Flashback
Minkyeong birkaç ay önce anlaştığı hayvan barınağına gitmek için hazırlanıp arabaya bindi. Her gün iki kişi gönüllü olarak orada yavru köpek ve kedilere bakıyordu. Yarında onun sırasıydı ve eşleştiği kişiyi tanımak için bugün oraya gidecekti.
Barınağa girdiğinde görevlilerin bulunduğu yerdeki masaya oturup diğer eşini beklemeye başladı. Yaklaşık 5 dakika sonra kapıda Kai belirdi.
Görevliler hemen ayaklanıp Kai'ye selam verdiler:
-Buyrun Jongin Bey, yarın görev alacağınız eşinizde orada oturuyor.
Kai masaya ilerlerken görevli tekrar konuştu:
-İstediğiniz bir şey var mı?
Kai: Hayır, teşekkür ederim.
Görevli işine dönerken Kai de masaya gelmişti. Minkyeong Kai'yi görmesine oldukça heyecanlanmıştı, ayağa kalkıp selam verdikten sonra ikiside masaya oturdu.
Kai: Merhaba, yarın birlikte görev alacağız, şey beni tanırsınız zaten
Minkyeong: Kkkk evet...o zaman ben kendimi tanıtayım, adım Lee Minkyeong, 20 yaşındayım.
Kai: Minkyeong mu?
Minkyeong: Evet
Kai kendi kendine mırıldandı ''Bir isim birçok kişide olabilir yani dimi''
Ardından Minkyeong'a dönüp konuştu
''Benim yetişmem gereken bir yer var. Hemen telefon numaranızı alabilir miyim?
Minkyeong: Tabii
Kai telefon numarasını yazınca rehberinde ''Minkyeong'' olarak kayıtlı çıktı. Kai şaşkınlıkla kafasını kaldırırken Minkyeong ise garipçe içine gelen gülme hissini durduramıyordu.
Kai: Tahmin etmiştim sensin bu!!! Neyse iyi oldu bu şey, seni görmüş oldum.
Minkyeong utanmıştı ve tebessüm etmişti istemsizce, birdenbire kendine gelip kafasına vurdu.
Kai: Ne diye kafana vurursun ki?
Minkyeong: Eee...şey neyse senin yetişmen gereken bir yer var değil mi?? Hadi git.
Kai: Gidicem zaten de şuan aklıma geldi benim gibi biriyle neden senin gibi sıradan birini eşleştirdiler ki??
Minyeong ayağa kalkmış olan Kai yi iteklerken konuştu:
-Yetişmen lazım önemli olabilir, hadi git
Kai umursamadan çıkıp giderken Minkeyong derin bir nefes verdi.
Uzun zamandır bölüm atmıyorum diye beni unutmadınız dimi?!!!!
Unutmayın yahu, ben geri döndüm ama bu sefer gerçekten döndüm mnsdkjbndls
Sizi çok seviyorum beni çok mutlu ettiniz, ben en son hikayeme baktığımda 100 okunma bile değildi ama bugün bi girdim 280 okunma olmuş
Üstüne üstlük tam 222 bildirim gelmiş. Hikayelerime oy veren herkese çoook teşekkür ederim.
Kocaeli'ye döndüğüm için artık rahatça bölüm yazabilirim ehehehhe
Ama üzücü bir olay oldu...telefonum arızalandığı için telefonuma veda etmek zorunda kaldımNeyse bende uzun zamandır dokunmadığım pembiş nootbook uma sarıldım şğğwpjsl
Yine uzattım sizi seviyorum hikayemi okumaya devam edin <3 <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kakaotalk // Kim_Jongin
Random"Sorgusuz sualsiz çıkıp gelen kaderimsin, seni fazlasıyla seveceğim"