Geçmiş

1.4K 105 57
                                    

Uyarı : Bu bölüm 'Park' adlı bölümden parçalar içermektedir. Ve bu bölümü Marco anlatıyor ayrıca ilk bölümden itibaren. İyi okumalar bölüm sonunda görüşürüz..

Marco anlatıyor:
Bu gün Jackie'nin evinde verilecek olan partiye davet edildim ve Star ve Janna ile kamp yapmak için de davet edildim.
Jackie'nin partisine gitmek istediğim kadar kampa da gitmek istiyorum.
Jackie gelmem için çok ısrar etmişti, bu yüzden onun partisine gitmek istedim.
Star'ın odasında onu beklemeye başladım.

Star "Marco! Ne yapıyorsun benim odamda?"dedi.
"Star, şey ben bir yere davetliyim arkadaşım davet etti. Gidebilir miyim? Eğer senin için sorun olmazsa."dedim, ellerimle oynayarak.
"Tabi ki gidebilirsin."dedi.
Star "Sen dünyadaki en iyi arkadaşsın. Hatta benim dünyadaki en ama en en en en iyi arkadaşımsın!"dedim,bana sarılarak.
Koşarak odadan çıktım. Sanki fısıltıylabir şey söyledi gibi geldi ama neyse...
Parti için hazırlandım ve evden çıktım. Kapıda bekleyen iki kişiyle karşılaştım.
"Adınız? "dedi biri.
"Marco Diaz."dedim.
"Jackie'nin özel konuğu o! İçeri geçin Bay Diaz."dedi diğeri.
İçeri girdim ve 'Jackie!'diye bağırmaya başladım.
Jackie "Marco! Beni takip et!"dedi önümden koşarak çıktı. Koşarak onu takip ettim. En üst katta mavi kapılı odaya geldik.
"Jackie? "
Jackie "Marco içeri gel."dedi İçeri girdim.
Yere oturdum.
Jackie "Marcooo! Acaba bunu sevgilin olarak söylüyorum telefonuna beni nasıl kaydettin? Ayrıca seni kaç kere aradım biliyor musun!?"
"Bilmiyorum, bak sana ne diye seni kaydettiğimi göster-aa telefonum yok."dedim.
Jackie yaklaştı ve beni öpmeye başladı.

"Marco!"dedi, bağırarak Star.
Arkamı döndüm.
"Star! Ne oldu?"dedim. Yanına gittim.
Star "Telefonunu düşürdün. Al. İyi eğlenceler."dedi, göz teması kurmayarak.
Koşarak dışarı çıktı. Jackie telefonuma baktı.
Jackie "Marco benden başka sevdiğin biri var mı?" dedi, telefonuma bakmaya devam ederken.
'Evet var! Ama bunu ikinize de söyleyecek cesaretim yok!! En yakın arkadaşıma karşı bu normal değil.'diyemedim. Star,onunla sadece arkadaş olmak istemiyorum ama Jackie'yi de seviyorum.
"Hayır, senden başka yok!"dedim.
Jackie "O zaman 'En Güzel' kim!?"dedi, telefonumu yüzüme yaklaştırdı.
"Euheuhe, şey o o o... kelime sığmadı ben de öyle kaydettim. O kişi Star. En Güzel Arkadaş diye kaydedecektim."dedim.
Jackie "Hmm. Tamam o zaman."dedi.
Kesin Star kampta eğleniyordur...
Gece zar zor uyudum.
Sabah olmuştu ve Jackie hala uyuyordu. O da kısa bir süre içinde uyandı.
"Günaydın aşkım." dedi Jackie.
"Sanada."dedim.
Kahvaltıyı yapmadım.
"Jackie beni eve bırakabilir misin?"dedim.
"Tabi ki Diaz."dedi.
Evden çıktık. Kaykayı ile beni eve bıraktı,içeri girmemi bekledi. Zile bastım.
"Marco! Dossstum, gelmişsin!"dedi Star.
M"Sonra görüşürüz aşkım. A merhaba en iyi arkadaşım!"dedim,içeri girerken.
"En iyi arkadaş..."dedi fısıltıyla Star. "Telefonumu getirdiğin için çok teşekkür ederim dosstum."dedim,ona sarılarak.
"Kapıyı kapatalım. İçeri sinek falan girmesin."dedi Star,kapıyı tek eliyle kapatarak.
Annem "Marco hoşgeldin, ee nasıl geçti günün? "dedi mutfaktan.
Marco "Harika değildi. Ta ki Star telefonumu getirene kadar. O zaman mükemmel oldu. "dedim, odama çıkarken. İki-üç basamak çıktım ve "Star bu gün parka gidelim mi?"dedim.
"Kahvaltı yapalım ondan sonra gidebiliriz."dedi Star.
Kahvaltıyı yaptık. Sonra tuvalette gittim. Aynaya bakıp hislerimi anlatmaya başladım. Jackie ya da Star...
Hangisini tercih edeceğim ben? En iyisi evlilik teklifi gibi bir şey yapayım,diye düşündüm.
"Star,ilerde birbirimizle evleneceğimize dair söz verelim."dedim.
Sonra ise "Jackie, ilerde birbirimizle evleneceğimize dair söz verelim."dedim.
"Marco! Kimle konuşuyorsun?"dedi Star.
"Star Butterfly! Kapı dinlemek güzel bir şey değildir."dedim.
"Kim var orada Marco sen hariç. Söylemezsen içeri girerim. 3'e kadar sayıyorum."dedi Star. Çığlık attım.
"1" dedi.
"Star!"dedim.
"2" dedi.
"Star yanımda kimse yok. Aynaya söyledim."dedim,sesimden utandığım anlaşılır bir şekilde.
"O k n J?"dedi Star.
"Star ne dedin duyamadım. Çekil kapıyı açıyorum."dedim. Bir şeyler demişti.
Kapıyı açtım.
"Star az önce bir şeyler mırıldandın."dedim.
"Parka gidelim hadi,canım sıkıldı!"dedi Star.
"Tamam hadi gidelim."dedi.
Elimi uzattım. Elimi tuttu. Bu sanki karnımda arılar uçurmuştu. Aynısının çok daha fazlası Jackie de de olmuştu.
Parka girinceye kadar Jackie'nin ne kadar güzel olduğunu anlattım. Resmen iyice Jackie'ye aşık oldum.
Star"Sence ben nasıl biriyim?"dedi.
"Sen, bir insanın sahip olabileceği en en en iyi arkadaşsın."dedim. Benim icin belki geçici bir hevestin,diyemedim.
Parka gelmiştik.
"Marco! Dossstum tahtaravalliye binelim lütfen."dedi Star.
"Tamam, olur benim için fark etmez."dedim.
Çok eğleniyor gibi gözüküyorduk. Sonra Jackie geldi 'yakışıklı çocuk ' hakkında bir şeyler söyledi. Pek dinleyemedim 'yakışıklı çocuk' bu iki kelime keyfimin içine s*çmıştı.
Jackie beni salıncakta sallamaya başladı.

"Star ağlıyor musun? Ne oldu?"dedim.
"Hayat bazen insanın sevdikleri için fedakarlık yapmaları gerekmektiğini söyler. Bunun karşılığının mutluluk olduğunu rüzgar kulağıma fısıldıyor. Belki insan sırf sevdiği kişi mutlu olsun diye kendi acı çeker... "dedi,bir gözyaşı daha gözünü terk ederken.
"Ne? Star hiçbir şey anlamadım. Anlatır mısın?"dedim,salıncaktan indim. Yanına gittim.
"Yağmurun bitmesi ne kadar sürecek, gökkuşağını beklemekten sıkıldım artık...   Marco şu anda mutlu musun? "dedi Star.
"Star iyi misin?"dedim. O böyle konuşan biri değildi.
"Soruma cevap ver, lütfen."dedi Star.
"Sen böyle üzgün bir şekilde dururken hayır."dedim,onu kendime çektim. Sakinleşmesini bekledim. Bu ona iyi gelecekti.
"Şimdi iyi misin?"dedim,gözlerinin içine bakarak.
"İyiyim."dedi Star.
"O zaman içten bir gülümse."dedim. Endişeliydim.
Gülümsedi. Sanki omuzlarımdaki o koca yük kalkmıştı.
"Görev tamamlandı,Star'ı kendine getirdim."dedim ve  ayağa kalktım.
"Siz başbaşa takılın, b en Janna ile takılacağım. Bir sorunum var da..."dedi Star.
Marco "Ne sorunun var?"dedim.
Jackie, beni yakamdan tuttu ve dedi ki "Demek ki kızlara özel bir durum." Sonra beni öptü yine! Onun önünde beni öpmesi sinir ediyor.
Biraz daha parkta durduktan sonra eve gittim.
İçeri girdiğimde Star bağırarak bir şeyler söyledi. Hemen odasına çıktım.
"Senin İçin Arkadaştan Fazlası Olabilirim! Yeterki Sen İste! "dedi,eğer yanlış duymadıysam.
Sonra Star ile film izledik. Onunla beraber birbirimize sarılarak uyuduk.  Saçları çok güzel kokuyordu. O benim sahip olabileceğim en iyi kişiydi.   Hislerim konusunda emin değilim. Biraz beklemem gerekiyor.

Sabah Jackie'nin araması yüzünden uyandık.
"Diaz! Günaydın, Star ve sen bana kahvaltıya gelin lütfen."
"Tamam Jacjac."
Telefonunu kapattı.
Star "Ne oldu? "
"Jackie kahvaltı için bizi çağırıyor. Üstünü değiştirdikten sonra gideriz."dedim odadan çıktım.  Odama gittim,üstümü değistirdim.
Aşağı inip annemlerden izin aldım.
Star kısa bir süre içinde geldi. Bizi Jackie'nin evine ışınladı.
Zile bastık ve bekledik.
Jackie "O  o  Diaz ve Butterfly! İçeri geçin."dedi.
İçeri geçtik.  Mutfağa peşinden gittik. Sandalyelere oturduk.  Kahvaltıyı yaptık ve biraz sohbet ettik.
Star "O 'yakışıklı çocuk' kim Jackie?"
Jackie "Adı Louis (🍖🍗). Çok yetenekli bir çocuk ve acayip havalı."
Star "Neden sevgilin hariç başka bir kişiye 'yakışıklı çocuk' diyorsun?"
Jackie "Sanane! Burnunu bu işlere fazla sokma!"
"Star şey ımmm şey... Sen ben ve Jackie yarın alışveriş merkezine gidiyoruz tıpkı en iyi arkadaşlar gibi."dedim.
"Hadi gel gidelim Star."dedim elimle onu çekerek.
Eve ışınlandık.
Star "Louis,Louis..."
"Star?"
"Louis, Louis."
"Star hadi dinlenelim sonra hazırlanıp dışarı çıkacağız."dedim.
Bana bakıp gülümsedi ve odasına çıktı.

Selam! Evet umarım bu bölümü beğenirsiniz. Oy ve yorumu unutmayalım lütfen. Gece gece uyku tutmadı bölüm yazdım xfhjj
Tahminleri alalım sizce ne olacak? Sosisim  sen olacakları biliyorsun ve biz fermuarları çekelim.xchj
Eğer anlamadığınız bir şeyler varsa sorun. Şimdiden soyleyeyim Star şu anlık bir hoşlantı...
Bir sonraki bölümde görüşürüz 😇 😚 😚 😚

Her Şey Senin İçin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin