17

95 16 15
                                    

Pov Loïs (Het het vorige deel was heel verwarrend. Sorry daarvoor. Omdat ik t zelf niet meer begreep is dit een kleine tijd skil. Iedereen is nu van de middelbare school af maar wel gewoon 16 of 17. Ze gaan niet studeren want fck dat. Ze hebben ook een optreden gedaan op t schoolfeest misschien ga ik daar een deel over maken. Zeg maar of jullie dat willen)

Ik lig in bed. Het 16:00 en ik lig in bed. Ja laat me. Voor mij is dit heel normaal. Ik sta op, pak mijn kleding en loop naar de badkamer. Ik zet d e douche aan, die mijn kleding uit en stap onder de douche. Na het douchen droog ik me af en trek mijn kleren aan

 Na het douchen droog ik me af en trek mijn kleren aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit^

Ik loop naar beneden. Vandaag komen er 2 vriendinnen. Ze heten Eline en Janice we kennen ze omdat ze vroeger bij ons op de basisschool zaten. (Ydy pinquiniee en JaniceSquadLover ) Ik loop naar de woonkamer en zie dat er een briefje ligt.

Ik ben boodschappen doen ik ben zo weer terug -Abby

Hmm oke de meiden komen toch pas over een uurtje. Ik app nog wat met vriendinnen en Janice en Eline vertellen dat ze er aan komen. ik hoor de deur open gaan en daarna hoor ik Abby vrolijk "Ik ben thuis!" roepen. We geven elkaar een knuffel en praten nog wat. Ookal wonen we in het zelfde huis. we hebben altijd wel wat te praten. Na een paar minuten horen we de deurbel. We hadden blijkbaar het zelfde plan en rennen naar de deur toe. Maar in plaats van hem open te doen rennen we beide vol tegen de deur aan. "Gaat het goed daar binnen?" Hoor ik Eline zeggen en ik barst in lachen uit. Ik sta op en steek daarna me hand uit naar Abby. Ze pakt mijn hand vast en ik trek haar omhoog. Nog steeds lachend doe ik de deur open waar Janice en Eline staan. We geven elkaar allemaal een knuffel en vervolgens ploffen we neer op de bank. ''Wat gaan we eigenlijk doen?" Vraagt Janice en kijkt ons vragend aan. Eline kijkt ons nu ook vragend aan. "Zullen we gewoon chill film avond houden?" Zeg ik en iedereen knikt.

Ydy JaniceSquadLover  heeft het laatste stuk geschreven dus Janice bedankt daar voor💛💜💙💚💖. (Volg traanmeisje ) Ik heb verder niks te zeggen bye bye.

Wacht is even! *Gestopt*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu