NB: Grovt innhold!!!
Zebbes POV
Fy flate, Alaska er såå pen i kveld! Vi entrer det store, mørke Salvatore-huset. Huset deres er en føkkings svart villa, med røde karmer. Det er JÆVLIG kult! De har ikke så stor eiendom, men det er sånne busker rundt. Ikke at buskene er velstelte og pene, for det er jo faen torner og rosestilker over alt rundt de. Note to self: ikke gå barbent i nærheten av buskene.
Innsiden av huset er dekt av mahogni-fargede planker, og egentlig alt er i den fargen. Interiøret er hvitt og vinrødt, så det skaper ganske fin kontrast. I tillegg til at rødfargen matcher utsiden av huset også.
LOOOOOOOVE IT. Om du ikke har merka det forresten, så elsker jeg mahogni. Og vinrødt. Hehehe.
Det dundrer skikkelig i gulvet mens Despacito Remix blir spilt på anlegget i stua. Jeg er drit lei den sangen, herregud. Jeg og Alaska drar oss innover til kjøkkenet, som er gjort om til en bar. De har altså en øy med benkeplate i.... MAHOGNI selvsagt.
Surprise! Nei? Ok.
Vi slenger oss ned på de dødskule barkrakkene, som faktisk er sånne heste-seter eller hva det heter. Sånn helt sant. De er skikkelig kule og litt digge å sitte i. Jeg får utdelt en stor mugge med øl, og Alaska tar en Mojitos. Er det noen som kan å blande drikker så er det disse gutta. De lager jævla gode drinker.
Alaskas POV
Jeg ser meg litt rundt. Er Elijah her i dag? Kanskje jeg skal sende han en melding? Eller, det er jo litt desp da, er det ikke? Hmpf..
Etter litt om og men med meg selv, så fisker jeg opp mobilen fra baklomma og taster inn en kort melding til Elijah, etterfulgt av et klikk på send-knappen. Jeg skrev bare en kort og enkel melding:
Fest i Salvatore-huset. See ya 'round.
Håper ikke det var sånn super klisjé og sånn, men jeg synes det var en grei melding i alle fall. Håper det.
Amanda har tatt seg godt til rette foran Toby Salvatore. Den store forelskelsen hennes. Lol. Han er egentlig ikke så kjekk som hun skal ha det til. Ikke Toby, men han andre derimot.. Damon in my heart.
Kødda.
Elijah in my heart.
Haha, hvem faen lurer jeg?
Elijah, Damon og meg. Trekant. Fy faen, det hadde vært jævla awesome.
*
Han kysser meg ømt på halsen. Jeg stønner lavt, mens han knepper opp skjorten sin. Elijah holder meg tett inntil seg og stryker hendene rundt, fra hoftene til midjen, og nedover. Damon slenger fra seg den hvite skjorten på gulvet. Han tar tak rundt nakken på meg, lener seg for et kyss. Det våte kysset går over til heftig klining, og Elijah presser junioren sin inntil rumpen min. Han stryker hånden sin forsiktig under trusa mi. Masserer litt. Stryker litt rundt. Stikker en fing inn og jobber sakte, men sikkert.
Damon går nedover halsen, planter noen sugemerker. En her, og en der. Han sniker seg nedover, før han drar av den svarte blondetrusa mi. Han tar over for Elijah. Nå er det Elijah sin tur å kline. Jeg stønner lavt mens Damon holder på nedentil. Elijah tar en hånd på kinnet mitt, og en i nakken. Stryker meg litt på kinnet. Ser meg inn i øynene. Han har så sinnsykt vakre øyner. Lener seg mot meg. Leppene våre møtes. Deilig, langt kyss, som går over til rolig og forsiktig klining. Tungene møtes i noen sekunder av gangen, og det føles helt fantastisk ut.
Jeg tar godt tak rundt begge sine store, velformede «juniorer» og lar hendene mine gli opp og ned, mens jeg bytter på å kline med de. Elijah masserer niplene mine, mens Damon leker med underlivet mitt. Elsker dette her, fy faen. Damon reiser seg opp og snur meg rundt i doggy-stilling. Begynner sakte å penetrere meg. Dype og rolige drag. Elijah stiller seg nærmere meg, så jeg får et godt tak rundt hans edlere deler. Jeg drar forhuden sakte opp og ned, mens tungen min leker litt med hodet.
Damon begynner å ta litt kraftigere og raskere drag, som resulterer i at jeg sliter litt mer. Elijah hjelper til med å forsiktig presse hoftene sine nærmere meg, og tilbake. Damon tar et grep om den ene puppen min, og plasserer den andre hånden nedentil, for å massere på klitorisen. Så jævlig deilig, fy faen.
Etter en kort stund med rask penetrering fra Damon sin side, trakk han ut og byttet plass med Elijah. Jeg legger meg ned på rygg og plasserer beina mine på skuldrene hans. Elijah, som den gentlemanen han er, tar det rolig. Fint og rolig tempo, ut og inn. Damon runker hardt og fort, og like etter spruter det ut mye tjukk, slimete sæd over hele meg. Mest på puppene og magen vel og merke. Deretter møter Damons lepper mine og han presser tunga inn for å råkline igjen. Plasserer hendene sine hardt om puppene mine, mens Elijah fortsatt holder på, like fint og forsiktig.
Etter en stund legger Damon seg ned i senga for å slappe av. Brystkassen hans hever seg fort. Han er sliten. Elijah ligger på rygg, og jeg sitter oppå ham. Beveger hoftene mine fram og tilbake, samtidig som jeg går litt opp og ned. Han har en hånd på puppen min, og en hånd hvilende på hoftekammen. Lave stønn kommer fra ham. Jeg kjenner jeg skjelver litt. Han flytter hånden fra hoften og ned, så han kan massere meg raskt på klitten. Oh my god!
«Alaska?» «Hallo, er du der inne?» Hører jeg i det fjerne. Faen.
Jeg lukker opp øynene og ser at jeg fremdeles sitter i barstolen. Ler litt for meg selv. Zebbe sitter fortsatt ved siden av meg, og han ler straks han ser at jeg liksom 'kommer til live' igjen. «Hva dagdrømte du om a?» spør han. «Privat,» smiler jeg lurt. «Våte drømmer om meg altså?» Han blunker eplekjekt.
Brått høres det et stort brak. Noe som knuser. Alle snur seg mot gangen, der lyden kom fra. Høye, mørke og ukjente stemmer roper fæle ord til hverandre. Deretter høres det et til brak. Noen går i bakken. Folk gisper høyt. «NEEI!» hyler en kjent stemme. Amanda!
JADDAAAA ny del ute, håper dere likte den. Håper på å få skrevet tre-fire deler til denne uka, men kan ikke love noe. Nå er jeg ferdig med alt som sluker opp tiden i hverdagen, så mye tid til skriving. Forhåpentligvis.
Spørsmål til dere: Hva vil dere ha mer av? Er det noe dere ønsker å ha med, som jeg ikke har hatt med? Noe spesifikt dere ønsker skal skje? Go ahead, kom med alt! Trenger litt tips til hva som skal skje også, så bare å komme med ideer! :-)))
VOTE & COMMENT!
YOU ARE READING
Did You Even Love Me?
Teen Fiction19 år gamle Alaska Hetfield og hennes bestevenn, Zebbe Moonriver er byens største festløver. De er ute minst hver helg, og som regel går det i et par-tre fester i uka. En lørdagskveld møter Alaska på en mystisk kjekkas, og deres treff utvikler seg t...