Gå i dusjen, ekle gris

43 3 202
                                    

Alaskas POV

Det høres et pling fra mobilen som ligger på nattbordet. Jeg fisker den frem og sjekker varselet.

Lucy: Hey guuuurls, det er fest hos Salvatore i kveld!! Dere er med sant?????

Amanda: FYY FAEN, SERR?? Salvatore er jo DØØØØ kjekke! Må nesten kjøpe ny kjole til i kveld da, OMG lzm!!

Jeg gliser for meg selv, etterfulgt av tasting på mobilen.

Meg: Er det et spørsmål?

Lucy: Eeeeh... nei ikke egentlig!

Meg: Møtes utenfor klokka 9 i kveld?

Amanda: Blir ikke det litt seint klokka 9 da, vil liksom fiske litt Salvatore før han er tatt shø <333

Lucy: Lol du ass.

Meg: Stikk til de tidligere du da, flørtepus

Jeg presser på tastelås-knappen på den gullfargede iPhone 7'en, deretter plugger jeg i laderen og setter meg opp i senga. Hva er klokka egentlig? Kaster blikket bort på den simple, digitale vekkerklokken på nattbordet. 19.32.

Kanskje på tide å gå i dusjen da? Håret må jo tørke før vi drar bort. Jeg finner frem en hvit Calvin Klein truse og en hvit Triumph bh. Går for det behagelige, jeg. Dasser bort til badet og gidder ikke engang å tenke på å låse døren.

Ja forresten, jeg bor alene.

Noe mer dere vil vite om meg?

*

Meg: Hva skal dere egentlig gå med?

Lucy: Horekjole, FOR I KVELD ER DET LOV Å VÆRE HOOOREEEE!

Amanda: Noe sexy for min kjære <3

Meg: Dere er så barnslige, jeg ler

Jeg lukker Messenger-appen og blar opp Zebbe i kontakter, før jeg trykker på ringeknappen. Det ringer hele to ganger før jeg får svar.

«Hva er det?» spør Zebbe grettent. «Har du mensen eller?» spør jeg sarkastisk. «Kødda, men det er fest hos Salvatore i kveld, du er med sant?» «Jeg er vel det,» mumler han. «Ja fint, kommer du over eller skal jeg stikke til deg? Tenkte å fikse meg nå snart liksom» sier jeg entusiastisk. «Er der om 15» svarer han nøytralt og legger på.

Hva med drikken, tenker du sikkert. Hehe no worries kjære dere, vi har et stort lager med alt mulig faen i kjelleren :-)))

Zebbe valser inn døren og ser helt ærlig ut som en dass. En fæl grønn t-skjorte på vrangen og et par hullete joggebukser. «Hva faen gutt?» sier jeg og ser stygt på han. Han grynter og slenger seg ned i sengen min. En stor os av svettelukt kommer snikende innpå, og jeg spretter ut av senga. «Gå i dusjen din ekle gris!» roper jeg. Zebbe drar stumpen opp av senga og valser inn på badet. Like etter hører jeg vannet bli slått på.

Flink gutt.

Jeg åpner skapet i håp om å finne noe jeg vil bruke. Plukker frem tre forskjellige outfits som Zebbe versågod kan få lov å velge. Først ut er sminken. Outfitsene er noelunde like farger på, så da går det fint å sminke seg først. Jeg går inn på badet og setter meg foran speilet. Zebbe står fremdeles i dusjen, men det er ikke noe jeg ikke har sett før.

Bestfriend goals liksom.

Primeren blir spraya på, fundation og pudder lagt på og brynene markert og fylt inn. Zebbe er gått ut fra dusjen for lengst, og han har rotet til seg noen Levis bukser og en plain, svart skjorte i egyptisk bomull. Kjekken. «Du må hjelpe meg å velge,» sier jeg og peker på de tre forskjellige outfitene jeg har funnet frem.

Den første outfiten består av en plain, lysegrå langermet magetopp og en slitt, svart høytlivsshorts. Magetoppen er dyp utringning både bak og fremme, og shortsen er egentlig ganske kort. Er så vidt den dekker rompa, så den passer vel ganske greit til fest hos Salvatore, i grunn.

Den andre outfiten er da altså en kjole. Den er svart, simpel og kort. Utringningen er middels dyp, altså man kan se deler av kløften, men det er ikke sånn at puppene faller ut. Kjolen har mellomstore nagler i et visst mønster rundt, og den er egentlig ganske kul. En rocka kjole. Passer jævla bra til Salvatore-fest, fordi Salvatore rocker hele byen.

Den tredje, og siste outfiten består av en hvit Lee t-skjorte og en svart bukse med slitte hull på knærene. Enkelt, men kult likevel. Her blir alternativet å brette opp buksene litt nederst på beina, og knyte opp tskjorta sånn at den blir halvveis en magetopp. Awesome.

Nå gjenstår det bare å se hva Zebbe mener.

Alle outfitene er prøvd på, og Zebbe sitter på sengekanten og tenker så det knaker høyt.

«Jeg likte egentlig alle, men synes du rocka den siste best ass,» konkluderer han til slutt. Jeg gir han en brofist, før jeg hiver de to første outfitene tilbake i skapet og drar på meg tskjorta og buksa igjen. Nå blir det en kul, rocka look!

Turen går videre tilbake til badet, og jeg planter rompa mi på den sorte, behagelige barstolen min igjen. Ja, jeg har en barstol på badet. Det er sminkestolen min, og drit i å judge. Jeg finner frem et øyenskygge-palett med mange pene farger med mye shimmer i seg. Jeg tror jeg går for en look med gull og bronse i kveld, etterfulgt av en liten liner og dramatiske vipper. Daayum, jeg kommer til å rule alt i kveld!

Etter sminken er gjort ferdig, så blir håret fletta i to stramme oppover-vendte pariserfletter. Nå begynner det å nærme seg bra. Zebbe har fått voks i håret sitt, og ser i grunn ganske kjekk ut. Igjen.

Brått ringer det på døren, og to skravlete og høytlytte jenter kommer valsende inn. Amanda i en kjempesexy kjole, og Lucy i en super kort vinrød kjole. Psst, Amanda, jeg tror puppene dine kommer til å falle ut av den kjolen i løpet av kvelden. Jeg gliser for meg selv. Jentene setter seg rundt øya på kjøkkenet og finner frem to rusbrus hver. Jeg fisker frem en uåpnet Battery blåbær fra kjøleskapet, og henter Absolute Vodka-flasken fra skapet ved siden av, deretter blander jeg drikkene sammen i en stor kopp.

«Dette blir drit gøy a!» hoier Amanda. Jeg smiler og nikker. Zebbe sipper litt fra koppen jeg blandet til, og han ser egentlig bra klar ut han også. Lucy er allerede begynt å bli litt brisen. «Skal vi ta å gå bort snart eller?» smiler jeg. «Jaa,» kommer det fra alle sammen. Vi reiser oss opp, drar på oss skoene og går ut døren. Jeg låser og slenger nøkkelen oppi en blomsterpotte ved inngangen, før jeg skynder meg bort til de andre.

Dette blir en bra kveld.

WOOOO enda en del ute idag, håper dere enjoya denne også <33 Nå skal jeg få besøk av sjærstn så blir nok ikke noe mer før i kveld. 

STAY TUNED

Forresten, hva tror dere skjer på festen? ;)

VOTE & COMMENT

Did You Even Love Me?Where stories live. Discover now