Chapter 10

126 17 0
                                    

Sudah 3 bulan irene,somi,jihyo tidak nampak kelibat roh vjikook

"Somi!!! Jerit irene yang kau terjerit2 macam orang hilang anak ni dah kenapa? Tanya jihyo salah ke aku nak menjerit balas irene maka mula lah sesi bergaduh bagi irene dan jihyo (irene dan jihyo x sah kalau x bergaduh)somi datang dan meleraikan pergaduhan.

"Yang kau panggil aku kenapa? Tanya somi aku nak tanya kau nampak x roh vjikook jawab irene kalau pasal vjikook dah 3 bulan aku x nampak mereka kata somi kenapa? Kau rindu v ke usik jihyo muka irene seperti tomato sebenarnya aku memang rindu v kata irene dalam hati.

"Jihyo kau terima ke kai jadi boyfriend kau kata somi tu aku x nak aku lagi suka jimin kata kasih tapi dia terlepas cakap wu~~ jihyo suka jimin kata somi dan irene jihyo terus menutup mukannya dengan bantal.

"Somi aku nak tanya ni kata irene ape dia? Kata somi kau suka jungkook kan sampuk jihyo aku yang tanya dia bukan kau kata irene sambil mencubit lengan jihyo.kalau aku cakap suka atau tidak korang nak buat ape tanya somi saje je tanya kau kata irene dan jihyo.

(Irene,somi,jihyo mempunyai perasaan terhadap v,jungkook,jimin Tanpa pengetahuan sesiapa)

Rumah EXO

"Kau kai kenapa kau nak jihyo jadi girlfriend kau kata Tao sebab aku suka dia lah dan dia baik jawab kai.somi aku rasa dia sesuai dengan aku kata sehun baekhyun membuat muka nak muntah.irene cantik dan hot kata lay dan dia Akan jadi milik aku jawab suho.

Rumah BTS

"Jin harini kau masak lauk ape tanya suga hari ni aku masak stew kimchi jawab jin mesti vjikook suka sebab stew kimchi makanan kegemaran mereka kata rapmon rindu aku nak dengar vjikook buat bising sampuk jhope semua ahli BTS tidak lengkap Tanpa vjikook.

"Hyung kalau suho,sehun,kai nak kan jawapan dari irene,somi,jihyo macam mana kata jhope kita kena protect ISJ kata rapmon lagipun jin hyung nak satukan vjikook dengan ISJ kata suga dan sambung tido sambil memeluk patung kumamon(?).dah2 daripada korang mengelamun baik korang tolong hyung masak kata jin jhope ditugaskan memcuci sayur manakala rapmon memotong bawang.

Hospital busan

"Keadaan vjikook mereka sudah sedar sepenuhnya.itulah sebab kenapa ISJ tidak nampak roh vjikook kerana mereka Sudah balik ke jasad masing2 vjikook hendak membuat kejutan untuk BTS dan ISJ.

Flashback

"Selepas sahaja vjikook datang ke rumah ISJ mereka membuat keputusan untuk hidup kembali.vjikook mempunyai perasaan suka terhadap ISJ dan mereka tidak akan membenarkan suho,kai,sehun mendapatkan irene,somi,jihyo.

End flashback

"Doctor joongki sedang memberi vjikook ubat mereka masih dalam keadaan lemah tapi doctor joongki gembira kerana vjikook Sudah sedar akhirnya penantian untuk vjikook sedar mengambil masa 1 tahun 3 bulan semua usaha nya berbaloi.

Keesokkannya di seoul high school

"ISJ dan BTS masuk ke dalam kelas mereka ke sekolah bersama-sama exo Tanya memperhatikan ISJ dan BTS.keadaan dalam kelas sangat bising ianya seperti zoo.semasa rancak berborak cikgu haha masuk ke dalam kelas.cikgu haha menghentakkan bukunya tanya menyuruh pelajar diam okey class hari ni kita ada 3 orang pelajar baru atau senang cakap mereka dah kembali.sila masuk kata cikgu haha.

Dan

Dan

Dan..

3 murid lelaki yang masuk itu ialah?









Bersambung
Mian cerita merapu
Sorry kalau typo
Vote dan komen

•C• Falling In Love With GhostWhere stories live. Discover now