Pozrel sa mu do jeho vyjavených očí a rukou naznačil nech pristúpi bližšie. Ešte stále naň ho mieril zbraňou - bola celkom totožná s tou, ktorú si Taehyungov otec skrýval v aute pre "prípad núdze." Často rečnil o tom, aký je tento svet nebezpečný a je potrebné byť pripravený na hocičo. Smiešne - Taehyung sa však najviac bál svojho otca. Na moment prestal dýchať a vnútri sa celý roztriasol. Yoongi mu pripomenul vlastného otca ako stál nad mamou v tú noc, keď sa schovával v rohu svojej malej detskej izby a plakal do paplónu. Nebol schopný sa otcovi postaviť.
Vzhliadol k Yoongiho bledej tvári. Ale po chvíli - keď sa prizrel pozornejšie, všimol si akoby sa mu snažila pripomenúť tajomstvo, ktoré je len medzi nimi dvomi. Bol to presne taký rovnaký pohľad, ktorý si vymieňal so svojim kamarátom zo základnej školy, keď sa ostatní chlapci snažili prísť na to, kto im urobil napriek a iba oni vedeli, kto to bol. Nemohli to prezradiť. Presne taký pohľad mu venoval. Taehyung sa zatváril nechápavo avšak tento Yoongiho výraz ho viac upokojil a na otca zabudol. Rozhodol sa vstať i keď sám vedel, že je to istá cesta k samovražde. Bezradne prešiel popri skupine mužov, ktorá ho uprene sledovala a zastal až u Yoongiho, ktorý naň ho zazeral svojimi veľkými čiernymi očami. Obrátil zrak až vtedy, keď si boli úplne na blízku - tak, že ho mohol chytiť za bundu, aby neutiekol. Taehyung sa pre toto gesto zamračil a nemohúco sa naň pozrel, no viac si ho nevšímal. Potom sa už aj on venoval iba naštvaným mužom len pár metrov od nich. Yoongi aj Taehyung, obaja čeliac nepokojným výrazom na tvári - obaja nevedia čo robiť. Yoongi to však vedel dokonale skryť. Sebavedomo pozdvihol hlavu a pokračoval : ,,Toto je Hoseok." Jeho nazlostení poslucháči zostali prekvapení. Začudovane sa obracali jeden na druhého. ,,To je on?" spýtal sa muž najbližšie k nim. Taehyung nedokázal prehovoriť ani slovo. Zostal v nemom šoku. Nevedel či Yoongimu dôverovať ale tušil o čo sa snaží. Taktiež nevedel dôverovať ani sebe, takže len čakal na priebeh situácie - vedel, že už z toho vycúvať nemôže. Yoongi sa pre túto otázku usmial a urobil malý krok vpred, pri čom potichu dodal : ,,Buď vynaliezavý."Tak, aby to počul iba Taehyung. Povýšenecky sa postavil medzi neho a skupinu mužov. Jednu ruku založil v bok a v tej druhej si premeriaval svoju nebezpečnú hračku. Nechal to všetko na Taehyungovej fantázii. No ešte pred tým ho nasmeroval : ,,On vám zabezpečí viac drôg ako hocikto iný v tomto okrsku."
//////////
Yoongi ty troublemaker .
YOU ARE READING
·° yellow peace [TaeGi] °·
Fanfictionyellow peαce - ᴘʀɪᴘᴏᴍɪᴇɴᴋᴀ žɪᴠᴏᴛᴀ ᴘʀᴇ ɴɪᴇčᴏ čᴏ ᴜž ᴅáᴠɴᴏ ᴜᴍʀᴇʟᴏ.