Alaskas POV (Bildet)
"Tre, to, SHOT!" hoier folkemengden rundt meg. Det lille gjennomsiktige glasset som knapt nok rommer 44 milliliter. Den tjukke, gjennomsiktige væsken renner rett ned i halsen på meg og jeg smeller glasset i bordet og klistrer på et glis i ansiktet mitt. Zebbe skjærer en grimase som viser at han synes det er litt vel surt. Jeg bare flirer og sjekker rundt meg. Huset vi er i er jeg godt kjent i, da jeg har vært på fest her i iallfall to år.
Det svære, luksuriøse huset tilhører de kjekke Clairfield-brødrene. De har komt på godsiden utseendemessig, personligheten derimot er de mer på den dårlige siden. Likevel sies det at de har de beste festene i distriktet. De bor bare ti minutter å gå fra mitt hus, så jeg klarer meg veldig fint med det. Jeg pleier å ha vors hos meg, så jeg er kjent for å ha de heteste vorsene. Av og til slår jeg til med nach også, og det pleier å falle i stor smak hos folk. Største partyløven her i byen er meg om du spør folk på skolen.
Dette huset er gigantisk, og du lukter rike drittunger på lang vei. Eiendommen er rammet godt inn med vakre og velstelte rosebusker, med en stor, gullfarget port for innkjørselen. Garasjen er selvsagt dobbel med automatisk port, og inni den står det en hvit Bugatti Veyron og kongeblå Lamborghini Huracan i beste velstand. Disse to tilhører brødrene, og de kommer kappkjørende hver dag til skolen. Må innrømme at de ser litt deilige ut. Bilene altså, ikke gutta.
Jeg drar med meg Zebbegutten rundt i huset. Kjøkkenet er shot-avdelingen. Det er stort, hvitt med en øy plassert midt i mellom. Rundt øya er det plassert barkrakker, noe som passer perfekt til å sitte rundt der og drikke. Vi valser ut i stua, der vi blir møtt av dundrende musikk og drøssevis av lettkledde jenter som skriker for full hals til Dory 2017 av TIX. De hopper opp og ned og svinger rundt på håret. Jeg snur meg mot Zebbe, som chugger nedpå med vodka-battery'en sin. Den litersflaska hans begynner å nærme seg tom. Min ble tom for lengst, så nå rapper jeg bare litt av andre. Clairfield brødrene er veldig glad i meg, så jeg får som regel av de om jeg vil.
Jeg gransker Zebbe godt. Han er i grunn ganske kjekk egentlig. Så hvorfor går du ikke på han? Tenker kanskje du. Jo, vi prøvde det skjønner du. Vi har kjent hverandre ganske lenge, og vært bestevenner i snart seks år. Så for et år siden så innrømte vi for hverandre at vi egentlig crushet litt på hverandre, og vi prøvde å ha et forhold. Dessverre gikk det ikke vår vei med forhold, men han er en fantastisk bestevenn. Har ingenting imot å ha en så kjekk bestevenn. «Hva er det?» spør han og biter seg i leppa. Han er ganske hot i det brune, bustete håret sitt, den halvåpne røde og svarte rutete flanellskjorta og de mørke jeansene. «Du er kjekk i dag man,» svarer jeg og gliser.
«ALASKAAA!» hører jeg brått bak meg. Æsj. Lilliana. «Halla,» svarer jeg halvveis entusiastisk. «Hva drikker du på a?» roper hun over musikken. «Vodka battery for det meste,» svarer jeg. Mer rekker jeg ikke å si før hun blir dratt til et hjørne av en eller annen gubbe som tydeligvis skal kline med henne. Takk, du redda meg. «Hun er så fæl,» himler jeg til Zebbe. Han klistrer på et flir. Jeg kjenner blæren begynner å trykke litt på, så jeg bestemmer meg for å tømme den før den blir helt sprengt. «Jeg må på toalettet en tur jeg, bare stikk og heng med Cayden og Alex i mellomtiden du,» sier jeg. Zebbe gir meg et varmt smil før han beveger seg bortover til gutta.
Jeg valser rett inn på toalettet, låser og, uten å se meg for, trekker jeg ned trusa og setter meg på toalettsetet. Nipper opp den gullfargede iPhone 7'en fra bhen og sjekker varslingene mine. «Hvem er du da, søta?» hører jeg brått foran meg. Jeg skvetter så jeg holder på å falle av toalettet, men holder meg heldigvis på. Når jeg har fått roet ned hjerterytmen litt så kikker jeg nysgjerrig opp. Holy. Jeg gransker den mystiske gutten jeg klarte å overse fullstendig på vei inn. Brunt, velstelt hår, markert kjeve og knall blå øyner som omtrent lyser opp rommet. Han har på seg en stram, hvit tskjorte som virkelig viser frem musklene hans, samt mørke jeans. Det så ut som at han eller noen andre hadde sølt litt på tskjorten, for den var gjennomsiktig fra navlen og ned på venstre siden. Det fremhevet virkelig den muskuløse kroppen hans. Jeg møtte blikket hans, som tydeligvis også hadde gransket meg. I mellomtiden mens jeg hadde gransket han så hadde jeg gjort meg ferdig på toalettet og vasket hendene, så jeg er ikke helt håpløs altså.
«Alaska,» stammer jeg frem. Han rekker hånden til meg og hilser som en ordentlig gentleman, «Elijah». Jeg biter meg svakt i leppa mens jeg puster tungt ut. Er det bare meg, eller er det hett her inne? Jeg rister meg ut av situasjonen og la hånden på dørhåndtaket, på vei for å trekke det ned og gå ut. Aldri se han igjen. «Hvor skal du a?» hører jeg bak meg. Stemmen hans var helt vidunderlig. Hadde jeg bestemt så hadde jeg hørt stemmen hans på repeat for resten av livet. Jeg kjenner en varm hånd rundt livet mitt, og ved en liten bevegelse svippet han meg rundt så jeg sto med ansiktet vendt mot han igjen. Han la den andre hånden sin rundt midjen, så han holdt rundt meg med begge hendene. Den ene sklei ned på rompa og holdt der. Jeg sto der og smilte. Faen heller, hvem er det jeg prøver å lure? Ikke meg selv i alle fall.
Zebbes POV
Hvor faen blir det av henne? Det er da ikke normalt for henne å være på toalettet i en halvtime? «Sorry gutta, men jeg må sjekke til Alaska, hun har vært borte i en halvtime nå,» unnskylder jeg. «Hey, la nå jenta være litt da! Hun har sikkert bare funnet en å prate med,» kremter Cayden. «Ja, du trenger ikke være så dramaqueen på alt, Zebbe,» tilføyer Alex. «Men tenk om,» begynte jeg. Rakk ikke si mer før Cayden skjøt inn: «Det er greit at du er bekymra for henne, men hun har et liv utenom deg hun også, du kan ikke henge over henne tjuefire sju.» «Greit, jeg får la det gå da, men om hun ikke er ute om en halvtime så stikker jeg og finner henne, ok?» mumler jeg smålig irritert. Helvete heller Alaska, du bør ligge langt unna trøbbel nå.
OKKK håper dere enjoya denne delen ass. Ble litt sinna fordi wattpad fucka opp så jeg måtte skrive alt på nytt :----) Ny del kommer forhåpentligvis imorgen, så jeg skal prøve å få til at jeg skriver et par deler i uka eller en del pr dag hvis det er interesse for det. Who knows hvordan denne ender opp?
VOTE & COMMENT!
YOU ARE READING
Did You Even Love Me?
Teen Fiction19 år gamle Alaska Hetfield og hennes bestevenn, Zebbe Moonriver er byens største festløver. De er ute minst hver helg, og som regel går det i et par-tre fester i uka. En lørdagskveld møter Alaska på en mystisk kjekkas, og deres treff utvikler seg t...