O Kız

2.7K 138 57
                                    

Star Anlatıyor:
Bu akşam arkadaşım Janna ile kamp yapacağız. Çok heyecanlıyım. Heyecanım kamp için değil, Marco'ya sormuştum 'Gelir misin?'demiştim. Bir planım olmazsa demişti. Acaba gelecek mi?
Janna "Hadi gel Star, kuzenim bizi almaya geldi."dedi telefondan.
"Janna 5 dakika içinde orada olacağım."dedim.
Marco'nun odasına gittim. Dağınık odasına baktım. Bu çocuk nereye gitti? Asamı odaya doğru tuttum ve "Ultra mega buyuk taşımacı tavşanlar!"dedim. Odaya kocaman tavsanlar geldi ve odayı istediğim gibi düzenledi. Onları yok ettikten sonra odama gittim.
"Marco! Ne yapıyorsun benim odamda?"dedim.
Marco "Star, şey ben bir yere davetliyim arkadaşım davet etti. Gidebilir miyim? Eğer senin için sorun olmazsa."dedi, elleriyle oynayarak.
"Tabi ki gidebilirsin. *fısıltı ile * o kız kim?"dedim, Son cümleyi duyamayacak kadar kısık bir sesle söyledim.
Marco "Sen dünyadaki en iyi arkadaşsın. Hatta benim dünyadaki en ama en en en en iyi arkadaşımsın!"dedi,bana sarılarak.
Koşarak odadan çıktı. Kendimce tekrar ettim "En iyi arkadaş... sadece arkadaş..."dedim ve gözümden bir damla yere düştü.
Janna ısrarla arayınca mecbur çantamı aldım ve gitmek için hazırlandım. Yerde duran telefona baktım.
Görüntü Gelen Arama: Aşk'ım💙
Kendi telefonuma baktım... bu arayan ben değilim. Arama bitti. Evde "Marco!"diye bağırdım. Bayan Diaz bana onun çok kısa bir süre içinde gittiğini söyledi. Kapıdan çıktığım gibi biri beni bir arabaya attı.
"İmdat!"diye bağırdım.
Janna "Star sakin ol. Gidiyoruz." Kamp yerine gittik. Çadırlar kuruldu,ateş başında oturuyorduk.
Janna "Star, neden ağlıyorsun?"dedi,o diyince ağladığımı fark ettim.
"Hiçbir şey olmadı. Boşver. Bu gün günlerden Salı değil mi?"dedim.
Janna "Evet salı."dedi.
"Şey Janna Marco telefonunu düşürdü ona telefonu götürmeliyim."dedim.
Janna "Benimde bir işim çıkar belki. Tamam görüşürüz Star!"dedi.
Hemen eve bir bulut ile uçtum. Eve girince direk Marco'nun odasına gittim. O gelmemişti. Her an gelebilir diye bekledim. 1 saat boyunca evin giriş kapısının önünde bekledim.
Bayan Diaz "O bir arkadaşına iki-üç günlüğüne kalmaya gitti canım. Bir şeyler yemek ister misin?"dedi, elini omzuma koydu.
"O kız kim?"dedim. Ağlamamak için zor duruyordum. 
Bay Diaz "Jackie davet etmiş. Cidden sen kim olduğunu sormadan mı izin verdin?"dedi, boş kalan omzuma elini koyarak.
"Ona telefonunu götüreceğim."dedim. Ayağa kalkıp kapıdan koşarak çıktım.
"Ultra mega buyuk ışınlayan kelebekler!"dedim,hemen yanıma asayı tutarak.
"Beni Jackie'nin evine götürün."dedim. Kısa bir sürede evin üç lamba gerisinde buldum kendimi. Koşarak evin kapısına koştum. Kapıda iki bekçi vardı.
"Adınız?"dedi biri.
"Star Butterfly."dedim.
"İsminiz listede yer almamaktadır. Gidin buradan."dedi diğeri.
"Marco Diaz'a telefonunu getirdim. Bunu ona vermeliyim. Verip hemen geleceğim."dedim. Zor ikna oldular.
"En üst katta mavi kapılı oda."dedi biri. Teşekkür edip hemen yukarı çıktım. Kapıyı açtım. Marco ve Jackie onlar... öpüşüyorlar.
"Marco!"dedim, bağırarak.
Marco arkasını döndü.
"Star! Ne oldu?"dedi Marco. Yanıma geldi.
"Telefonunu düşürdün. Al. İyi eğlenceler."dedim, göz teması kurmayarak. Koşarak dışarı çıktım.
"Ultra mega buyuk ışınlayan kelebekler! "dedim. "Beni eve götür. Ama evimin kapısının önüne."diye ekledim. Işıklar geçince kendimi kapının önünde buldum. Kapıya vurdum. Bayan Diaz kapıyı açtığı anda odama çıktım.  Kendimi tutuyorum ağlamamak için!
"Star ben geldim."dedi Janna. Açık olan odamın kapısından içeri girdi.
"Neden ağlıyorsun?"dedi yanıma oturarak.
"Dayanamıyorum! Olmuyor."dedim.
Gözlerime baktı.
"Nasılsın oluyor hiçbir fikrim yok: Gözünde öpüşen Jackie ve Marco var..."(medya)dedi Janna ve ekledi "Ağlayabilirsin. Tutma kendini..."
"Janna, telefonunda büyük ihtimalle Jackie Aşk'ım💙 diye kayıtlı. O ben değilim baktım... Onun için sadece arkadaş olmak istemiyorum!"dedim ağlamaya başladım.
Janna "Seni yalnız bıraksam daha iyi mi olur?"dedi,telefonuna bakarken.
"Evet."dedim.
Odadan çıkınca bağıra bağıra ağladım sabaha kadar.
"HER ŞEY SENİN İÇİN MARCO! YAPTIĞIM HER AMA HER ŞEY!"dedim ağlayarak. En sonunda ağlayarak "SADECE ARKADAŞ OLMAK İSTEMİYORUM MARCO! O KIZ BEN OLMAK İSTİYORUM!"dedim. Marco gelsin diye uykunun kollarına kendimi bıraktım.

Yazar Notu: Şimdi diyeceksiniz Bay ve Bayan Diaz duyar. Star yastığa bağırıyor.

Hatam olursa lütfen düzeltin...
Oy ve yorumu unutmayalım lütfen.
Her türlü sorumu bıkmadan usanmadan cevaplayan o güzel insan. Umarım beklediğine değmiştir.

Her Şey Senin İçin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin