''Onu nereye götürüyorsunuz!! O nasıl!!! Ne oldu ona!!! Bir şey söyleyin!!!''
''Sakin olun hanımefendi ameliyata almamız gerekiyor''
Minkyeong'un ağlaması tüm hastanede yankılanırken babası koşarak yanına geldi. Minkyeong babasına sarılarak daha şiddetli ağlamaya başladı.
***
Gece 5'e gelirken Minkyeong hala gözünü dahi kırpmamıştı. Sahi neden Kai'nin yaralanması onu bu kadar üzmüştü. Annesinin ameliyatında bile uyumuştu fakat bugün uyuyamıyordu.
''Saçmalama Minkyeong, böyle bir şey olamaz'' dedi kendine içinden.
Çok kısa bir süre sonra ameliyathane kapısından telaşla hemşire çıkınca babası ve anneside ayaklanmıştı.
Hemşire: ''Acilen 'A' kana ihtiyaç var.''
Minkyeong bir an duraksadıktan sonra babasına heyecanla bağırdı ''Baba!!! Kyungsoo'nun kanı A''
***
Gözleri kapalı yatakta yatan Kai'nin yanına girdi Minkyeong. Yanında çömeldi:
''Kai iyi misin? Sanırım...hepsi benim yüzümden oldu. Özür dilerim''
Elini yumuşak saçlara değidirip sadece birkaç saniye okşadıktan sonra kendine gelip hızla elini çekti. O sırada hemşire serumu yenilemek için içeri girdi.
Kai'de içeri hemşire girince uyanmıştı.
Hemşire: ''Nasılsınız Jongin Bey''
''İyiyim''
Kai yanında duran Minkyeong'a baktı:
''Sen iyi misin?''
Minkyeong: ''B-ben iyiyim, herşey benim suçum özür dilerim''
Kai: ''Hayır benim dik-''
Hemşire: ''Jongin Bey hayatınızı kız arkadaşınız kurtardı, onun sayesinde size kan bulabildik''
Minkyeong: ''Hayır hayır yanlış anladınız kız ar-''
Kai: ''Teşekkür ederim''
****
Hemşire çıkınca içeri EXO üyeleri girdi.
Chanyeol: ''Şşşt kara oğlan nasılsın?''
''İyiyim''
Kai Kyungsoo'nun kolundaki pamuğu fark etmişti:
''Kyungsoo hyung koluna ne oldu''
''Sana kan verdim ya, benim kanım senin içinde hahah'' (içimdeki shipperci''Kaisoo reel'' diye bağırıyor)
''Hemşire Minkyeong'un bana kan bulduğunu söyledi. Minkyeong Kyungsoo hyungun kanının A olduğunu nerden biliyorduN ve numarasını nasıl buldun, EXOyu pek tanımadığını sanıyordum''
Minkyeong: ''Şey oldu o, ben şey yapınca-'' tam o sırada Minkyeong'un telefonu çaldı.
Minkyeong: ''Ben telefona cevap vereyim değil mi? Önemlidir''
Minkyeong kapıdan çıkarken Kai içinden söylendi:
''Bu kızda bir gariplik var''
Buyurun size uzun bölüm <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kakaotalk // Kim_Jongin
Random"Sorgusuz sualsiz çıkıp gelen kaderimsin, seni fazlasıyla seveceğim"