(studentka)čtenář x Eren (student)

982 35 3
                                    

Your POV.
Běžela jsi ke škole a snažila se držet normálně bundu nad hlavou. Proč?  Je bouřka a vítr a ty musíš do školy.  Máš už dost promáčené své (B/V) vlasy.  Doběhla jsi do školy, přezula se, pověsila bundu a běžela do třídy. Do třidy jsi doběhla přesně na zvonění. Došla jsi ke svojí lavici, hodila tašku na židli a sedla si ke zdi. Do třídy vešel váš třídní učitel a začal zapisovat na tabuli nějáké poznámky. Asi po pěti minutách jsi se rozhodla taky něco dělat,  ale to by do třídy nesměl přijít řiditel a za ním hnědovlasý vyšší kluk. ,,Tak třído, vedu vám nového spolužáka." Ukázal na chlapce vedle. ,,Ahoj, já jsem Eren Jaeger. Doufám že spolu bedeme vycházet." Řekl energicky a přátelsky se usmál. ,,Tak se tu o něj postarejte." Řekl řiditel předtím než opustil třídu. ,,Tak se posaď támhle vedle (T/J)." Řekl učitel a ukázal tvím směrem. Vatřeštila jsi oči a jen koukala na přibližujíciho se chlapce. Otráveně jsi stáhla batoh z židle.  Chlapec se posadil vedle tebe.  Po očku jsi ho sledovala.  Jeho to nejspíš nijak nezajímalo.  Vlastně jsi nebyla jediná kdo se na chlapce dívá.  Ale ty jsi to narozdíl od jiný uměla skrýt. 
...
Zbívalo pár minut do konce hodiny a práci už jste měli dodělanou.  ,,Tak Erene.  Pověs nám něco o sobě.  Máme pět minut,  to je tak akorát.". Řekl učitel a usmál se na chlapce vedle tebe.  Eren si stoupl a začal.  ,,Umm.. Takžejak jsem už zmiňoval,  jsem Eren Jaeger.  Přestěhoval jsem se sem s otcem kvůli klidu.  Rád kreslím nebo sportuji.  Jsem i trochu hyperaktivní. "Zamál se.,, Má někdo nějáké otázku? "Zeptal se učitel.  Nikdo sedlouho nehlásil tak tě napadlo se zeptat kolik mu je.  ,,je mi 16 za měsíc mi bude 17." odpověděl a usmál se na tebe.  Na chvíli jsi přestala dýchat.  Jeho úsměv ti přišel moc okouzlující.

...

Už je konečně konec školy tak ses rozhodla jít domů.  Eren tě však u skříněk zastavil. ,,um.. (T/J) ukázala bys mi to tu prosím trochu?" zeptal se tě zase s úsměvem.  V bříšku jsi cítila zvláštní šimrání.  Zakoukala ses mu do očí a nemohla odtrhnout zrak. On tázavě pozvedl obočí a naklonil hlavu na levou stranu. Vypadal tak strašně roztomile. Usmála si se na něj a kývla. Šli jste chodbou a tys mu ukazovala různé učebny a tak. Každou chvíli kolem vás proběhl nějáký zmatený student který něvěděl kde má jeho třída odpoledku. Došli jste do posledního patra k poslední místnosti-knihovna-. ,,Tak a to je vše." Řekla jsi  otočila se ke chlapci čelem.  Zase jsi měla takový ten divný pocit.  Chlapec se rozhlížel a pak skončil pohledem u tvých očí a následně rtů.  ,,Víš chtěl bych prozkoumat ještě jedno písto.." Zavrněl a ty jsi se ne něj zmateně koukla. Až ted sis uvědomila že se k tobě přibližuje. ,, C-Co..--" Nestačila jsi doříct a Eren spojil vaše rty. Chvíli jsi jen strnule stála a pak ses opatrně do polibku zapojila. On ti přejel jazykem po spodním rtu a ty jsi poslušně otevře ústa.

---------------------------------------------------------------------------------

Tak. první povídka je na světě. snad se líbí a o povídku si můžete  říct stačí napsat jen nař: Jimin(pěvecká hvězda) x čtenář(posedlí fanoušek který nepromrhá jediný koncert)

K-pop x ReaderKde žijí příběhy. Začni objevovat