30

64 12 4
                                    

Pov Lois

Ik krijg tranen in mijn ogen. Ik krijg een donkerblauwe wolk om me heen. Ik loop weg. Zou dit liggen aan de maan? Ik hoop het... Ik loop zo ve r mogelijk weg. Dit had ik niet verwacht. De tranen lopen over mijn wangen. Dit kan toch niet waar zijn. Waarom ik? Wat heb ik gedaan? Ik zie in de verte een bos. Ik ren er naar toe. Als ik bij het bos ben loop ik er rustig door heen. Ik voel dat ik sterker ben als de vorige keer dat ik hier was. Ik klim in een boom. Daar blij ik zitten. Opeens bedenk ik me dat je persoonlijkheid hetzelfde blijft als half kat. Link voelt zich echt heel rot nu. Té rot. Ik hoor iemand lopen. Ik kijk naar benenden. Ik zie Link lopen. Als hij net dr boom voor ei is spring ik er uit zodat ik achtet hem land. Hij kijkt om. "LOÏS!" roept hij blij. Hij rent op me af.  "Het spijt me echt heel heel heel erg ze ze kuste me en ik wist niet wat ik moest doen en en-" ratelt Link door. Het is nu ongeveer 05:00 dus we kunnen weer normaal nadenken. Link geeft me een knuffel. Ik voel mijn schouder nat worden en hoor Link snikken. "Het is al goed" zeg ik zacht.







Hallo ik heb dus totaal geen inspiratie meer voor dit boek. Ik twijfel of ik m zou stoppen. Het leven is zo moeilijk😂

Wacht is even! *Gestopt*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu