9

117 21 16
                                    

Pov loïs

De video staat net online en ik hoop dat ze t leuk vinden. Als de video 30 minuten online staat ga ik kijken naar de comments. 'Leuke serie' 'Is Link je vriendje?' 'Iewl die jongen is echt lelijk' 'De sims is altijd zoo leuk' 'Wie is die Link'. Ik begin na te denken voor een andere video hmm ik weet wel wat maar dan heb ik iemand nodig die vragen en opdrachten moet opschrijven en met wie gaan we dat spelen? met Abby en Link en misschien Joost? ja dat is wel leuk ik ga t zo vragen en ik laar Abby t wel schrijven. Ik app Abby of zij en Joost willen komen om een video op t nemen en ze zegt dat ze zo komt. ''Link wil je nog een video opnemen samen met Joost en Abby?''vraag ik en hij knikt.

Als iedereen er is beginnen we met opnemen ''Heey jongens en meisjes vandaag gaan we idk wat de naam is doen samen met Abby Joost en Link. We hebben hier een zak met vragen en opdrachten en ja je moet een papiertje grabbelen. Oke Abby jij mag eerst'' Abby grabbelt in de zak en zegt''Liever dood dan . . . Uhm ik denk Liever dood dan een ongelukkig leven'' ''Dat is wel een goed antwoord ja Oke Joost jij bent'' joost grabbelt in de zak en zegt''Wat doe je als eerst als je wakker bent? Mijn wekker uit zetten duh'' we lachen ''Ik ben nu'' ik grabbel in de zak en zeg ''Zing een stuk van je favoriete liedje oke'' zie media^

Take me high and i'll sing 'oh you make everything okay, okay,okay, 'kay, okay, okey

We are one in the same oh you take all of the pain away, away,away, way,away,away

Save me if i become my demons'' (Oké dit is nu niet eens mijn lievelings lied meer😂)

''Volgende please'' zeg ik snel niet omdat ik niet mooi kan zingen nee ik ben bang dat ze me zouden herkennen ''Link is'' Link grabbelt in de zak en zegt''Geef jezelf een cijfer voor je uiterlijk... uhm ...5 denk ik'' en zo gaat de video verder. Als de opnames klaar zijn gaan we nog wel verder en Abby is aan de beurt dus grabbelt ze ''Zou je je naam willen veranderen? uhm ja maar in wat weet is niet'' Joost grabbelt nu ''Wat is qua karakter het verschil tussen jongens en meisjes? Ik denk dat dat aan de persoon ligt'' ik grabbel''wat vinden je kijkers van je? geen idee'' link grabbelt nu ''Wat is je slechte eigenschap? ik denk dat ik zo snel bang ben'' Abby is ''In welke kleur zou jij je haar het liefst willen verven? Rood'' joost is''Trek je kleding binnenstebuiten aan JA JEZUS DAAR HEB IK TOCH GEEN ZIN IN'' hij loopt naar de andere kamer en komt terug met zijn kleding binnenstebuiten. ik ben weer ''Doe de kabouterdans'' ik sta op en doe de kabouterdans. Link is weer ''Wp of Insta? wat is wp?'' ''een app waar je boeken kan lezen en schrijven'' ''Nou Insta want ik ken Wp niet'' Abby is''Doe een trucje'' ze stat op en doet met gemak een handstand. Joost is ''Cola of Fanta? uhm Cola'' (rip Laura) ik ben ''Hoe omschrijf je jezelf? Raar heel erg Raar'' Link is ''Hoe zou je heten als je een Meisje was? Michelle volgensmij'' Abby is ''Gooi cola sinas water en water bij elkaar en drink t op'' je ziet aan haar gezicht d ze denkt F*ck my life. Ze loopt naar beneden en maakt het drankje klaar daarna loopt ze weer naar boven en drinkt t op.''IIIEEEWWWLLL'' gilt ze terwijl de rest lacht. Joost is ''Ben je verliefd? Ik wist gewoon dat er zo'n vraag zou komen maar ik weet t niet ik twijfel nog'' Ik ben ''Muziek of films? sowieso muziek'' link is ''Heb je ooit gehuild bij een film? uhm ja vast wel'' Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het al 22:00 is ''Jongens het is al 10 uur'' zeg ik ''Omg really dan moet ik gaan'' zegt Abby ''Ja ik ook''zegt Joost ''bye'' zeg ik en we lopen naar de deur en zeggen gedag. Als ze weg zijn lopen ik en Link naar de bank ''Wat zullen we doen?'' vraagt Link ''Film kijken?'' vraag ik en hij knikt en we gaan een film kijken. Als de film is afgelopen hoor ik onweer KUT ik ben bang voor onweer. Als er een donder klinkt krimp ik in elkaar. ''Zullen we gaan slapen'' vraag ik en hij knikt (ik merk nu pas dat ze nog steeds een pyjama aan hebben maar ja) we lopen naar boven en gaan liggen. Als ik uiteindelijk lig hoor ik nog een donder. Oké zo kan ik echt niet slapen ''Link'' vraag ik ''Ja'' zegt Link ''Ik ben bang" ''Waarvoor'' ''het onweer'' zeg ik ''Mag ik bij jou liggen?'' vraag ik beschaamd ''Uh oké'' zegt hij en schuift op zodat ik er bij kan. Ik ga naast m liggen en leg mijn hoofd op zijn borst. En na een tijdje val ik in een droomloze slaap.

868 woorden. Ik heb niks te zeggen. Bye bye. ⭐?

Wacht is even! *Gestopt*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu