacım, ama o ağızını öyle bir açmıştı ki ellerim neredeyse boğazına kaçıyordu.

Kapım birden açılıp arkamdan "Ne oluyor lan!" diye bir bağırış gelince başımı kapıya doğru çevirdim.

"Canım kuzenim." dedim suçlu gibi sırıtarak. Elim Nehir'in ağızındayken o altımda çırpınıp bir şeyler demeye çalışıyordu. Elim ağızının içindeyken konuşma fantezisine neden girdin? Bir anlatsana.

Bırakırsam Kalbim KurusunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin