25.Bölüm| Ajan

5.8K 436 72
                                    

Selamın aleyküm kuzular.
Öncelikle size bildirmek istediğim birşey var. Canlarım bir kaç değişiklikler yaptım. Tolga karakterini değiştirdim çünkü böylesinin daha iyi olacağını düşünüyorum. 20.Bölümde Multimedyadaki Tolga'yı değiştirdim şimdiki resime bakabilirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum. Bu karakterlere en çok yakışan kişileri bulmaya çalıştım umarım beğenirsiniz.

Bu arada yeni kapak nasıl olmuş?

•Multimedyadaki taş hatun Pelin.

--------------------------------------------------

Yatağımın yanındaki komidinin çekmecesini açıp içinden bir kağıt çıkardım. Sınıfta boyadığım kağıt. Tolga'nın ismini yazdığım ve sonra Nehir'e yakalandığım kağıt.

Uzun uzun kağıda baktım. Kendi kendime acı çektiriyordum.

Hepsi benim suçum.

__

Uyandığımda gece elime aldığım kağıdın üstünde uyuduğumu fark ettim. Kağıdı buruşturduğum için kendime sövüp kağıdı katlayıp çekmeceye koydum. Yatağımdan kalkıp yüzümü yıkadım ve aşağı indim. Mutfağa girip buzdolabını açtım ama yine hüsran. Kim yürütüyor lan bu meyve sularını?

Merdivenden sesler gelince merdivene döndüm. Seda yanıma gelip buzdolabına baktı. Bende geri çekilip yer verdim. Sen mi yürüttün lan benim meyve suyumu?

Seda uzanıp buzdolabından sütü çıkardı ve bardak alıp masaya oturdu. Abisi gibi umursamaz davranıyordu. Abisi kılıklı.

"Ne bakıyorsun?"

Yüzüme bakmadan konuşmuştu. Vallaha abisinin kız versiyonu.

"Ajanlık yapıyorum."

Seda sütü bardağa boşaltırken bana dönüp kaşlarını çattı. Yo deli değilim. Nerden çıkarıyorsun? Ben gayet normal bir insanım.

"Meyve sularımı yürüten kişinin peşindeyim."

O bakışlara cevap vermeseydim gerçekten beni deli zannedecekti. Seda bir kahkaha patlatıp elindeki sütü baş üstü bardağa koydu ve süte baskı uygulamaya başladı. İnekmi sağıyorsun? Ne bu kezban haller?

Daha fazla uğraşmayıp sütü kapatıp kenara koydu. Bardağı eline alıp vücuduyla bana döndü.

"Her sabah meyve suyun olmazsa olmazın mı?" diyerek tek kaşını kaldırdı ve sütünü yudumladı. Bu nerden biliyordu bunu? Ayrıca o kezban hallerden birden cool hale geçmesini nasıl başardı bu kız?

"Koyu meyvesuyucuyum."

Sanki takım tutuyormuş gibi gururla söylemiştim. Oda sütünü bitirip bardağı masaya koydu ve ağzını elinin tersiyle silip ayağı kalktı. Ne yapıyor lan bu kız. Kız kıza kalınca kızlıktan çıkıp öküz seyfettine dönüştü bu.

"Yardımcı olayım o zaman. Abimin peşindesin."

Sırıtıp 'kolay gelsin' anlamında koluma vurdu ve koşar adımlarla merdivenleri yukarı çıkıp göz önünden kayboldu. Tolga'mı yürütüyordu lan benim meyvesularımı?

Bırakırsam Kalbim KurusunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin