Slnko pomaly vychádzalo. Oblaky sa nadúvali v teplých farbách, ktoré zdôrazňovali pohodlie tohto miesta. Pokojný šum stromov v ranné prebúdzanie rušného sveta. Špásy svetla a ťieňa medzi steblami trávy. Rozvinuté kvety prebudené hrejivým dotykom lúčov svetla, ktoré zalievali všetko naokolo. Kvety maľovali oranžovými líniami. Šťastné drievka pohodené na zemi do červena. Oblaky dýchali pre bozk v jemnej ružovej. Nebo bolo takmer na dotyk. Tavilo sa a utápalo v očiach vrúcnych vášňou. Odrážalo sa v pohľade dievčaťa hladiaceho na chlapca. Odrážalo sa v očiach chlapca očareného pohľadom dievčaťa. Polapení krásou a mladosťou, obaja voči celému svetu vzpriamení stoja. Vtáci im ráno spievajú ľúbezné tóny vznášajúc sa vo vetre. Šelest trávy sa k nim prihovára. Šepká slová odňaté láske. Stále dokola ten istý lahodný hlas. To isté nebo a tie isté oblaky – ťažké nasiaknuté žiarou.
,,Chýba mi domov," tichučko šepla a očakávala úsmev na jeho tvári. Úsmev, ktorý pohladí dušu. Ten, ktorý ju vždy upokojil a ukolísal k spánku.
Zatvárila sa smutne aj keď nemusela. Je skutočne nešťastná keď myslí na rodinu, avšak nerada to dávala najavo pred ním.
Pozrela sa mu hlboko do očí a našpúlila pery do púčiku ruže. Vie že jej podľahne. Predsa sa jej srdce chvelo.Silno ju objal okolo ramien a jednou rukou si ju pritisol na rozhorúčenú hruď. Očami ako prikovaný sledoval východ slnka a chutnal žiaľ na jazyku. Oblaky sa menili na mračná a obavy sa vynárali.
**✿❀ ❀✿**
Konečne nový príbeh a zmena.
CZYTASZ
·° yellow peace [TaeGi] °·
Fanfictionyellow peαce - ᴘʀɪᴘᴏᴍɪᴇɴᴋᴀ žɪᴠᴏᴛᴀ ᴘʀᴇ ɴɪᴇčᴏ čᴏ ᴜž ᴅáᴠɴᴏ ᴜᴍʀᴇʟᴏ.