Not

1.3K 144 67
                                    

Marco anlatıyor :
Star odasına gidince ben de film izledim. Ona karşı olan hislerim konusunda emin değilim. Bayağı olmuştu ve Star gelmemişti. Odasına çıktım.
"Star? Yaşıyor musun?" dedim.
Cevap yok.
Tekrar "Star? Yaşıyor musun?"dedim.
Yine cevap vermedi!
"Star ? Nereye gittin?"dedim.
"Marco. Ben iyiyim tuvalete giriyorum."dedi.
"Aşağıda bekliyorum."dedim.
Aşağı indim ve yine film açtım.
Bayağı güzel bir filmdi...
Star gelmişti. Yanıma yaklaştı.
"MARCO!"diye  bağırdı. O sırada bir dizi koltuktaydı. Dengesini topladığını sandığım zaman sol eliyle beni kendisine çekti. Tam ona baktığım  beni öptü! Tam 10 saniye boyunca öyle kaldık. Kendisini geri attı. Ve yerle buluştu.
Star'a  bakıyordum ve onun  kızarmış yüzüne.
Kesinlikle benim de yüzüm kızarmıştır.
"Şe-şe-şey ben üstümü değistireyim. Ve az önce ne oldu?"
"Az önce olan şey için özür dilerim."dedi  son cümlem ile aynı anda.
"Hiçbir şey olmamış gibi davranacağım."dedim. Hala ona bakıyordum.
"Nereye?"dedi Star. Evin kapısına doğru yürüdüğümü fark ettiğinde.
"Bahçeye yeni çiçek ekeceğim de bahçeye çıkmalıyım."dedim  ve ekledim "Ondan önce yeni tohum almalıyım." Tekrar ekledim "Üstümü değistireceğim." Birbirimize bakıyorduk. Gözlerimiz birbirine kilitlenmişti sanki.  O değilde o güzel gözlere  bakarak nasıl merdivenleri çıkacaktım?
Gözlerimi zorla kapatıp koşarak basamakları çıktım.  Odama gittim. Az önce ne olmuştu öyle... Jackie bunu yaptığında hiç böyle hissetmemiştim. Dudakları pamuktan bile daha yumuşaktı. Ve çikolatadan daha tatlıydı.

İki dakikadan kısa sürede Star'ın yanına  geldim. Üstüme sadece beyaz bir ceket almıştım. Beni öptüğü zaman üstümde olan t-shirt duruyordu. O hala yerdeydi.
"Hadi kalk. Jackie'yi çok beklettik."dedim, elimi ona uzatarak.

"Marco... Sence bizi ışınlayayım mı?"
"..." Cevap vermedim. Çünkü o öpücük aklımdan biran olsun ayrılmıyordu.
"Marco!"
"..."
"Marco! Bir cevap ver! Lütfen."dedi Star.
"Bilerek mi yaptın!"dedim. Bunu bilmem gerekiyordu...
Star "Neyi?"
" Neyi kastettiğimi biliyorsun."
Star "Eğer öpücükse neyi kastettiğini biliyorum. Ama o bilerek olmadı. Dengemi kaybettim."dedi.
"Star! Eğer dediğin gibi olsaydı üstüme düşerdin. Ayrıca niye beni çektin. Star benim bir sevgilim var,bunu biliyorsun. Bu yaptığın yanlış bir davranış. Ve ışınla kendini. Ben tek giderim! Ve onunla ilgili saçma sapanşeyler sorma! Bir daha asla sorma. Eğer sorarsan... ben karışmam."dedim. Sinir olmuştum. Beni bilerek öpmesine. Hislerim konusunda emin değilken
"En fazla ne yapabilirsin ki?"
Marco "Arkadaşlığımızı bitirebilirim."dedim. Ve içimden cümleme devam ettim 'Ben de tıpkı senin gibi arkadaş olmak istemiyorum! Arkadaşlığımızı bitirisem sevgilim ol.'dedim.
Ağlamaya başladı. "BANA BAĞIRMA! KENDİMCE SORUNLARIM VAR."dedi.
Elimi tuttuğu gibi benimle  beraber bizi  ışınladı.
İçeri girdik.
Jackie'nin en üst katta beklediğini gösteren bir mesaj aldım.
Asansöre bindik. Ve 15. Kata bastık.
Asansör her katta duruyordu. 13. katta asansör durdu... açılmadı... ışıklar kapandı...
"Asansörde kaldık!"
"Evet."
"Her şey için özür dilerim Marco. Bu aralar hiç iyi değilim. Seni çok kızdırdıysam özür dilerim. Lütfen arkadaşlığımızı bitirme."
"Star ben bu arkadaşlığı hiçbir şeye değişmem. Asıl ben özür dilerim."
"Marco sana bir şey söylemek istiyorum."dedi.
"Söyle. O zaman."
"Marco. Ben seni sevmiyorum. Çünkü sana aşığım. Sana daha fazla yalan söyleyemeyeceğim. O kız senin için doğru değil.  Zamanın tümünü yanlış bir seçimle harcıyorsun.
Sana ondan daha iyi davranabilirim. Marco ben sana aşık oldum."dedi. Bunu duyunca karnımda arılar kelebekleri yemeye başlamıştı.
"Star..."dedim ve asansör hareket etti. Sonra tekrar durdu.
"Benim de söyleyeceklerim var." Belki o 'arkadaşlığımızı bitirme' mevzusu nu ona söyleme zamanının geldiğini düşündüm.
"Söyle. O zaman. "
Tam söyleyeceğim zaman asansör hareket etti. 15. Kata geldik. Çıkar çıkmaz Jackie geldi.
"Selam Jackie."
"Selam Jacjac." Keşke gelmeseydi...
Bayağı gezdik.  Ve Jackie bizde kalacak. Aman ne harika (!)
Star telefonunu kaybetmişti.
Sonra Jackie'nin elinden 'Yalnız Dostuz ' şarkısı çalıyordu... Bu şarkı çalınca kalbim biraz kırıldı gibi oldu.

Her Şey Senin İçin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin