Šla jsi po ulici. V uších sluchátka. A ruce v kapsách. Koukala ses do země a v hlavě přemítala text své oblíbené písničky. Když jsi konečně zvedla pohled od nezajímavého chodníku, všimla sis, že už jdeš náměstím plným lidí. Doslova hlava na hlavě. Povzdechla sis a snažila se co nejrychleji náměstí projít. ,,(T/J)!!já jsem tě tak dlouho neviděla! Vždyť si nedávno byla ještě malá holčička a teď je z tebe už velká slečna." Křikla na tebe nějáká ženská. Tys jí vůbec neznala, nebo sis to aspoň myslela. Jen ses na ní podívala, a už si šla dál se slovy že pospícháš. Přeběhla si náměstí a pokračovala klidnou ulicí ke tvému domu na konci. Už jsi byla tak v půli ulice, když z tvého domu vyběhlo několik lidí v uniformách a běželo proti tobě. Jen si vyjeveně zírala a vyndala si sluchátka z uší. Jeden k tobě doběhl a strhl tě k zemi. Na tož sis všimla že i ostatní jdou k zemi. Pak se ozvala jen hlasitá rána a ty si spatřila svůj dům v plamenech, nebo alespoň to, co z domu zbilo. Chlápek v uniformě se zvedl a podal ti nápomocnou ruku. ,,Omlouvám se že jsem vás bez upozornění strhl k zemi, ale bylo to pro vaše bezpečí. " Řekl ti milí a příjemný hlas. ,,Umm.. Vy jste (T/J) (T/P)? " Zeptal se. Na to si jen bezeslov kývla a podívala ses mu do očí. ,,Sousedi nahlásili lupiče a když jsme přijely všude byl bordel a pak si kolega všim bomby. " Řekl a podrbal se na zátylku zatím co se na tebe soucitně usmál. ,,umm teď pojedete s námi a pak se uvidí ce se stane. " Řekl a usmál se na tebe.
...
Už jsi byla u výslechu s výsledkem že netušíš kdo by to mohl být. ,,A-ale kde teď budu bydlet? " Zeptala ses při odchodu. ,,Nevím třeba u rodičů nebo kamarádů... " Odpověděl ti strážník jménem Jimin. Byl to ten strážník co tě vyslíchal protože tvůj zachránce měl hodně práce. ,,T-to nejde. " Vysoukala si ze sebe. Strážník na tebe pohlédl s pozvedlím obočím. ,,N-no ono... Rodiče mi před rokem zemřeli a jediní přátelé žijí až v Japonsku. " Povzdechla sis a snažila se zakrýt slzy, které se rvali na povrch. Strážník se na tebe soucitně usnál ale jinak něž předtím tvůj zachránce. ,,Počkej tady chvilku. "Řekl a odešel.
...
Chvilka to opravdu nebyla a tak už si unaveně přešlapovala z jedné nohy na druhou.
Po chvíli ale přišel místo strážníka Jimina tvůj krásný zachránce. Ano přiznala sis že se ti líbí a že ses nejspíš zamilovala do jeho krásných kakaových očí v kterých by ses dokázala utápět i hodiny. ,,um doslechl jsem se že scháníš bydlení, a tak jsem si řekl, jestli bys nechtěl na chvíli bydlet se mnou. Mam tam volný pokoj.. " Řekl a znuvu se roztomile poškrábal na zátylku. Usmála ses ale zavrtěla hlavou na nesouhlas. ,,Proč? " Zeptal se smutně(?). ,,Umm nemam čím bych ti platila.. Vlastně nemám nic. " Povzdechla sis. ,,Peníze vůbec nemusíš řešit, opravdu bych byl rád kdybys přijala. " Řekl skoro neslyšně. ,,T-Tak dobře. " Vysoukala si ze sebe, i když se ti zrovna moc nechtělo otravovat ho. ,,Skvěle! " Rozzářil se... Vlastně ani neznáš jeho jméno.. ,,Um a jak se vlastně jmenuješ? " zeptala ses ho. ,,Omlouvám se že jsme se ještě nepředstavil. Jsem Jeon Jungkook. " Představil se a tys konečně znala krásné jméno svého krásného zachránce. ,,Tak pojď, musíme ti koupit i nějáké oblečení. " Řekl vesele a ukázal ať jdeš za ním. Chtěla jsi něco namítnout ale kookie (jak ses rozhodla ho ve své hlavě oslovovat) ještě dodal: ,,A jak jsem řekl, s penězmi si nelámej hlavu." Usmál se na tebe. Chtěla jsi zase něco namítat ale kookie tě chytl za ruku a přitáhl k sobě. Byly jste od sebe pár centimetrů. Zatajil se ti dech a trochu jsi ses zčervenala. Čekala si co se stane. Kookie se na tebe usmál, stoupl si za tebe, dal ti ruku před pusu a postrkoval tě ven z budovy. ,,Jen pro případ že bys chtěla odmítat." pousmál se a nastkal tě zřejmě do svého auta. Kdyby nebyl policicta měla bys námitky a v hlavě by ti vyskakovaly nápady jako například: Chce mě unést a pak mučit/znásilnit/zabít? Ale i přes ujištění že je policista ti to nedalo a jedna s těch myšlenek tě furt otravovala. Doslova ti bzučela v uších jako otravný hmyz. Nachtěla si na sobě dát znát nervozitu a tak ses radši otočila k okénku ze kterého si celou cestu koukala. zastavily jste u (tvého oblíbeného) náměstí. Koookie vystoupil z auta, které následně obešel a otevřel ti dveře. Ses zčervenala. ,,Jde se na oblečení! " Řekl a zavřel za tebou dveře od auta které následně zamkl....
Už jste měli nakoupeno a vydali se zase na cestu autem, tentokrát ke kookiemu domu. Auto zaparkovalo na velkém pozemku a Jungkook jako předtím vystoupil první a podržel ti dveře. Byla jsi stašně vděčná osudu za to že ti pomohl poznat takového krásného gentlemana. Vešli jste do moderně zařízeného domu. Zuli jste se a Kookie tě provedl bytem. Skončili jste u tvého pokoje. ,,Tak si vybal a pak se sejdem dole na večeři." Mrkl na tebe a tobě se opět zatajil dech. Už dávno jsi si přiznala že ses do svého zachránce zamilovala proto není divu že ses opět zčervenala. Jen jsi kývla na souhlas a začala skládat oblečení z tašek do skříní.
...
Po asi půl hodince jsi měla hotovo a rozhodla ses jít dolu a najít Kookieho. Našla si ho v obýváku. Ale nevbyl sám v jeho přítomnosti byla ještě jedna žena a byly tak zaneprázdněni že si tě ani nevšimli. Běžela jsi do svého pokoje kde ses svalila na postel a utápěla ses v slzách. Najednou si slyšela otevření dveří a kroky míříci k tobě. ,,Stalo se něco (T/J)?" Zeptal se tě tobě tak známí hlas. Nemohla si mu to mít za zlé. Nechadila si s ním a ani nic takového. Prostě si byla jednostraně zamilovaná. ,,Ne, nic." Falešně si se usmála. On si klekl před tvou postel a koukl se ti do očí. To uiž jsi zase nevidržela a propadla panickému pláči. Jungkook nic neříkal, uvědomoval si moc dobře že slova jsou ted zbitečná. Místo toho tě objal lehce ale ochranářsky. ,,Miluju tě (T/J).." Pošeptal ti vlídným hlasem. ,,A-Ale co ta ta.." Nemohla si ze sebe dostat větu. ,,Ta žena? Hofodně dlouho se mě snažila dostat zrovna když se mě pokusila políbit jsi tam přišla ty, nic s ní nemám, Miluji jenom tebe, (T/J)." Řekl ti a ty jsi jen z jeho hlasu poznala že mluvý pravdu. ,,Taky tě miluji a moc.!" Vykřikla jsi a políbyla ho dlouze a vášnivě.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
tak toto je věnováno všem milovníkům BTS a hlavně jungkooka <3
další kapitoli chystám : Jimin x čtenář a pak ještě jednu tajnofu která zatím nevím kdy vyjde. tak zatím sayonara!!