Chapter 12

132 19 0
                                    

Di hutan

"Selepas sahaja exo mengikat ISJ mereka keluar dari rumah banglo itu.exo pulang ke rumah mereka untuk mengambil senjata.

"Jihyo bangun dari pengsan dia ternampak roh2 yang berkeliaran di bilik itu semua roh itu kelihatan sangat menakutkan bagi jihyo.jihyo menjerit bagaikan singa(kk author merepek jap)
Terus irene dan somi terbangun dari pengsan.irene Cuba untuk membuka ikatan tali tapi tidak berjaya kerana exo ikat mereka dengan sangat kuat.

Pintu bilik yang yang Ada isj dibuka

"Kelihatan sehun tersenyum sinis membuatakan jihyo Marah terus sahaja jihyo maki hamun sehun.irene Cuba mencari peralatan untuk melarikan diri tapi tiada somi hanya senyap kerana exo mengurung mereka di bilik mayat somi hanya perhatikan roh2 dan Cuba bercakap dangan roh yang tidak aman itu.

"Semua ahli exo datang ke bilik bawah tanah.baekhyun berkata kau kenal kami siapa kan siapa x kenal kau pembunuh upahan kan jawab somi tersenyum sinis exo terkejut dengan jawapan somi exo memang pembunuh upahan.jihyo dan irene sedang bercakap dengan roh2 itu kerana exo yang telah membunuh mereka.

Rumah BTS

"Selepas sahaja semua ahli bts mempunyai senjata lengkap mereka mula mencari exo.jin memandu dan pergi ke rumah exo.selepas Sudah berada di depan rumah exo bts menunggu mereka.exo balik ke rumah seperti apa yang rapmon katakan.hyung aku rasa dorang nak ambil senjata kata jhope exo x pernah rasa selamat kalau x Ada senjata kata suga.

"Exo keluar dari rumah dengan membawa satu beg besar isi kandungan beg itu ialah senjata.bts mengekori exo.hyung2 kenapa exo masuk hutan Tanya jungkook kalau diikutkan kata hati hyung mesti exo kurung ISJ dekat hutan kata jimin aku harap ISJ selamat kata v kalau ISJ selamat hyung nak kawinkan dorang kata jin dengan selamba dengan siapa!! Jerit vjikook semua dalam kereta terkejut mendengar jeritan vjikook itu semua rahsia kata jin dia sengaja mengusik vjikook.

3 jam 15 minit baru bts berhenti jauh gebenor exo kurung isj

"Exo berhentikan kereta tepat2 di depan rumah banglo bts memerhati dari jauh.selepas bts mengenal pasti lokasi bts memaklumkan kepada pihak polis.semua anggota swat dalam perjalanan kerana exo sangat2 berbahaya bts baru tahu exo pembunuh upahan.itu membuat akan vjikook semakin risau dengan keselamatan isj.

Bilik bawah tanah

"Lay membuka sebuah laptop di dalam laptop itu ada vedio yang isj meyenlongkar rumah exo isj hanya tersenyum sinis kerana mereka tahu yang exo x kan bunuh mereka isj anak orng kaya x kan exo nak bunuh.exo menculik isj kerana isj anak orang kaya dan isj juga rapat dengan bts.

S
K
I
P

"Pasukan swat sudah mengepung rumah banglo itu.tunggu masa sahaja mereka menerima arahan.ketua bagi pasukan swat ialah appa jungkook.BTS dengan berani masuk ke dalam rumah itu dengan mengunakan pintu belakang.bts tahu isj dikurung di bilik bawah tanah.entah di mana silap jimin dengan x sengaja tertembak pintu dan mengeluarkan bunyi yang sangat kuat.

"Bts dengan pantas menuju ke bilik bawah tanah.terdapat semua ahli exo di bilik bawah tanah appa jungkook membunyikan wisel selepas mendengar bunyi tembakan.pasukan swat terus menyerbu rumah itu.BTS sibuk berlawan dengan EXO.kai hendak menembak jimin tapi dia yelah ditembak oleh pasukan swat kai rebah semua ahli exo cuba melarikan diri tapi semua pasukan swat telah menahan exo.

"Isj dalam keadaan yang baik.vjikook terus memeluk ISJ.irene balas pelukan v,jihyo balas pelukan jimin,somi balas pelukan jungkook semua member bts tersenyum melihat vjikook dan isj.









Bersambung
Mian cerita merapu
Sorry kalau typo
Vote dan komen

•C• Falling In Love With GhostWhere stories live. Discover now