חתמתי על המסמך והוא החזיר את זה לתיקייה. אמרו לי שהיון משחררים אותי וכבר מחר אני ישן בבית שהם ידאגו לי לארגן.
אם האסירים אני לא מתיידדת אבל עם הסוהרים כן. זה מוזר, אבל זו אני. הביאו לי להלבש בבגדין רגילים שזה מכנס אפור וחולצה שחורה. רציתי להיפרד והם לא הבינו אותי הריי לפי הידע שלהם לא התיידדתי עם אף אחד. הלכנו למבטח של הסוהרים ושני הסוכנין נשארו בדחת שאחד הולך לידי. כולם בחנו אותע, מכירים אותי טוב. מה פושעת כמוני עושה פה? חוץ מלהיות בכלא כמובן.
הלכתי לידיי. ג'ק עומר ירון נועה וסיוון ונפרדתי מהם לשלום. "תודה לכם" אמרתי והם חייכו אליי. הסוכנות הביאה אותי לבית נחמד ומספק. מחר אנחנו נתחיל ואני רוצה לגמור אם זה כמה שיותר מהר לקבל את החנינה שלי, למצוא את הוריי ולסגור חשבון.יום לפני
נ.מ של רועיהמפקד קרא לי, לאיתן, רם ורוי למשרד.
לא ידענו מה הוא רוצה, אבל אני מאמין שזה מספיק חשוב כי הוא הוציא אותנו מאימון.
"דן קופר" התחיל המםקד להסביר לנו על דן קופר. "מה תרצה שנעשה בקשר עליו?" שאלתי בקול רציני "אני רוצה תעבדו ען מישהי" אמר וצחקנו. הפעם האחרונה שהיחידה שלנו, שהיא רק בנין, עבדה עם מישהי זה נגמר עם פיצוף של בניין נשק "שקט!" הבציר בנו המםקד ושתקנו "המישהי הזאת זו לא סתם מישהי, היא חכמה וקטלנית" אמר והבטנו אחד בשני בחשד "קוראים לה ניצן גולדשטיין. היא בת 27 והיא נמצאת בכלא השרון" אמר ושתקנו בהבנה מחכים שימשיך "היא רוצחת מיומנת, הרוצחת הכימטובה ואכזרית שתמצאו. היא מצאה פושעים שמחקו את קיןמם ורצחה אותם. תזהרו ממנה כי אולי היא נראת עדינה אבל ברגע אחד היא תהפוך לדבר הגי קטלני שראיתם" אמר מחלק לנו תמונות שלה תוך כדי דיבור. הבטי בתמונה רואה שהיא יפהפייה. יש לה שיער שחור ועיניי כוחולות רויאל, משהו שקשה למצוא. אבל למה שבחורה כזאת יפה תתעסק ברציחות. "היא מאומצת, הוריה נטשו אותה והיא נשלחה לבית האומנה. לםי המקורות שלנו התגלה כי משפחה אימצה אותך והתנהגה אליה ברשעות, היא ברחה ולאחר זמן לא גדול מאוד היא חזרה ורצחה את כולם מעד לאחד. התינוק" אמר והבטי שוב בתמונה לא מאמין שבחורה כזאת יכולה לרצוח משהו ועוד עם ההיסטוריה שלה עכשיו הכל מובן. "אני רוצה שתמצאו אותה ותסכמו איתה לעבוד איתנו. אנחנו צריכין אותה להשיג את דן קופר. אתם תמצאו אותה תציעו לה חנינה, אם היא תסרב תציעו לה מיליון דולר, אם היא תסרב לקבל את שניהם תציעו לה לאתר את ההורים שלה. את זה היא בטוח תסכים" אמר והשאר הנהנו ולא הבנתי "אם אתה יודע שהיא תסכים רק באיתור הוראה אז למה צריך חנינה או כסך?" שאלתי לא מבין "שאלה טובה" אמר וחייכתי מעט מרוצה מעתמי שהוא מתיישב על כוסאו ומוצא תנוחה נוחה לישיבה. "אנחנו צריכים להראות לה מה שמציעין בדרך כלל, אם היא לא תסכים נציע לה משהו שבא מכאב פנימי ואז היא תבין שאנחנו רציניין אם חפרנו מידע עליה רק כדי שתצטרף אלינו" אמר והנהנתי בהבנה. "יופי אז התוכנית היא פשוטה מאוד" אמר וכולנט הזקפנו מוכנים ללא נודע. " אתם תשחררו אותה, היא תעבוד איתנו. אתם תגבלו כרטיס אישור שיאפשר להיכנס לכל תחום ומחלקה במוסד כדי למצוא את דן קופר. אנחנו נביא לה דירה. מכוון שהיא לא מטומטת היא תחםש מכשירי מעקב כי מי כמונו יודע שהיא לא תיפול אל זרועותיו בוטחת ב-100 אחוזים, לכן נצטרך לבנות אמון. במעדבה עבדו במיוחד עבורה מכשירי מעקב שלא ניתן לגלות בגלאי ואנחנו נתקין אותם בכל רחבי הבית. אנחנו נעקוב אלרי כל צעד שלה. ברגע שדן יפול על ידינו היא תחזור לכלא וכולם תקבלו קידום" אמר וכולן הביטו אחד בשני. "רגע, אבל אמרת במביאים לה חנינה, כסף ומאתרים את ההורים שלה" אמרתי לא מבין והוא גיכח "נרעה לך באמת שאנחנו נעשה את זה? נראה לל שראש הממשלה ישחרר בחנינה מלאה רוצחת סדרתית? היא תעזור לנו ואז נחזיר אותה לכלא" אמר והנהנתי בהסכמה למרות שזו לא החלטה שלי, אבל זה לא צודק. אנחנו מנצלים אותה. "אתם משוחררים" אמר וקמנו "אה.. רועי" אמר קורא בשמי ועצרתי מביט בו. "אתה זה שיצםה בה, אני סומך עליל" אמר והנהנתי בחיוך. "לא אכזב אותך, המפקד" אמרתי והוא הנהן.
YOU ARE READING
רוצחת
Actionהגורל תמיד קיים, אך תמיד תהיה לך היכולת לבחור איזה מהם אתה רוצה, הטוב או הרע. ניצן גולדשטיין, בת 27 ילדה מאומצת. האימוץ הוא סגור, אינה יודעת מי הוריה.נאשמה ברציחת אנשים ונכנסה למאסר עולשהכל התחיל כי רק נולדה... כשרק נולדה השאירו אוה על המדרכה ומשם מ...