Kappitel 20

563 18 0
                                    

Niall vridde om nøkkelen. Han gikk inn og jeg fulgte etter. Det var akkuratt som jeg husket det. Den fine hvite leiligheten, som jeg kunne kalle "hjem". Med en gang jeg tenkte på at dette var mitt hjem, kjente jeg en varm følelse inn i kroppen.

Niall tok med Victoria inn i stuen. Mens jeg låste ytterdøra.

"Niall, kan du holde han litt?", spurte jeg og såg på han. Han hadde Victoria på fanget fra før av. Han bare nikket som svar og smilte tilbake. Jeg gidde han henne og gikk opp på rommet til Victoria og Ethan. Ca. en måned før jeg fødte, kjøpte jeg møbler + ting jeg trengte til dem. Jeg tok med meg et teppe + en baby dyne ned til stua.

Maura var så gavmild, at hun gidde oss en vugge/krybbe som Niall og Greg brukte når de var små. Så den stod i stua, ved siden av sofaen. Men allikevel litt avskjermet, så de fikk fred.

Jeg la ned et teppe og dynen ned i vugga, og satt meg i sofaen.

" Det er så deilig å være hjemme.", sa jeg og lente meg tilbake.

" Ja, i hvertfall med deg", sa han og så på meg og lente seg ned og kysset meg følsomt. Jeg bare smilte og såg på babyene. De lå å sov på fanget til Niall.

"skal jeg legge dem i vuggen, siden de sover?", spurte jeg og såg på han. Han bare nikket. Jeg tok dem begge opp å la dem forsiktig ned i vugga.

***

Jeg og Niall satt å så på TV. Vi hadde funnet et film å se på. Den het "Noah". Vi har satt den på pause, slik at vi kan se den etterpå.

"Jeg er så sulten, sa Niall og så på meg. Jeg bare lo. "Vi kan bestille kinamat.", svarte jeg og tok frem telefonen min, en sort iphone4. Jeg tok øynene mot kjøleskapet og så nummeret som var på en gul post-it lapp.

**

Maten har kommet, og jeg og Niall er klar til å se på filmen. Niall satt den på, og jeg la hodet mitt i fanget til Niall. Han bare smilte ned på meg og jeg bare prøvde å lage en større dobbelthake enn det jeg har. Han lo og poka den.

***

SORTY FOR SEIN DEL!!! Omg!! JEG HAR SKREVET TO DELERVTIL DERE NÅ, OG JEG ER VELDIG GORNØYD MED DEM. SORRY FOR SKRIVEFEIL, HADE!!!!

You & I n.hWhere stories live. Discover now