28

56 11 0
                                    

Pov Loïs (ff een tijd skip want anders had ik geen inspiratie meer)

Vandaag is de dag. De dag die extreem moeilijk gaat worden. Dat komt allemaal door 2 mensen. De mensen die hetzelfde zijn als ik. Ze zijn mijn beste vrienden. Dat maakt t nog erger. Ze zijn hier. Dat is juist zo lastig. Waarom? en wie?

Vandaag is moeilijk omdat het volle maan is. En wie? Abby en Link. Vooral Link. Hij heeft zijn krachten pas net dus is het nóg lastiger. Met volle maan doe je verschrikkele dingen. En als je vrienden bent is het erger. Dan word je meer gekwetst én ze doen gemenere dingen. Ik ben bang. Bang dat ik Link pijn doe. Of andersom. Ik ben bang dat ik m ga kwetsen. Of andersom. Ik ben bang dat ik iets ga doen bij Abby. Of andersom. Ik ben bang dat Abby iets doet bij Link. Of andersom... Mijn leven lijkt altijd alsof ik alles heb wat ik wil en dat alles goed gaat. Helaas is dat niet zo. Ik was naar een nieuwe school gegaan puur omdat mensen mij en Abby eng vonden. En toen ik klein was rond de 11 jaar was ik  erg depressief door mijn moeder. Ik wou niet meer, maar durfde er geen einde aan te maken. Daar ben ik op dit moment heel blij mee. Vroeger was gewoon een wat minder leuke tijd. Maar nu? Nu ga ik er voor zorgen dat de toekomst geweldig word.

Bitch ik heb een disstrack geschreven😂 hij komt over kut  tijdje pas online en niet op dit acc. Als t online staat meld ik t dan kunnen jullie genieten van de meest cringy disstrack tekst. Owh en ik heb geen inspiratie meer voor dit boek dus ja dat is heel kut.

Wacht is even! *Gestopt*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu