5

18 7 4
                                    

Iš Faustos dienoraščio

2016- 12- 02
Diena, kurią praliejau labai daug ašarų.

Pirmoji pamoka man turėjo būti biologija, bet kadangi mokytoja susirgo, jos nebuvo. Per laisvą pamoką nusprendžiau nueiti į biblioteką ramiai paskaitinėti knygą. Pasiėmiau knygą "13 priežasčių kodėl" nežinau, kodėl bet šią knyga skaitau jau antrąsyk. Jaučiuosi panašiai kaip, šios knygos herojė Hana, Niekam nereikalinga ir pamiršta. Staiga į biblioteką įėjo dvi klasiokės Emilė ir Oksana. Jos pamačiusios mane išsivėpė. Oksana priėjo prie manęs.
- Parodyk ką čia skaitai,- Oksana pagriebė iš mano knygą.
Ji ėmė juoktis:
- Emile, paklausyk Fausta skaito " 13 priežasčių kodėl". Matyt nori sudaryti savo sąrašą, kai nuspręs nusižudyti. Ir žinoma tame saraše būsim mudvi.
Emilė pritarė savo juoku.
akimirką man buvo taip skaudu norėjau pabėgti toli nuo žmonių. Atrodė, kad mano širdis plyš per pusę. Jos pasakė, kad nori mano mirties.

Pasakojau vieną iš nutikimų, kuris man ir iki šiol drasko širdį. Edgaras susigraudino, o kiti atrodė pasimetę. Edgaras pasakė:
- Ak, Fausta. Aš niekad nesišaipysiu iš kito žmogaus.
Augustas buvo sumišęs:
- Fausta, kaip jie galėjo šitaip kalbėti.
- Galėjo,- pasakiau.
Jie kurį laiką tylėjo. Paskui Emilis pasakė:
- Fausta pasakok toliau.

Iš Faustos dienoraščio

2016- 02- 05
Diena kai norėjau palikti šį pasauly.

Atėjo ilgai lauktas šeštadienis, kuris man buvo nemielas. Prieš akis stovėjo visi pašaipos žodžiai. Rebeka sakė:
- Tokios kaip tu nieko gyvenime nesieke, jas randa ant šakų kabančias.
Jeigu aš niekam nereikalinga, tai kodėl iš vis gyvenu, ne aš daugiau negyvensiu.
Dabar aš esu ant aukščio miesto tilto liko keli žingsniai ir paliksiu šį gyvenimą, juk niekam manęs čia nereikia. Noriu padėkoti tiems kurie mane mylėjo nors tokių buvo maža. Iki pasauli.
Norėjau nušokti, bet nesugebėjau, galbūt esu per silpna net tai padaryti. Dabar turėsiu toliau gyventi šiam baisiam pasauly.

Papasakojau apie tą baisią dieną kai nenorėjau gyventi.
Jie tiesiog visi priėjo ir mane apkabino. Tas apkabinimas buvo daug brangesnis už viską.

◻◻◻◻◻◻◻◻◻◻◻

Na štai nauja dalis nuomonių

BrangakmenisWhere stories live. Discover now