Di paris
"Cik muda kerata Sudah siap kata pengawal peribadi Somi.Kamu boleh pergi kata somi dan pengawal itu berlalu pergi.Mana irene dan jihyo ni lama tau aq tunggu dorang kata nak pergi shopping mall kata somi merungut.somi hanya membiarkan roh2 yang memandangnya.
3 jam kemudian
"Jihyo dan irene datang ke arah somi sambil tergucap-gucap.sorry somi tadi jihyo lambat bangun kata irene somi hanya memandang irene dengan pandangan 'aq tunggu korang 3 jam tau' manakala jihyo hanya tersenyum seperti baru keluar wad.
FlashBack
"Jihyo!!!! Jerit irene kita dah lambat nak jumpa somi (jihyo tidur dekat rumah irene sebab nampak roh yang menakutkan)Jihyo dengan malas bersiap irene Sudah bersiap lagi awal maklumlah dia ni seorang yang teliti.
Selesai shopping mereka pulang ke rumah jihyo kerana omma dan appa ISJ(nama irene,somi,jihyo author pendekkan)berada di situ
"Sampai di rumah jihyo Omma irene memulakan perbicaraan.Omma dah berbincang dengan semua orang dan omma nak kamu bertiga pulang ke Korea kata Irene.omma jihyo dan somi mengangguk setuju somi hanya diam kerana terdapat roh2 berkeliaran di dalam rumah jihyo.irene dan jihyo bersetuju.
"Somi sedang mengemas bajunya manakala irene dan jihyo pergi berjalan-jalan.hehehe..to..long...sa...ya..ha...ha..ha.. Somi terdengar suara roh tapi dia hanya membiarkannya sehingga selesai mengemas baju.
"Semasa sedang berjalan-jalan irene dan Jihyo terdengar kakaka...habis..lah..ka..u.. Seperti suara roh2 yang tidak tenang irene dan jihyo melihat Ada seorang perempuan yang pandang ke arah mereka dengan muka yang berlumuran darah sambil tersenyum ngeri.irene dan Jihyo berlalu pergi.
S
K
I
PSampai di korea
Bersambung
Sorry pendek
Vote dan komen
YOU ARE READING
•C• Falling In Love With Ghost
FanfictionJungkook ❤ Somi Taehyung ❤ Irene Jimin ❤ Jihyo Aku tahu cerita ni merapu 😂