Chapter 2

182 18 2
                                    

Incheon Airport

"Muka Irene,somi,jihyo kelihatan pucat kerana dalam pernerbangan mereka ternampak sesuatu yang x patut dilihat.

FLASHBACK

"Semasa irene,somi,jihyo bersembang x ingat dunia mereka ternampak seorang wanita sedang melihat seorang lelaki.irene,somi dan jihyo hanya memerhatikan wanita tersebut.wanita itu memegang pisau dan dia menikam lelaki yang berada di depannya membuatkan semua penumpang panik dan berlari ke tempat selamat.

"Selepas wanita itu menikam lelaki tersebut irene,somi,jihyo nampak ada roh keluar dari badan wanita tersebut.roh itu tiba2 muncul di depan irene,somi,jihyo.Roh itu berkata Kalau korang bertiga nak selamat abaikan apa yang kamu nampak kalau korang bagitau apa yang terjadi kamu akan m.a.t.i....kata roh tersebut sebelum lesap.

"Somi kau rasa patut x kita bagitau apa yang berlaku tanya irene kau Gila ke roh tu dah bagi AMARAN dekat kita kata jihyo dia sengaja menekan perkataan AMARAN.aku rasa baik kita x payah masuk campur lagipun omma dan appa kita x benarkan kita tolong roh2 kata somi panjang lebar.irene dan jihyo mengangguk faham.

"Semasa dalam perjalanan pergi ke rumah baru mereka irene,somi,jihyo x perasan bahawa wanita yang menikam lelaki dalam pesawat itu. wanita itu memerhatikan mereka sambil berkata nampaknya korang dengar AMARAN aku sambil tersenyum ngeri dan lesap bersama sama angin.

Irene,somi dan kasih tinggal di sebuah rumah yang terletak di sebelah high school Seoul

"Selepas sampai mereka perhatikan sekeliling rumah dan masuk rumah itu penuh dengan kelengkapan tinggal bawa baju sahaja.Irene dan kasih mengemas pakain mereka di bilik masing2.

Somi pov

"Kenapa aku x sedap hati ni macam ada sesuatu yang mengekori aku kata somi yang risau.somi x perasan bahawa Ada roh seorang lelaki memerhatikannya dari jauh roh itu berkata Nampaknya dia boleh tolong aku sambil memberikan senyuman penuh makna dan lesap.

Irene pov

"Semasa irene selesai mengemas pakain dia baring di katil sambil melepaskan keluhan kerana dia berasa penat.Ada roh seorang lelaki memerhatiaknnya dari jauh roh itu berkata Kenapa aku rasa dia ni macam lain seperti dia boleh membantu aku bila aku perlukannya dia memandang irene dan lesap.

Jihyo pov

"Semasa jihyo berjalan-jalan di sekeliling biliknya sambil menyanyi dan menari + terjatuh dia x perasan bahawa dia diperhatikan oleh roh lelaki dan roh itu berkata cutenya budak perempuan tu sambil tersenyum senyum aku harap aku boleh jumpa kau di dunia nyata dan lesap.

Jiran sebelah iaitu BTS

"Hyung rasanya Ada orang baru pindah dekat rumah sebelah kata seorang lelaki iaitu suga.owhh hyung harap kita boleh berjiran dengan mereka iaitu jin.kan best kalau Ada v,jungkook,jimin rindu aku dekat dorang iaitu rapmon jangan sedihlah kan kita sedang berusaha mencari mereka kata jhope memberi semangat kepada rapmon.

"Terdapat 3 roh sedang memerhatikan mereka dan berkata hyung maafkan vjikook sebab x dapat bersama dengan hyung buat sementara waktu ni dan kami Akan kembali dengan segera dan lesap berama agin.

Keesokannya

"Irene,somi dan kasih mendaftar di high school atas permintaan omma dan appa mereka.semasa ISJ masuk ke perkarangan sekolah mereka ternampak EXO yang mereka sangat bencikan dan musuh lama mereka nak tahu kenapa ISJ bencikan exo.

FLASHBACK

"Irene,somi dan jihyo pernah sekolah di busan high school mereka sering dibuli oleh kingka iaitu exo kadang2 menyebabkan irene,somi,jihyo masuk ke dalam hospital.irene,somi,jihyo dulu mereka ialah NERD tapi selepas tinggal di paris muka mereka mula berubah kepada cantik.mereka x kan melupakan apa yang EXO buat kepada mereka.





Bersambung
Sorry kalau typo
Vote dan komen

•C• Falling In Love With GhostWhere stories live. Discover now