Kapittel 24

479 20 8
                                    

*Et halvt år senere*

Livet forandret seg drastisk. Jeg forstod fort at alt dette drittet betydde ingenting for han. Ungene og alt. Jeg fikk sefølgelig jobben. Men den kjerringa Maria gjorde alt til et *elvete. Stakkars Elida. Maria, som altså var moren til stakkars Elida, behandlet hun som støv. Hun var aldri synelig. Så jeg har på en måte fått Elida hit til meg. Nå er det visst meg,Ethan,VIctoria og Elida. Det dumme er at jeg har veldig lite penger. Mamma og Pappa fyller på litt penger hver måned, og så har jeg barrnetrygda. Vi måtte flytte ut ifra huset vårt, og til denne lille drittleiligheta. Vi har ett lite bad, en stue og kjøkken i samme rom, og ett soverom. Og på det stakkars lille soverommet sover det tre stykker. Jeg sover på sofaen. Men jeg skal ikke klage. Det skal man aldri..

Den lille dritten Niall kan bare ha det gøy på turneen, Feste,drikke,være med jenter, er det eneste han gkjør døgnet rundt. Han sa han skulle være borte i 2 uker sa han. Men det vart ikke slik. 80% av maten går til barna. Det vil si at jeg har to måltid om dagen. Og barna har 4. Det viktigste for meg er at barna får nok mat.  Tanya kom tilbske til meg. Hun hjelper meg så mye som hun kan. Hun hjelper meg med å passe barna imens jeg jobber på en liten kafe som gir meg en pisslønn. 

"Ave? Kan du komme hit litt?",ropte Tanya fra stua. Jeg satt på soverommet med Elida og hjalp hun med leksene. På det lille soverommet er det en krybbeseng som er ekstra stor, Den er beregnet til to babyer, der sover tvillingene. Senga til Elida er der, og en skrivepult og et kleskap. Der har jeg,Elida og babyene klær. Ingen av oss har så mye klær, så det går fint. "Ja, jeg kommer",ropte jeg tilbak og smilte til Elida og gikk bort til Tanya. "Hva er det?", spurte jeg og tok en hånd på stolen til Tanya. "Det er Niall igjen!", sa hun og tok en slurk av teen sin. Utenpå såg hun helt rolig ut, men inni er hun et nervevrak. Det vet jeg, for jeg kjenner henne."Hva har han sagt nå da?", spurte jeg og trakk pusten ut og inn, og glodde på pc-skjermen. "Han har sagt i et intervju at du er for tynn for ham", sa Tanya med lange pauser og en veldig  mumlende stemme. "Hva faen!???" ropte jeg og dro i håret mitt. "Jeg er faen meg ikke tynn", sa jeg høyt og stirret på Tanya. "Hussj.. Eth og VIc sover", sqa hun rolig og alvorlig. Men medfølende. 

Jeg tråkket svakt på baderomsvekten. Jeg har alltid vært 65 kilo pluss og minus. Jeg er ganske lav, så jeg har alltid hatt former. Så jeg har ikke vært så tynn. Men heller veldig curvy. Tallet som kom fram, var underlig. 49? WTF? Det er sikkert bare noe galt med vekten. Jeg  skubba den rett under vasken. 

Jeg har vært livredd siden jeg og Niall hadde sex sist gang. Tenk om jeg ble gravid? Så jeg tar ukentlig graviditetstester. DEt lå igjen to tester i det lille skapet. Så jeg tok den ut og gjorde testen. Så kom symbolet fram. Om det var to streker var jeg gravid. På testen var det ..

You & I n.hWhere stories live. Discover now