Kappitel 8

1.3K 28 2
                                    

*to dager senere*

-Niall! Kom! Vi skal sjekke babyene!, ropte jeg. Niall låg i senga og gryntet. På bare desse dagene hadde vi blitt veldig godt kjent. Jeg angrer ikke et sekund på noe..

I dag skulle vi sjekke kjønn på ungene, som ligger trygt i magen min. Den har vokst litt. Men Niall syns det bare er søtt, tydeligvis. - Kom da Niall!, ropte jeg. Jeg trampet opp trappen. Nå var jeg så forbanna. Niall var ikke på rommet. Jeg gikk inn på et annet rom. Der var ingen. Så gikk jeg ut. Der stod han. Han satt i den sorte bilen vår. Niall har liksom begynt å kalle alt for vårt. Det er veldig søtt.

Niall tok hånden min og flettet fingrene mine sammen med hans. Han smilte ned mot meg. Jeg smilte tilbake og  gidde han et raskt kyss. Han stoppet ikke å smile. VI kom bort til  resepsjonen (?), og gikk bort til hun damen som står der. - Er du Avelyn Grace?, spurte damen. Hun hadde sort hår med noen briller. - DR. James er venter på rom 145, sa damen og smilte fort. -Ok , sa jeg med et smil. 

- Jeg gleder meg!, sa jeg og såg spent opp på Niall. - Jeg og kjære. sa han og smilte verdens vakreste smil til meg. - Elsker deg, sa jeg rett før jeg gikk inn på rom 145. - Me too, sa han rett før jeg åpnet døren. - Du må være Avelyn Grace?, spurte legen. Som var en mann med grått hår og brilller. Han hadde et lite typisk skilt der det stod "Dr.James" på. - Ja, jeg er Avelyn og han NIall Horan, sa jeg og smilte fint til Niall. - Akkuratt, sa legen og smilte. - Da skal jeg ta en ultralyd, sa han og såg opp på meg håpefult. Jeg la meg på en sengelignende ting. Niall satt på en stol ved siden av. Han holdt hånden min. - Jeg skal bare smøre noe gele på magen din, sa legen og smilte fint til meg. - Ok, svarte jeg sakte meg sikkert. Så tok han en maskin på magen min. - Du skal visst ikke bare få 1 baby,sa legen og såg på maskinen. - Du har tvillinger. Øynene mine var helt åpne og jeg var sjokket. Niall også. Til slutt kom det et smil på munnen min. Og Niall kunne ikke holde inne smilet sitt. - Ja!, sa han og kysset meg på kinnet. - Kan vi få vite kjønnet? spurte jeg forsiktig med et smil rundt munnen. - Ja, sa han sakte. - Det er en gutt og en.. Jente!, sa Dr. James.

You & I n.hWhere stories live. Discover now