נ.מ של רועי
קמתי עם כאב ראש. ראיתי שאני בחדר השינה וגם איתן רם ורוי קמו עם כאב ראש לא קטן. "מה קרה?" שאל איתן בלחש והכל חזר אליי. האלרוהול, המוזיקה, ניצן. שיט ניצן! "שיט!" אמרתי והן הבינו אותי. ראיתי צה השעה "יאללה קומו צריך להתארגן! אנלנו מאחרים" אמרתי ומהר קמנו והתארגנו פחות מ-5 דקות. יצאנו מהבית במהרה ונכנסנו לרכב. נסענו לשב"כ ושנכנסו לחדר עבודה ראיתי את המפקד שלי עם ניצן. הם הביטו בי "סליחה על האיחור" אמר והמםקד נאנח "אני כבר יודע, ראיתי במצלמות אבטחה" אמר וכולנו נאנחנו. "ניצ.." אמרתי אך היא קטעה אותי "זה בסדר, הייתה שיכור, למזלך הייתה קרוב מחתך בצוואר, אבל הבחנתי שזבה שהייתם שיכורים וחוץ מזה אתם עוזרים לי אבל להרוג אותכם זו כברדרך להקיר לכם תודה" אמרה ושתקנו. המפקד וכל היחידה יודעים שברגע השמשימה נגמרת אנחנו מעיפים אותך חזרה לכלא.
נ.מ של ניצן
הם הראו לי תמונות שלו וצחקתי. הם לא הבינו אותי. "מה קרה?" שאל המפקד שלהם והביטו בו "אלא תמונות ישנות" אמרתי והם לא הבינו אותי. "זה תמונות מלפני כמה שנים, האיש השתנה במראה" אמרתי והם לא הבינו. הפגתי את הדף ולקחתי את העט של המפקד שלהם. התחלתי לסרטט "מה את חושבת שאת עושה?" שאל בכעס המפקד שלהם ונאנחתי המשתי לסרטט והסיבבתי את הציור מושיטה לכאמצע השולחן. "כך הוא נראה" אמרתי מראה להם את הציור "את יודעת לצייר?" שאל לא מאמין רועי והנהנתי "אפשר להתרכז בעיקר?" שאל.י והן הנהנו "הוא חיי בצללים, קשה להגיע אליו אבל קשה לקבל את האמון שלו. הדרך היחידה להגיע אליו זה להיות חייל שלו" אמרתי והם הנהנו בהנה "מעולה, רם ורוי אתם תהפכו לחיילים שלו" אמר המפקד שלהם והם הנהנו "זה לא יעבוד לכם" אמרתי ועצרתי את המפקד שלהם מלהגיד את הממשך "למה?" שאל רם לא מבין. "כי הוא מכיר את כל הסוכנים, גם את הסמויים" אמרתי והם לא האמינו "איך?" שאל לא מבין איתן "הוא היה פעם סוכן בכיר" אמרתי והם היו בהלם "אני לא מופתעת שאתם לא יודעים, הוא מחק אותו מכל הרשת ומכל ההיסטוריה בכללי" אמרתי והם היו בהלם. "אם אתם רוצים לשלוח משהו זה לא סוכן וגם אל תשימו עליו מכשירים כי הוא יזהה אותו בקלות ולא יהסס להרוג אותו" אמרתי והם בלהו רוק. "שלחו אותי" אמרתי והן נאנחו "אוקיי" אמר המךקד שלהם והנהנתי "מה עושים עכשיו?" שאל רועי ונאנחתי " אני הולכת לשטח של האנשים שלו, והם יביאו אותו אליי כיראו מי אני" אמרתי והם לא הבינו. "למה את חושבת שהוא יקבל אותך ישר עליו?" שאל לא מבין. "כי הוא מכיר אותי" אמרתי והוא לא הבין "הוא גידל אותי" רמרתי והם פערו עיניים. "עזבתי שהבנתי שהוא רוצה צבא, אני לא חיילת. הייתי כמו בת בשבילו והוא כמו אבא שלי, אבל אני לא מוכנה שאני אהיה חיילת של משהו לכן לא הסכמתי לכם. הסכמתי רק כדי שתמצאו את הוריי לא חנינה ולא כסף." אמרתי והם שתקו.
"הוא גידל אותך" אמר רועי לא מאמין. "טוב תפסיקו להיות מופתעים" אמרתי ורועי הרים את מבטו אליי "המשימה שלך הייתה להרוג אותו לםני שנכנסת לכלא, איך יכולת להרוג אותו?" שאל לא מבין "אני שברתי לו את הלב שברחתי, הוא פקד שימצאו אותי ושיהרגו אותי במקום" אמרתי והם היו בהלם. "איך את ידעת שהם לא ירו בךשתגיעי לשם?" שאל רוי ונאנחתי "אני לא יודעת, אאבל אני יודעת דבר אחד. אני מכירה אותו" אמרתי והן שתקו.
YOU ARE READING
רוצחת
Actionהגורל תמיד קיים, אך תמיד תהיה לך היכולת לבחור איזה מהם אתה רוצה, הטוב או הרע. ניצן גולדשטיין, בת 27 ילדה מאומצת. האימוץ הוא סגור, אינה יודעת מי הוריה.נאשמה ברציחת אנשים ונכנסה למאסר עולשהכל התחיל כי רק נולדה... כשרק נולדה השאירו אוה על המדרכה ומשם מ...