Star Anlatıyor :
Odama gittim. Marco beni aşağıda bekleyecekti. Hemen bir kalem ve bir kağıt aldım. Ve şunları yazmaya başladım:
Sevgili Marco,
Bazen neden bu kadar salak olduğumu anlamıyorum. Sen mutlu ol diye kendime acı çektiriyorum...
(Devamını yazmayacağım)
Bu sefer değişik bir şeyler giydim. Perdeyi açtım ve "Annemi ara."dedim. 2. arayışımda açtı.
"Star?"
"Anne."
"Star?"
"Baba."
"Neden aradın?"dedi annem.
"İyiyim sizler nasılsınız?"
"Star, öncelikle bir toplantıdayız. Baban tuvalet için ayrıldı. O sırada aradığını görmüş. Sonra ben kısa bir süreliğine izin aldım. Sorun ne?"dedi Annem.
"Anne... şey... ben... canım sıkılırsa Mewnie'ye gelebilir miyim? Ya da bir şeyler yanlış giderse?"
"Olabilir. Ama neden bunu sordun? Bir şeyler yolunda gitmiyor mu?"
"Anne. Erkekler konusunda bir şeyler soracağım."
"Sanırım anladım sorunu... O, dünyalı çocuk mu seni üzdü? Sorunun onunla mı?"dedi babam.
Aslında bilmişti.
"Hayır. Anne ve baba erkekler en çok neyden etkilenir?"
"Star, bunun için mi aradın!"dedi annem.
"Bazen düşünüyorum da Bayan Diaz senden daha iyi!"dedim.
"Neden bu soruyu sordun?"
"Sen babamla evlisin. Belki erkekleri neyden hoşlandığını biliyorsundur."dedim.
"Ben yemek severim."dedi babam.
Marco "Star? Yaşıyor musun?"dedi. Duymamazlıktan geldim.
"Sanırım kapatmam gerek... Çünküüüüüüüüüüüüüü yastığımı tuvalete götürmem gerek. Bağırsaklarını bozmuş da o yüzden."dedim fısıltıyla.
Marco "Star? Yaşıyor musun?"dedi tekrar.
"Senin için yaşıyorum."dedim fısıltıyla.
Marco "Star? Nereye gittin?"
"Marco. Ben iyiyim tuvalete giriyorum."dedim.
Marco "Aşağıda bekliyorum."dedi, ayak sesleri duyuldu.
Marco için yazdığım notu şortumun cebine koydum. Değneğimi sırt çantama koydum ve aşağı inmeden önce Janna'yı aradım.
J " Star?"
"Janna. Şey bu gün kamp yapacağız değil mi? Bu sefer ayrılmayacağım. Söz veriyorum."dedim.
J "Yapmayacağız. Ama öylesine bizde kalabilirsin."dedi.
"O zaman bu gece sizdeyim!"
J "Harika filmler var. Bekliyorum."dedi ve aramayı sonlandırdı.
Çantama koyduklarım: Pijama,puf puf terlik, yastık.
Çantamı alıp aşağı indim. Marco film izliyordu. Kim bilir uyuyamı kaldı...
Yanına yaklaşınca uyanık olduğunu fark ettim. Notu onun cebine koymalıydım.
Amacım onu ceketinden çektiğim sırada diğer elime notu cebine koymaktı.
Ama ters giden şeyler vardı:
1. Ceketi yoktu!
2. Ya yanlışlıkla onu öpersem.
Aklımda dönen şeyleri bir kenara attım.
"MARCO!"diye bağırdım. O sırada bir dizim koltuktaydı. Dengemi topladığımı sandığım zaman Sol elimle onu kendime çektim. Tam bana baktığı sırada dengemi kaybetmedim! Aklımı kaybettim! Yanlışlıkla onu öptüm! Tam 10 saniye boyunca öyle kaldık. Kendimi geri attım. Ve yerle buluştum.
Marco bana bakıyordu ve yüzü kızarmış bir şekilde.
Kesinlikle benim de yüzüm kızarmıştır.
Marco "Şe-şe-şey ben üstümü değistireyim. Ve az önce ne oldu?"
"Az önce olan şey için özür dilerim."dedim onun Son cümlesi ile aynı anda.
Marco "Hiçbir şey olmamış gibi davranacağım."dedi. Hala bana bakıyordu.
"Nereye?"dedim. Marco evin kapısına doğru yürüyünce.
"Bahçeye yeni çiçek ekeceğim de bahçeye çıkmalıyım."dedi Marco ve ekledi "Ondan önce yeni tohum almalıyım." Tekrar ekledi "Üstümü değistireceğim." Birbirimize bakıyorduk. Gözlerimiz birbirine kilitlenmişti sanki. O değilde bana bakarak nasıl merdivenleri çıkacak?
Gözlerini kapatıp koşarak basamakları çıktı. İki dakikadan kısa sürede aşağı geldi. Üstüne sadece beyaz bir ceket almıştı. Onu öptüğüm zaman üstünde olan t-shirt duruyordu. Ben hala yerdeydim.
"Hadi kalk. Jackie'yi çok beklettik."dedi, elini bana uzatarak. Elini tuttum ve ayağa kalktım. Çantamı aldım ve kapıya koştum.
Marco "Anne ve baba biz alışveriş merkezine gidiyoruz."dedi.
"Şey. Ben bu gün arkadaşım Janna ile beraber pijama Partisi yapacağız. Onlarda kalabilir miyim?"
Bay ve bayan Diaz "Tabi ki kalabilirsin. Görüşürüz çocuklar. İyi eğlenceler."dediler. Evden çıktık.
"Marco... Sence bizi ışınlayayım mı?"
"..."
"Marco!"
"..."
"Marco! Bir cevap ver! Lütfen."
Marco "Bilerek mi yaptın!"
"Neyi?"
Marco " Neyi kastettiğimi biliyorsun."
"Eğer öpücükse neyi kastettiğini biliyorum. Ama o bilerek olmadı. Dengemi kaybettim."
Marco "Star! Eğer dediğin gibi olsaydı üstüme düşerdin. Ayrıca niye beni çektin. Star benim bir sevgilim var,bunu biliyorsun. Bu yaptığın yanlış bir davranış. Ve ışınla kendini. Ben tek giderim! Ve onunla ilgili saçma sapanşeyler sorma! Bir daha asla sorma. Eğer sorarsan... ben karışmam."
"En fazla ne yapabilirsin ki?"
Marco "Arkadaşlığımızı bitirebilirim."
Ağlamaya başladım. "BANA BAĞIRMA! KENDİMCE SORUNLARIM VAR."dedim.
Elini tuttuğum gibi onunla beraber kendimi ışınladım.
İçeri girdik.
Marco Jackie'nin en üst katta beklediğini söyledi.
Asansöre bindik. Ve 15. Kata bastık.
Asansör her katta duruyordu. 13. katta asansör durdu... açılmadı... ışıklar kapandı...
"Asansörde kaldık!"
Marco "Evet."
"Her şey için özür dilerim Marco. Bu aralar hiç iyi değilim. Seni çok kızdırdıysam özür dilerim. Lütfen arkadaşlığımızı bitirme."
Marco "Star ben bu arkadaşlığı hiçbir şeye değişmem. Asıl ben özür dilerim."
"Marco sana bir şey söylemek istiyorum."dedim. Elimle ceketinin cebine notu koydum.
Marco "Söyle. O zaman."
"Marco. Ben seni sevmiyorum. Çünkü sana aşığım. Sana daha fazla yalan söyleyemeyeceğim. O kız senin için doğru değil. Zamanın tümünü yanlış bir seçimle harcıyorsun.
Sana ondan daha iyi davranabilirim. Marco ben sana aşık oldum."dedim.
Marco "Star..."dedi ve asansör hareket etti. Sonra tekrar durdu.
Marco "Benim de söyleyeceklerim var."
"Söyle. O zaman. "
Tam söyleyeceği zaman asansör hareket etti. 15. Kata geldik. Çıkar çıkmaz Jackie geldi.
"Selam Jackie."
Marco "Selam Jacjac."
Jackie "Marco bu gün sizde kalabilir miyim?"
Marco "😮 Olabilir."
Jackie minik bir sevinç çığlığı attı. Beraber gezdik falan.
Saat bayağı geç olmuştu.
"Şey ben Janna'ya gideceğim. Görüşürüz."dedim. Önce Jackie'ye sonra Marco'ya sarıldım.
Sonra koşarak uzaklaştım. Birara arkama baktım. Marco bana bakıyordu ve el sallıyordu. Koşarak yanıma geldi.
"Özür dilerim."dedi bana sarılarak. Ağlamaya başladı ve "Özür dilerim. Ben bir aptalım. Bizi hiçbir şeye değişmem."dedi. Sonra o aptal kız Jackie geldi.
"Sanırım telefonum kayıp."dedim. Daha bir hafta önce telefon aldım. Hemde son model.
Marco "Dur ben seni ararım. "
İşte korktuğum şey oldu.
Neyden mi korkuyorum?
Sadece Marco aradığında 'Yalnız Dostuz' şarkısı çalıyor.
Telefonun sesi Jackie'nin elinden geliyordu.
Jackie "Yere düşürmüşsün. Ben de yerden aldım. Dikkatli olun Butterfly."dedi.
Ona teşekkür edip kendimi ışınladım.
Zile bastım. Janna kapıyı açtı.
İçeri girdik.
Ona olanları anlattım.
J " Gidip onu izlemek ister misin?"
"Tek gitsem daha iyi olur."dedim. Kendimi eve ışınladım. İçeri baktım. Mutlu görünüyorlardı.Biraz kendime gelmeye çalıştım. Bu gün yaşananları düşündüm. Bir dakika o bana 'bizi hiçbir şeye değişmem.'demişti. Acaba o da benim gibi mi hissediyor?
Sonra sevgilisi olduğunu da sert bir şekilde ifade etmişti. Bu aralar yaşadığım şeyler beni çok üzüyordu. İçeri Son bir defa daha baktım.Evet onlar öpüşür ve Star ağlar. Onlar mutludur, Star ağlar.
Yine ağlamaya başladım. Sonra Jannalara ışınlandım. Direk odasına çıktım. Yatağına atladım.
J" Ne oldu?"
Ona her şeyi anlattım.
J " Evde kimse yok. Bağırabilirsin. Rahat ol yani."
"SANA ONDAN DAHA İYİ DAVRANABİLİRİM. MARCO! ONDA OLUPTA BENDE OLMAYAN ŞEY NE!"dedim. Ağlayarak uyudum.
Marco için yazılan not:
Sevgili Marco,
Bazen neden bu kadar salak olduğumu anlamıyorum. Sen mutlu ol diye kendime acı çektiriyorum...
Senin için her gece ağlıyorum. Eski zamanlardan tek farkım var: O da sana aşık olmam. Bu gün bana "Yaşıyor musun?"dediğin zaman sana cevap verdim. Ama duyamayacağın kadar sessiz bir şekilde. Cevabım: Senin için yaşıyorum.
Beni bu dünyaya bağlayan kişi sensin. Ve buradan ayrılmamı sağlayacak kişi de yine sensin. Hayatımda ilk defa birini kendimden daha çok önemsedim.
Hayallerimi hep senin için değiştirdim. Zaten tek bir hayalim vardı: Mutluluğumuz.
Ama bunu senin için değistirdim : Mutluluğunuz.
Seni mutlu görünce her şeyi unutuyorum. Ama senin için mutlu sonlandırdı biten günlerin gecesi ben hep ağlıyorum.
Sanırım senin için sadece arkadaşım. Hatta senin için bir hiçim Marco.
Sadece bir hiç...
Ama şunu bilki senin arkadaşın olmak benim için çok özel bir şey...
Tüm sevgi ve hayallerimle,
Star Butterfly.Umarım bu bölümü beğenirsiniz. İyi okumalar. Biraz gecikti ama aklımda bir sürü şey var. Oy ve yorumu unutmayalım lütfen. Fikir ve önerileriniz benim için çok değerli. Sosisim teşekkür ederim. Fikir veren herkese teşekkür ediyorum.
Oy sınırı koyacağım.
Oy sınırı :19
Kendinize iyi bakın 😘😘😘😘😚😇😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey Senin İçin
Fanfiction...Senin için bir hiçim Marco... Marco notu okuyunca ağladı sabaha kadar. 3. Sezon ile bağlantısı yoktur...