Bölüm 1

86 8 9
                                    


Sıradan bir hayat.. Sahip olmak istediğim tek şey sadece basit sıradan bir hayat. Evet doğru duydunuz diğer liseli kızlar gibi en iyi üniversiteler pahalı telefon veya kıyafetler değil. Benim tek hayalim huzurlu bir hayat. Hiç rahat olamıyorum sebebi mi? O işte birazz karışık..
"Eminim her biriniz doğuştan bir sürü yeteneğe sahipsinizdir. Güzel bir ses,iyi bir matematik zekası ve belkide telekinezi gibi çeşitli doğa üstü bir çok yetenek. Bunlar size bahşedilmiş muhteşem yeteneklerdir. Amaa benimki yetenekten çok biraz lanet gibi. Hadi ama kim Ruhları görmek ister ki¿"
Çocukluğum hep dışlanarak geçti hepsi bu berbat yetenek - daha doğrusu benim lanetim yüzünden. Ben ruhlarla birlikte ölüm meleklerini de görebiliyorum ve evet ölüm meleği bir tek azrail değil o kadar çoklar ki.. Ve onları görmek engel olunamayan bir acı.
Küçükken o kudretli şeyi ilk gördüğümde asaletine  hayran kalmıştım o anı hiç unutmuyorum resmen nutkum tutulmuştu. Ama ertesi gün babami toprağa verince bunun o kadar hayranlık uyandırması gereken bişey olmadığını fark ettim. Ve ondan sonra onu her gördüğüm yerde insanları uyarmaya çalıştım. Tabi küçük bir çocuğu kim dikkate alır ki?
Hiçkimse evet neredeyse hiç kimse beni dinlemedi,annem hariç. Bu durum yine birşeyi değiştirmedi ama sırf bu lanet yeteneğim yüzünden defalarca ev değiştirdikten sonra annem artık kimselere bu durumdan bahsetmememi o melekleri gördüğümde yapabileceğim tek şeyin oturup dua etmem olduğunu söyledi çünkü yaptığım hiç bir şey olacakları engelleyemeyecekti. Ve haklıydı da vakti gelen kimse durmaz(duramazdı). O gelir alır ve giderdi.
Ne zaman onu görsem girdiği evin kapısında oturup ağlayarak dua ettiğim için ben artık uğursuz bir ucubeydim peki neden? hangi kapının önünde dua etsem o evden bir ölü çıkardı çünkü. Zaman geçtikçe bu durum daha da garip bir hal almaya başladı.
Gidenlerden bazıları tekrar geliyordu ama hepsi tabiki ruh olarak.
İŞTE LANETİM ASIL O ZAMAN BAŞLADI....

MERHABAA!!!!
Şimdiden hikayemi okuyan ve okumaya karar veren herkese çok teşekkür ve yaptığım,yapacağım bütün hatalar için özür dilerim. Şeyyy bu benim ilk hikayem ve kırıcı olmayan bütün eleştirilere de açığım bana destek olursanız eğer desteğiniz için şimdiden teşekkürler

Yetenek Mi Lanet Mi¿¿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin