Chapter 4

149 16 1
                                    

BTS jemput irene,somi,jihyo datang ke rumah mereka.

Ting...tong...jhope berlari ke arah pintu dan membukannya

"Masuklah jangan malu2 pelawa jhope ISJ pun masuk.Irene sedang menolong jin masak makan malam.jihyo bermain Play station bersama suga.somi hanya melihat roh 3 orang lelaki memerhatikan BTS dan ISJ.

"Jhope ajak tetamu kita makan!!! Jerit jin dari dapur.Irene memulakan perbualan Korang duduk kat rumah ni 4 orang je ke Tanya irene tapi semua member BTS hanya mendiamkan diri sehinggalah suga mulakan perbualan.

"Sebenarnya kumpulan BTS sepatutnya 7 orang bukannya 4 orang kata suga habistu mana lagi 3 orang tanya jihyo mian kalau irene dan jihyo ni macam paksa korang bagi jawapan kata somi sokeylah biar kita orang ceritakan apa yang berlaku kata jin.masa tu irene nampak yang roh v,jimin,jungkook memandang mereka dengan sayu.

"Jimin,jungkook,v mereka terlibat dalam kemalangan kereta dan kereta yang mereka naiki jatuh ke dalam gaung jimin,jungkook,v x dapat dijumpai kereta mereka remuk dengan teruk jin dengan jhope,suga,rapmon sedang mencari mereka.tapi rasanya exo macam terlibat dalam kemalangan jimin,v,jungkook sambung suga.

"Betul tu masa satu sekolah heboh yang v,jungkook,jimin x dijumpai exo macam tersenyum senyum kata rapmon.tapi rasanya baik kita cari bukti x baik kita main tuduh2 orang Tanpa bukti kata jhope irene,jihyo dan somi hanya membisukan diri.

S
K
I
P

Rumah ISJ

"Somi,jihyo dan irene sedang duduk di ruang tamu.jihyo bangun dan membuka pintu dan berkata 'masuklah kita orang tau yang korang mengekori kami dari rumah BTS'dan roh jungkook,jimin,v pun masuk ke rumah ISJ.

"Boleh aku tau yang korang ikut ISJ dari tadi kenapa tanya irene kenapa ISJ boleh sentuh roh macam vjikook Tanya v kami bertiga mempunyai kuasa melihat roh dan menyentuh roh tapi roh x boleh menyentuh kami jawab somi vjikook dah selesai kan boleh balik x sebab kita orang nak kena bangun awal sebab sekolah kata jihyo dan vjikook pun lesap.

Rumah exo

"Suho kau ni dah kenapa asyik2 termenung kenapa Tanya baekhyun aku rasa aku kenal dengan irene,somi,jihyo jawab suho aku rasa kau demam ni sampuk do.sehun kau dah jumpa mayat v,jimin,jungkook x tanya suho yang nak tukar topik aku masih x jumpa mayat mereka dah lama aku cari jawab sehun.semua ahli exo hanya mengangguk faham.

Keesokannya

Seoul high school

"ISJ datang ke sekolah awal sikit kerana mereka hendak selidik tengtang exo yang macam terlibat dalam kemalangan vjikook.ISJ sengaja rapatkan diri mereka dengan exo supaya senang nak korek rahsia.

"Semasa exo sedang bergelak tawa ISJ datang kepada mereka.roh vjikook memerhatikan ISJ dari jauh.annyeong sapa ISJ sambil membuat muka comel exo hanya tersengih sengih macam kerang busuk(jangan kecam author)maka bermulalah misi ISJ.

"BTS juga tahu rancangan ISJ hyung Cuba tengok exo tu dah macam Cair dengan ISJ kata jhope sambil menujukkan EXO dan ISJ.x sangka yang ISJ sanggup tolong kita kata jin yelah kalau kita minta tolong dengan orang lain mesti dorang x nak kata rapmon.roh vjikook tersenyum melihat hyung2 mereka yang berusaha mencari mereka.



Tapi kalau vjikook koma mereka mesti di hospital tapi dimanakah hospital yang merewat vjikook?? Nanti kan chapter yang akan datang




Bersambung
Sorry kalau typo
Vote dan komen

•C• Falling In Love With GhostWhere stories live. Discover now