Valentýn!!

417 32 67
                                    

.. Nic moc spešl ode mě nečekejte tady tak mix doplň větu, imagine, texting w/ reader...

Imagine:
Valentýn(wooow)
Jin/
Donese ti růži, bonboniéru až do postele.  ,,Drahá Y/N.. Doufám, že víš jak moc tě miluji.  Dnešek si beru na starost já.." Nezapomene ani na valentýnku:,,Je těžké najít si holku, těžší najít tu pravou, ale úplně nejtěžší bylo najít tebe!"

Namjoon/
,,Y/N,  moc tě miluji.  Jsi pro mě celý svět.. " podá ti bomboniéru a valentýnku:,,Jsi má láska, jsi můj sen, Tobě patří dnešní den. Jen s Tebou chci se smát a věrně Tě milovat. Zažeň z tváře každý stín, vždyť je svatý Valentýn!"

Jimin/
Když příjdeš domu,  nikdo nikde neni.  V kuchyni nalezneš valentýnku:,,Tímto chci krásného Valentýna přát, abys věděla, že je tu někdo, kdo má tě rád.Víš, co se skrývá za mým úsměvem? Že díky Tobě se mi splnil ten nejkrásnější sen.

Moje srdce tiše spalo, dokud tebe nepotkalo. Teď už dávno na tebe stále myslí. Růže je červená, barevný je květ. Jestli mě miluješ, do ložnice běž."
Když si tam došla.. No zbytek nebudeme rozebýrat.

Kookie/
Jdete na pouť.  Koupí ti balónek ve tvaru srdíčka.  Pořádně si to spolu užijete a ke konci dne jsdete na Ruské kolo kde ti předá valentýnku:,,K svátku svatého Valentýna Ti přeji: Za prvé, aby se Ti splnila ta nejtajnější přání. A za druhé, abych byl přímou součástí bodu jedna…."

Hobi/
Donese ti dárkový košík. Spousty čokolády. Růže!  Večer vás čeká film který.  U konce filmu kde hlavní hrdinka zemře pro svého milovaného,  to Hobi stopne.  ,,Y/N,  chtěl bych abys věděla že bych pro tebe udělal všechno!  Nechci o tebe přijít.  A strašně moc tě miluji. " políbí tě a předá valentýdodrží. V našem vztahu pohoda, tak zněla naše dohoda, a že jsme to dodrželi, já Ti k svátku tímto přeji. Ať nám to dlouho vydrží, sliby ať se vždy dodrží. "

Tae/
Vezme tě na romantickou procházku.  Odpoledne však zmizí neznámo kam. Smutná odcházíš do ložnice kde nacházíš valentýnku:,,Dnes když Valentýna máme,
dnes, když se tak dlouho známe,
chci Ti říct, lásko má,
že jsi ta jediná,
co v mém srdci místo má!
Milion hubiček
posílá Tvůj mazlíček.
Teď ti ale musím oznámit: Game Start!
První nápovědu najdeš pod polštářem. "

Sweet Sugar/
V

ejdeš do ložnice, ale nikdo nikde.
Najednou se ozvou z venku houkačky. Policie? Nestačila jsi nic udělat a někdo vyrazil dveře.  Kroky se blížili k tvému pokoji. Dveře se otevřeli a v nich stál policista.  Obličej mu nebyl vidět.  ,,Co se s-stalo? " zeptala ses vystrašené. V tom po tobě hodil polštář ve tvaru srdíčka. Blikl baterkou do okna a sirény přestaly.  Zavřel dveře.,, Co takhle Roleplay,  Y/N. ?" ,,Suga! Babo! Výš jak jsem se bála!" (všichni doufejme že Y/N moc nezničil..)
Nakonec valentýnku kterou ti předal ráno:,,Na okno srdíčko do rosy maluju,
to proto, že tě víc a víc miluju.
Pak píši tvé jméno na papír dopisní,
posílám ti z lásky dopis,
už chybí jen číslo popisný.
Krásného Valentýna.."


.
Doplň větu (Valentýn! )
.
Suga je____

Jungkook mi dal___

Hobi chce____

Ne,  nechci aby Jimin zase_____

Jin  umí tak dobře______

Namjoon umí tak krásně_____

Tae je neobvikle_____

Texting w/ Y/N:

567: Nazdárek

123: Hi, Lady and Gentlemans!

456: Ahoj

235:Čs

Y/N: zdravím.

235: Y/N, sejdem se v soukromém chatu.

169: **************

568: Taj je nechme osamotě. 😏

Y/N: XD

123: XD

456: XD

.soukromí chat s uživatelem 235
.235: Krásko. Čekám.

Y/N: ****************

235:mám pro tebe překvapení..

Y/N:O.o jaké proboha?

235:přijď do ložnice a uvidíš. 😏
Když příjdeš do pokoje,  najdeš tam 235. Nahého na postely. Je připoutaný pouty(jak to dokázal se život neptá), má zavázané oči a na sobě má čokoládou napsáno: ,,teď jsem jen tvůj
"

Lidi!  Já říkala nic spešl!  Ty čísla jsou tam.  Protože každý má jiného biase.  Takže si doplňte všechna jména podle sebe;)

K-pop x ReaderKde žijí příběhy. Začni objevovat