1

44 9 8
                                    

Kaip buvo gera miegoti iki tol kol suskambo žadintuvas. Išjungiau žadintuvą išlipau iš savo lovos ir nuėjau į vonią. Atlikau savo ryto rutiną. Nuėjau prie spintos ir ėmiau rinktis kuo užsidėti į mokykla. Vos pagalvojus apie mokykla man nueidavo šiurpas, o šiandien dar aš eisiu į naują mokyklą, o jeigu viskas bus kaip senoje mokykloje. Jeigu dar bus blogiau. Nusprendžiau blogas mintis nuvyti į šalį ir išsirinkti kuo dėtis. Išsirinkau  trumpą juodą suknelę iki kelių. Nusileidus apačioje radau paliktus mamos pusryčius. Pavalgiau ir nuėjau ieškoti brolio, nes jis mane veža į mokykla. Jis jau studentas, jam pasisekė jis baigė mokyklą.
- Broliuk!- ėmiau šaukti.
- Aš čia,- iš svetainės atsiliepė brolis.
Nuėjau į svetainę.
- Man reikėtų, kad nuveštai mane į mokyklą,- pasakiau.
- Taip aišku,- jis paėmė raktelius. Mes išėjome iš namų ir įsėdome į jo "Passat".
Net nepastebėjau, kaip atsidūriau prie naujos mokyklos.
- Sėkmės, sesute,- palinkėjo brolis.
- Ir tau.
Ir jis nuvažiavo, o aš patraukiau mokyklos link. Man reikėjo surasti mokytojų kambarį, o iki pamokos buvo likę 20 minučių. Bijojau, kad nespėsiu, dėl to nusprendžiau ko nors paklausti. Netoli pamačiau stovintį rudaplaukį vaikiną rudomis akimis. Priėjau prie jo ir paklausiau:
- Gal žinai kur mokytojų kambarys?
- Žinau, o kam tau jo reikia?- paklausė jisai.
- Na matai aš esu naujokė ir nelabai žinau kur man pamoka, man turi būti matematika,- pasakiau.
- Matematiką, o iš kelintos tu klasės?- paklausė jisai. Jis atrodė labai susidomėjęs.
- Iš Ia,- pasakiau.
- Vaje, koks sutapimas, tu būsi mano klasiokė. Aš Augustas,- pasakė jisai.
Man šiandien sekasi,- pagalvojau.
- Aš Fausta,- pasakiau.
- Labai gražus vardas, eime palydėsiu tave.
Man pasidarė taip gera, niekada man niekas nėra sakęs, kad mano vardas gražus. Tikriausiai paraudonavau, kaip burokas.
Nusekiau paskui jį. Augustas išties malonus, bet nežinia kokie bus kiti.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Ar jums patiko?

BrangakmenisWhere stories live. Discover now