13

97 21 8
                                    

Pov loïs

Ik zeg misschien wel van: Ja ik ga me er niet te veel zorgen om maken. Maar ik maak me wel zorgen. Ik bedoel straks word Luuk het wel. Ik word al misselijk van het idee. Ik stop met nadenken en me zorgen maken om die rol. Ik loop naar de studio waar we onze liedjes opnemen. Ik bekijk alle spullen zoals de microfoons,geluidsinstallatie maar ook het rek met kleding die we dragen tijdens optredens. Opeens bedenk ik me dat ik een video moet maken. Ik denk dat ik een Q&A ga doen met Abby. Ik loop naar beneden en vraag of Abby zometeen mee wilt doen maar Abby is bezig. Ik vraag op Twitter of ze vragen hebben. Over een uurtje ga ik denk ik de video opnemen.

Tijdens de video

"De volgende vraag is: Ben ik leuk? Dat vraagt: Danique_volkers. En ja Danique je bent heel leuk. Volgende vraag is Komt er weer eens een meeting? Ja die komt vast nog wel. Stink je? Nee ik niet jij wel?. Ben je verliefd? zo ja zeg de eerste letter van zijn naam. Ehm L.  Wat is je favoriete liedje? My demons in Nightcore. Wat vind je van de Aldi? Ehm moet ik wat vinden van een winkel?  Wat is je favoriete kleur van het alfahabet? Aarbei.  Houd je van kip? JAAAA kip is bae. Wat zou je doen als je een jongen was? Ik zou van een héél hoog gebouw plassen. Kan je goed zingen? Euhm de meeste zeggen van wel dus Ja denk ik. Oké dat was de laatste vraag ik hoop dat jullie het leuk vinden en doe een duimpje omhoog en abonneer dan zie ik jullie de volgende keer Doooeeeeeiiii." Ik zet de camera uit en ga mijn video bewerken etc.

Wacht is even! *Gestopt*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu