Park

1.9K 108 50
                                    

Star Anlatıyor :
Bu sabah zor uyandım. Yüzümü yıkadım, saçlarımı taradım; her zaman giydiğim kıyafeti giydim. Aynaya baktım. "Sadece Arkadaş..."dedim. Zil sesini duyunca kapıya koştum, kapıyı açtım.
"Marco! Dossstum, gelmişsin!"dedim.
Marco "Sonra görüşürüz aşkım. A merhaba en iyi arkadaşım!"dedi,içeri girerken.
"En iyi arkadaş..."dedim fısıltıyla.
Marco "Telefonumu getirdiğin için çok teşekkür ederim dosstum."dedi,bana sarılarak.
"Kapıyı kapatalım. İçeri sinek falan girmesin."dedim,kapıyı tek elimle kapatarak.
Bayan Diaz "Marco hoşgeldin, ee nasıl geçti günün? "dedi mutfaktan.
Marco "Harika değildi. Ta ki Star telefonumu getirene kadar. O zaman mükemmel oldu. "dedi, odasına çıkarken.  İki-üç basamak çıktı ve "Star bu gün parka gidelim mi?"dedi Marco.
"Kahvaltı yapalım ondan sonra gidebiliriz."dedim.
Kahvaltıyı yaptık. Marco'nun tuvaletten çıkmasını bekledim. Bu çocuk tuvalette ne yapıyor acaba?   Yukarı çıktım. Tuvaletin kapısına kulağımı yasladım.
"Jackie,ilerde birbirimizle evleneceğimize  dair söz verelim."dedi,Marco.
"Marco! Kimle konuşuyorsun?"dedim.
"Star Butterfly! Kapı dinlemek güzel bir şey değildir."dedi,Marco.
"Kim var orada Marco sen hariç. Söylemezsen içeri girerim. 3'e kadar sayıyorum."dedim. Marco çığlık attı.
"1" dedim.
"Star!"dedi.
"2" dedim.
"Star yanımda kimse yok. Aynaya söyledim."dedi,sesinden utandığını anladım.
"O kız niye Jackie?"dedim.
"Star ne dedin duyamadım. Çekil kapıyı açıyorum."dedi Marco.
Marco kapıyı açtı.
"Star az önce bir şeyler mırıldandın."dedi Marco.
"Parka gidelim hadi,canım sıkıldı!"dedim.
"Tamam hadi gidelim."dedi.
Elini uzattı. Elini tuttum ve bu beni özel hissettirdi.
"Unutma Star biz sadece arkadaşız. Daha fazlası değil."dedim.
Marco "İyi misin Star? Yine bir şeyler mırıldandın."dedi.
"İyiyim ya şarkı söylüyordum."dedim,merdivenlerden inerken.
Marco "Anne baba! Biz parka gidiyoruz!"dedi ve kapıyı kapattı.
Yolda yürürken Marco bana benim ne kadar güzel olduğumu anlattı dersem inanmayın! Bana Jackie'nin  ne kadar güzel olduğunu anlattı.
Bu beni ölüyormuşum gibi hissettiriyor.
"Sence ben nasıl biriyim?"dedim,içimdeki merağa yenik düşerek.
"Sen, bir insanın sahip olabileceği en en en iyi arkadaşsın."dedi Marco.
Parka gelmiştik.
"Marco! Dossstum tahtaravalliye binelim lütfen."dedim.
Marco "Tamam, olur benim için fark etmez."dedi
Tahtaravalliye bindik,çok eğleniyor gibi gözüküyordu.
Marco "Star, hayatımda ilk defa bu kadar tahtaravalliye binmeyi sevdim. O da senin sayende. Kimse senin yaptığın gibi beni bu kadar mutlu edemez!"dedi,zıplarken.
"Jackie?"dedim.
Marco "Onu neden sordun?"dedi,biraz yavaşladı.
"O senin sevgilin. O bile bu kadar mutlu edemiyor mu?"dedim, tek kaşımı kaldırırken.
Marco "Evet,ama onu seviyorum."
Jackie "Ben de seni seviyorum Marco!"dedi,Kaykayını eline aldı.
"Niye buradasın?"dedim.
"Kaykay parkında ki yakışıklı çoçuk beni sinir etti. Ben de kafa dağıtmak için buraya geldim."dedi ve ekledi "Marco,seni sallamamı ister misin?"
Marco "Evet!!!!!!!!!"dedi. Kalktı,salıncağa oturdu.
"Eğleniyor musun Diaz!"dedi,Jackie.
Marco bana hiç bakmıyordu. Tek başıma tahtaravalliye biniyordum.
Onunla (Jackie) yakın zamanda görüşmeliyim.
Marco "Star ağlıyor musun? Ne oldu?"dedi.
"Hayat bazen insanın sevdikleri için fedakarlık yapmaları gerekmektiğini söyler. Bunun karşılığının mutluluk olduğunu rüzgar kulağıma fısıldıyor. Belki insan sırf sevdiği kişi mutlu olsun diye kendi acı çeker... "dedim,bir gözyaşı daha gözümü terk ederken.
Marco "Ne? Star hiçbir şey anlamadım. Anlatır mısın?"dedi,salıncaktan indi. Yanıma geldi.
"Yağmurun bitmesi ne kadar sürecek, gökkuşağını beklemekten sıkıldım artık...   Marco şu anda mutlu musun? "dedim.
Marco "Star iyi misin?"dedi.
"Soruma cevap ver, lütfen."
Marco "Sen böyle üzgün bir şekilde dururken hayır."dedi,beni kendine çekti. Sakinleşmemi bekledi. Bu iyi gelmişti.
Marco "Şimdi iyi misin?"dedi,gözlerimin içine bakarak.
"İyiyim."dedim.
Marco "O zaman içten bir gülümse."dedi. Endişeliydi.
Ona bakınca insan ister istemez gülümsüyordu.
Marco "Görev tamamlandı,Star'ı kendine getirdim."dedi ve  ayağa kalktı.
"Siz başbaşa takılın, b en Janna ile takılacağım. Bir sorunum var da..."dedim.
Marco "Ne sorunun var?"dedi.
Jackie, Marco'nun yakasından tuttu ve dedi ki "Demek ki kızlara özel bir durum." Sonra Marco'yu öptü yine!
"Sn svyrm Mrc Dz."dedim,fısıltı ile.
Koşarak eve gittim, yine ağladım.
Janna geldi.
Janna "Star ne oldu??"dedi, yanıma oturarak.
Her şeyi anlattım.
Janna "O 'yakışıklı çocuk' kim acaba? Belki de Jackie kendine yedek birini ayarladı! Olamaz mı?"dedi.
"Mantıklı! Yine ağlamak istiyorum, senle sonra konuşalım olur mu?"dedim,şirin bir sesle.
Janna odadan çıktı.
"SENİN İÇİN DAHA NE KADAR ACI ÇEKECEĞİM!  SEN MUTLU OL DİYE DAHA NE KADAR AĞLAYACAĞIM! SENİN İÇİN YAĞMURA KATLANIYORUM. SENİ HİÇBİR ŞEYE DEĞİŞMEM SEN BENİM İLK VE GERÇEK AŞKIMSIN!"dedim ağlamaya devam ettim.
"Sadece Arkadaş olacağım. Senin İçin Arkadaştan Fazlası Olabilirim! Yeterki Sen İste! "dedim yine kendimi tutamadım.
Daha şiddetli ağlamaya başladım.
"Star iyi misin?"dedi, Marco yanıma oturdu.
Yüzüne bakıp "Odamdan çık lütfen!"dedim.
"Star bana ne olduğunu söyler misin?"dedi Marco.
"En son sen neyi duydun?"
"Ağlamanı."
"Hmm o zaman iyi."dedim kahkaha attım.
"Star, sana iyi gelecekse beraber uyuyabiliriz."dedi Marco.
"Ciddi misin sen?"dedim.
"Evet. Çok ciddiyim."dedi Marco.
"Ama saat daha altı."dedim.
"Film izleriz."dedi.
Aşağı indik ve "Şarkını Söyle'yi izledik.   Dişlerimizi fırçaladık,ihtiyaçlarımızı giderdik.
Marco pijamasını giydi ve yastığını alarak yanıma geldi.
Birbirimize sarılarak uyuduk.

Merhaba arkadaşlar, umarım beğenirsiniz bu bölümü birkaç şeyi yazmadım onları aşağı yazıyorum:
Star saat 10'da kalktı. 11-11.30 gibi Marco geliyor. 11 gibi geliyor sfhjk.
12'de kahvaltı bitiyor, 12'de evden çıkıyorlar,17.30 a kadar park.(Star için) Janna 17.30 da geldi aksam altıda gitti.  Marco akşam altıda eve geldi.
Bölümü umarım sevmişsindir Sosisim o kendini biliyor (lütfen ben yazma bu bize özel olsun dhj)
Oy ve yorumu unutmayalım lütfen. Aklınıza takılanı ya da aklınıza gelen her şeyi sorabilirsiniz. Bir sonraki bölümde görüşürüz 😇 😚 😚 💙

Her Şey Senin İçin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin