Pov Loïs (de dag erna owh en nog iets de volle maan is pas over 2 weken en ondertussen heeft ze al 1 extra keer blijheid want ze was geslaagd)
Ik word geappt dus ik open mijn Whatsapp. De oude groeps app van de meiden. Iemand zegt dat we een keer een slaapfeestje moeten regelen. Hé dat is best een goed idee. "ABBY!!" roep ik "Ja" zegt ze als ze naar me toe is gelopen. "Zullen we hier een slaapfeestje houden met de meiden van onze oude klas?" "Leuk gestolen idee van Luna" lacht ze."Ja toch" "Maar t is wel een leuk idee. Ik ga de meiden appen. Waarneer?" "Morgen?" "Hoelaat?" "Rond 17:00?" "Oké ik ga ze wel ff appen" zegt ze. Ik knik. Ik loop naar mijn kamer. Ik kijk om heen. Het is echt een troep. Ik begin met mijn kamer op te ruimen.
Bij het slaapfeestje
We zijn ddw aan t spelen. "Loïs ddw?" "Waarheid" "Met welke letter begint de naam van de gene die je leuk vind" vraagt Luna. Ja da's kut. "De L" zeg ik. "Oooeeeeh wie is t?" "Ja want dat ga ik zeggen" "Ja dat ga je ja" "Ja maar Jezus!" Zeg ik en de meeste meiden beginnen te lachen. "Is t....Lars?" "Nope" "Luuk?" "Nee iewl" "Uhm...Logan?" "Nee" "Ja jezus wie dan". Ik lach. "Laurens?" Ik schud mijn hoofd. " ken je nog meer mensen met een L" " Ja nog 3" "Owh ik ken er geen een meer" "Wacht is t wie ik denk en hoop dat t is" zegt Abby. "Ik denk t" "Oké wacht ff. IIIIIIEEEEEEEE IK GA DOOOOOOOD HEEEEELP MEEEEE IIIIIIIIIEEEEEEEE!!!!!!" Schreeuwt Abby. De rest lijkt er aan alsof ze niet goed is en Ik? Ik zit haar heel hard uit te lachen. "Lukt t" lach ik. "Ja nu weer wel" "Oké gaan we weer verder of gaan jullie me ondervragen" "Dat 2e" "Oh kut" "Kennen we m?" "Ja" "Is hij populair?" "Uhm Nee" "Owh uhm Is het... Uhm ik weet niemand meer" "Ik weet nog wel iemand" zegt Laura. O nee. "Is t Link?" Vraagt ze. kut kut kut. "Ja" zeg ik met een rood hoofd.
Hoooi ik ben Adina aka Aldi aka iemand met veel bijnamen. Ik en JaniceSquadLover hebben samen een acc gemaakt. SchreeuwMeeuwen er komt een heel vet boek aan dus ik zou zeggen volg ons ff. Ik ga waarschijnlijk wat minder schrijven En publiceren want ik ben op dat acc aan het schrijven. En dan zeg ik nog maar 1 ding en dat is
Houdoe😂!
JE LEEST
Wacht is even! *Gestopt*
FanfictionDit verhaal gaat over een bekend meisje die een groot geheim met haar mee draagt maar wat zou het zijn? En zouden haar vrienden het raar vinden?