Alaskas POV
Jeg stønner lavt mens han kysser og smålig suger meg nedover halsen. Jeg sitter på benken ved siden av vasken. Fremdeles på badet. Hodet mitt støtter seg mot det svære speilet som dekker nesten hele veggen. Det løse håret mitt er begynt å bli litt bustete etter kjekkasen har lekt seg med håret mitt. Hva var det han het igjen? Elias? «ALASKA!» hører jeg svakt i intet. Drømmer jeg, eller? Ja. Dette må jo være en drøm. Brått dundrer det på døren, og vi begge skvetter til. «ALASKA, ER DU DER INNE? SVAR MEG!» roper stemmen. Oi, jeg har jo helt glemt Zebbe! Jeg så opp på den mystiske, ekstremt kjekke fyren jeg akkurat hadde råklint med. Han klistret på et glis i det vakre trynet sitt og blunket. Jeg beit meg i leppa før jeg låste opp døren og åpna den til en stykk ekstremt bekymret Zebbe som var på vei til å sparke inn døren.
«Øh, hei,» mumler jeg og klør meg i bakhodet. Zebbe står bare stum og gransker meg med et stygt blikk. Eller vent, jeg tror han sjekker ut gubben bak meg. «Kom,» sier Zebbe kort og tar tak i armen min. Jeg kjenner de varme, gode hendene til kjekkasen rundt midjen på meg, og legger den ledige hånden min over hans, som et tegn til at han skal bli med. «Nei, uten han der dritten der,» kremter Zebbe. Hva faen? «Hei ro deg ned nå Zebben, ikke nødvendig å bli hissig,» sier jeg bestemt. «Jeg var bare på do, og møtte på han, null stress, okei?» «Greit, men neste gang så sier du ifra.» Jeg himler med øynene til svar.
Jeg drar med meg kjekkasen til et litt mindre folksomt sted for å fortsette der vi slapp. Tungene våre møttes og leker med hverandre. Hendene hans glir ned på rompa og klyper meg passe hardt. Ikke så hardt at jeg får vondt, men ikke for svakt heller. Akkurat passe. Akkurat nok til at det er deilig. Jeg biter han svakt i underleppa, og han svarer med et stønn og enda bedre tak på rompa mi, samtidig som han presser meg inntil veggen. Sexy. Jeg merker at øynene til Zebbe er i nakken på meg hele kvelden, men helt ærlig bryr jeg meg ikke så mye om det.
Zebbes POV(bildet)
Fyttigrisen. Det er noe med han fyren. Vet ikke hva det er, men det er noe. Noe som ikke er bra. Ikke for Alaska. Og nå står hun og kliner med han rett foran trynet på meg. Ouch, jeg som hadde et lite håp om at vi kanskje kunne prøve igjen med forhold...
«Hey Zebbe, hva skjer a?» spør Chris. «Heia, ikke så mye egentlig, du?» svarer jeg. «Jævla lite egentlig. Har sykt lyst på hook da, er du med å finne noen bitches eller?» «Count me in bro!» Jeg slår han vennskapelig på ryggen før vi forsvinner inn igjen i folkemengden. Akkurat nå driter jeg egentlig i hva jeg får tak i, så lenge det er noe. Jeg sikter meg inn på en lettkledd blondine med store pupper. Hun står og skravler og ler sammen med vennene sine, og ser ganske så brisen ut. Hun har tidligere prøvd seg på meg, så tror ikke det blir noe problem å få napp hos henne. Jeg vandrer bort til henne og blunker straks jeg får øyekontakt med dama.
«Halla,» sier jeg eplekjekt. «Hei kjekken,» svarer hun. Jeg smyger hånden min rundt midjen på henne, og hun svarer med å legge armen sin rundt nakken min. «Greit om jeg låner henne litt, eller?» spør jeg og ser på vennegjengen hennes. Alle nikker og fniser, og jeg trekker henne med meg bort til et mindre folksomt sted. Tilfeldigvis der Alaska og mr. Hot står. Jeg står med ryggen mot veggen og trekker henne tett inntil meg før jeg planter leppene mine på hennes. De hete kyssene går straks over til heftig klining, og hun gnir seg inntil kroppen min. Den ene hånden hennes fikler med håret mitt, mens den andre stryker meg på vaskebrett-magen min og gradvis sniker seg ned mot buksekanten. Zebbe junior ser ut til å like det.
Jeg trekker meg fra den heftige kliningen og planter noen våte kyss på halsen hennes. Nå som jeg har muligheten tar jeg en smugkikk bort på Alaska. Hun står og snakker med fyren? Hva faen. Med en enkel, kjapp bevegelse snurrer jeg meg og blondie rundt så hun står mot veggen, før jeg presser kroppen min inntil henne. Hun stønner lavt. Det er egentlig ganske digg å høre henne stønne på den måten. Jeg legger hodet mitt inntil øret hennes og hvisker: «Skal vi stikke opp?» Hun svarer med et lite nikk før hun tar tak i hånden min og begynner å gå mot trappen. Jeg snur meg mot Alaska, som gir meg et blikk. Et «hvor skal du» blikk. Jeg ignorerer det og klasker blondie på rompa på vei opp trappa.
Vel inne på rommet, vrir jeg om låsen før jeg dytter henne ned i den store dobbelsenga. Senga var redd opp pent med hvitt sengetrekk, men akkurat nå driter jeg i det. Lurer du kanskje på hvorfor jeg vet hvor dette rommet er? Vel, jeg og Alaska har vært her inne før. Det var i den perioden vi var sammen vel og merke. Jeg knepper opp skjorten min og slenger den på gulvet før jeg klatrer sakte over blondie. Hva heter hun egentlig? Vettafaen. Hun ligger og puster tungt mens hun biter seg i underleppa. Jeg trekker forsiktig av henne den trange, hvite magetoppen hennes. Deretter knepper jeg opp bhen hennes og hiver den på gulvet sammen med magetoppen. Hendene mine planter seg på brystene hennes og masserer de, mens jeg selv kysser og sleiker henne fra lysken og oppover til nakken, før jeg til slutt ender opp på leppene hennes.
Vi begge ligger svette og nakne i sengen, brystene våre går i takt. Vi puster tungt ut, og lett inn. «Skal vi stikke ned og se etter liv?» spør jeg og kysser henne på kinnet. Hun nikker, før hun tar haugen med klær som ligger på gulvet og legger det på sengen så vi får kledd på oss. Jeg trekker på meg boxeren og buksa før jeg hiver på meg skjorta. Jeg hjelper blondie å klipse igjen bhen bak, deretter kysser jeg henne i nakken. Hun har fått noen meget pene sugemerker etter den hete runden vår. Hun snur seg og kysser meg lett på munnen før hun vrir om låsen. Jeg plasserer hånden min rundt midjen hennes, før jeg blir litt sjokkert av synet som møter meg idet hun åpner døren. Ouch.
BAM dere fikk visst en del til idag, håper dere er fornøyde. Digger å skrive denne boken iallefall, og har en viss mistanke om at den kommer til å bli et par kapitler lang, høhø. Bare å komme med innspill om det er noe dere ønsker å lese om (:
VOTE & COMMENT!
YOU ARE READING
Did You Even Love Me?
Teen Fiction19 år gamle Alaska Hetfield og hennes bestevenn, Zebbe Moonriver er byens største festløver. De er ute minst hver helg, og som regel går det i et par-tre fester i uka. En lørdagskveld møter Alaska på en mystisk kjekkas, og deres treff utvikler seg t...