Chapter 3

167 15 1
                                    

Irene,somi,jihyo ternampak exo di perkarangan sekolah

"Hyung Cuba tengok 3 yeoja tu cantik siaa kata sehun kan rugi siapa yang x dapat yeoja tu sambung chanyeol tapi kan aku macam kenal je dengan dorang tu iaitu suho x kan lah kau kenal aku pun x kenal dorang kata xiumin dah3 jom masuk kelas kang lambat masuk kena denda kata D.O exo pun masuk ke kelas.

"Wahh x sangka aku yang exo sekolah kat sini kata jihyo dengan marah nampaknya kita berjumpa lagi exo kata somi rasanya dorang x ingat kita kot kata irene baguslah tu mesti dorang x percaya NERD yang exo selalu buli tu dah kembali kata jihyo dan somi serentak irene hanya tersenyum.

(Irene,somi,kasih dah mendaftar)

Class Blood sweat tears (author x de idea)

"okey class hari ni kita ada pelajar Baru,silakan masuk kata cikgu jackson.Annyeong irene imnida kata irene dengan penuh sopan.annyeong jihyo imnida kata jihyo dengan ala2 sopan.annyeong somi imnida kata somi dengan lemah lembut 😂😂😂.

"Irene kamu duduk di tempat kosong dan mereka pun duduk kedudukan irene,jihyo,somi (irene/somi/jihyo)mereka teruskan penbelajaran sehingga waktu rehat.

Waktu rehat

Somi pov

"Semasa somi sedang dalam perjalanan ke kantin dia terlanggar dengan roh seorang lelaki(ISJ mempunyai kuasa selain melihat roh dan boleh sentuh roh tapi roh x boleh menyentuh mereka)aduh..sakitnya..kata somi sambil bangun somi perasan yang melangarnya seorang roh dan bernama jeon jungkook.dan roh jungkook lesap di depan somi.

Irene pov

"Irene dalam perjalanan ke tandas tapi dia tersesat dia ternapak seorang lelaki irene menyentuh bahu lelaki itu tersebut lelaki itu bernama v.v kelihatan sangat terkejut kerana ada manusia yang boleh menyentuhnya kerana v ialah roh.irene bertanya di manakah tandas dan v memberi tahu kepada irene dan lesap.irene tahu v ialah roh.

Jihyo pov

"Jihyo sedang duduk di bangku taman dia sedang menunggu irene dan somi.roh seorang lelaki dengan beraninya datang ke arah jihyo dan duduk disebelahnya.jihyo tahu ada roh di sebelahnya yang bernama park jimin.jimin tahu yang jihyo akan kehadirannya dia cuba untuk berbual tapi dia lesap kerana irene dan somi sampai.

S
K
I
P

"Hyung jom cuba berkawan dengan irene,somi,jihyo kata jhope BTS ke arah ISJ dan mereka berbual bual sehinggakan x perasan exo memerhatikan BTS dan ISJ.exo datang ke arah bts dan mereka mula mencari pasal dengan bts kerana BTS lagi femes dari exo mereka sangat bencikan BTS tapi selagi bts masih ada exo x kan dapatkan apa yang mereka mahukan.ISJ membawa BTS pergi dari situ kerana mereka menjadi tumpuan.

Vjikook pov

"Hyung tadikan ada pelajar perempuan yang terlangar kook dia boleh sentuh kook maknanya dia boleh tolong kook bangun dari koma kan tanya jungkook.tadi ada pelajar perempuan yang sentuh bahu v jadi mereka mungkin boleh tolong kita balas v rasanya mereka boleh tolong kita bertiga jawab jimin.

Apa maksud vjikook mereka koma??nantikan sambungannya di chapter akan datang



Bersambung
Sorry kalau typo
Vote dan komen

•C• Falling In Love With GhostWhere stories live. Discover now