Rumah ISJ
"Jihyo sedang membuat Sarapan.irene!!!somi!!!turun makan Sarapan!!!jerit jihyo dari dapur tapi tiada sahutan maka mula lah jihyo membebel.ada sebab irene dan somi tidak menyahut sahutan jihyo.
Di bilik irene
"Betul ke apa yang aku tengok ni kata irene kerana v ada didepannya sambil tersenyum comel ke arah irene(irene x cair ke tengok senyuman v??)betullah aku dekat depan kau ni kata v irene hanya mengangguk faham dan apabila kau buat dekat sini tanya irene aku nak cakap ni kata v ape dia balas irene hati-hati dengan exo dan jangan tanya aku kenapa kata v dan lesap aishh aku baru nak tanya dah lesap kata irene lalu dia pun turun untuk sarapan.
Bilik somi
"Somi hendak membalas sahutan jihyo tapi somi ternampak jungkook sedang merenungnya lalu tersenyum.apa hajat kau datang sini kata somi aku saje2 je datang sebab aku bosan kata jungkook somi hendak ke bawah tapi jungkook betul2 didepannya boleh ketepi sikit x tanya somi aku datang ni sebab nak tengok kau okey x jawab jungkook itu membuatkan somi pelik aku okeylah dah tepi dan jungkook pun lesap.
Irene dan somi bertembung di tangga sempat lagi dorang berborak-borak.
Di dapur
"Semasa jihyo hendak menjerit buat kali kedua jimin dengan tiba2 muncul didepan kasih "oh irene aku byun nak matey somi byun sebab aku"latah jihyo membuatkan jimin ketawa x ingat dunia jihyo yang marah terus mencubit telinga jimin dan jimin menjerit meminta pertolongan vkook hanya memerhatikan hyung mereka sambil tergelak2 jimin hendak menyentuh kasih tapi dia roh jadi dia batalkan niat dan lesap jihyo ketawa melihat jimin lesap.
"Irene dan somi pun sampai jihyo terus membebel irene dan somi buat muka redho.vjikook sedang memerhatikan Irene,jihyo,somi dan hilang bersama dengan angin.BTS sedang menunggu ISJ kerana ingin ke sekolah Bersama-sama.
(Vjikook memerhatikan BTS dan ISJ dari jauh)
"Somi kalau jungkook ada mesti dia suka kau sebab kau type dia kata jin terus muka somi merah jungkook ketawa melihat muka somi.irene mungkin kau jadi adik ipar kitaorang sebab v memang suka yeoja macam kau kata suga itu membuatkan irene tersnyum malu v ketawa mendengar kenyataan suga.jihyo kalau jimin dah balik nanti aku suruh dia kawin dengan kau lagipun aku yakin mesti jimin suke kau kata jhope jihyo tergelak kerana dia masih ingat pristiwa yang dia menarik telinga jimin.
Sampai di perkarangan sekolah BTS dan ISJ terlibat dalam masalah kerana mereka dikepung oleh fans (ISJ dah jadi quenka tapi mereka baik dan cantik)selepas keluar dari kepungan fans exo datang ke arah ISJ
"Kelihatan EXO dan ISJ sedang gelak ketawa ISJ masih cuba mengorek rahsia exo manakala BTS Memerhatikan ISJ dari jauh kerana mereka takut kalau exo mencederakan ISJ.
S
K
I
PHospital Busan
"Doctor joongki sedang melawat vjikook dia berharap yang vjikook cepat sedar.roh vjikook berdiri di depan badan masing2 mereka masih berfikir patutkah mereka masuk ke dalam badan dan berjumpa hyung mereka atau menjadi roh untuk sementara dan siasat siapa sebenarnya exo v,jimin,jungkook masih berfikir
Bersambung
Author buat kali kedua chapter ni sebab hilang dari draft.
Mian cerita merapu
Sorry kalau typo
Vote dan komen
YOU ARE READING
•C• Falling In Love With Ghost
FanfictionJungkook ❤ Somi Taehyung ❤ Irene Jimin ❤ Jihyo Aku tahu cerita ni merapu 😂