1

189 26 4
                                    

Dit is gewoon een random leuk liedje. Als er in een deel een lied zit heeft het er niks mee te maken

Pov Loïs

             Dit heeft ze aan ^

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

             Dit heeft ze aan ^

Op school

''Vandaag komen er 2 nieuwe meisjes er is een best grote kans dat je ze kent. KOM MAAR MEIDEN!'' Roept de docent en ik en Abby lopen naar binnen want we stonden nog voor de deur. Ik zie een paar verbaasde en blije gezichten Want ik ben niet alleen een zangeres maar ook een youtuber en model maar ik zie ook 2 jongens die maar een paar seconden keeken en toen weer naar hun werk en ze keeken eerden bang dan blij. ''Willen jullie je voorstellen?'' vraagt de Docent. we knikken en stellen ons voor ''Goed lois ga jij daar maar zitten'' zegt de docent en wijst naar 1 van de 2 jongens van net ik knik ''En ga jij daar maar zitten'' zegt de docent tegen Abby en wijst naar een tafeltje. Ik loop naar die jongen en glimlach naar hem ''Hey ik ben lois'' zeg ik vrolijk want ja dat ben ik nou eenmaal ''I-ik ben l-link'' stotterd hij bang. ik glimlach naar hem en doe daarna weer mee met de les.

Na een paar lessen hebben we gym. YES! dat vind ik echt heel leuk. Ik en Abby lopen naar de kleed kamer en kleden ons om. We lopen naar de zaal en zie dat we trefbal gaan doen je zou het misschien op het eerste gezicht niet zeggen maar ik ben echt heel goed in de meeste sporten voral voetbal en dansen en dus ook gym dingen. Uiteindelijk gaan we beginnen met teams kiezen en Jace en Luuk mogen de teams kiezen te minste volgens mij heten ze zo. Natuurlijk worden ik en Abby als een van de laatste gekozen maar volgende keer als we gaan gymmen worden we wel eerder gekozen hoop ik. Ik wordt als 3 na laatste gekozen en zit bij Jace's team en Abby bij Luuk en als laatste worden Link en Joost gekozen. Uiteindelijk sta ik als laatste in het veld tegen nog 5 mensen oké hoe ga ik dit doen? Als er op me word gegooit vang ik m en is Abby af oké nog 4 ik gooi de 1e bal naar iemand en.....YES hij is af, nog 3. Er worden 2 tegelijk op me gegooit en de 1e vang ik en de andere gaat net langs me heen dus nu nog 2 en toevallig heb ik nog 2 ballen de ene gooi ik en daarna gelijk die andere en..... ZE RAKEN EN HEB GEWONNEN ''YESS'' roep ik en de rest van mijn team doet hetzelfde. Abby komt naar me toe en feliciteerd me. We lopen naar de kleedkamer en kleden ons om enzovoort. IK en Abby moeten naar de directrice o god wat hebben we gedaan. Ik klop aan ''Kom binnen'' horen we en we lopen naar binnen ''Hallo dames jullie zijn hier omdat er over 4 dagen een feest is en ik moest dat ff melden '' zegt de directrice ''Oke is goed'' zeg ik en Abby knikt ''Is er ook een thema voor het feest?'' vraagt Abby ''Ja Gala'' zegt de directrice ''oke'' zeg ik ''oke dan mogen jullie nu naar huis want de laatste les is uitgevallen'' zegt de directrice en we lopen weer weg. Ik loop een andere kant op naar mijn kluisje. De school is al best leeg omdat we 10 minuten later weg konden. Als ik uiteindelijk bij mijn kluisje ben zie ik Link bij het kluisje naast mij staan ''Waarom m-m-moest je naar de d-d-directrice?'' zegt hij nog steeds een beetje stotterend ''Het feest'' zeg ik ''Oja die is over 4 dagen toch?'' zegt hij en ik knik ''Waarom ben je hier eigenlijk nog de school is al 1 minuten uit?''zeg ik en zie hem een beetje somber kijken ''O ze hadden mijn tas en sleutel gepakt enzo'' zegt hij ''Ze?'' vraag ik ''Jace en Luuk'' zegt hij ''O waarom'' vraag ik medelevend ''Ik word gepest maar ik heb geen idee waarom'' zegt hij huilend maar probeert het niet te laten zien maar tevergeefs (zoo moeilijk woord hoor) zie ik het toch en geef m een knuffel. Ik voel dat hij twijfeld maar dan toch zijn armen ook om mij heen slaat. Waarom voelt dit zo vertrouwd en fijn? Na een minuut of 3 zo te hebben gestaan laat ik m los en zie hem licht blozen en zie Joost aan komen ''Ik moet gaan Abby wacht op me'' zeg ik en loop daarna weg.

Wacht is even! *Gestopt*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu