Kappitel 11

1.1K 35 8
                                    

 Hei Ave, du ser sliten ut, sa Liam og jeg bare nikket utmattet. Liam gidde meg en klem. Niall såg trist på meg og tok hånda mi og vi gjikk inn i stua

---------------------------------------------------------------------------------

Akkuratt da jeg hadde satt meg i stolen, ringte det på. -Jeg åpner, sa Niall og kysset meg på kinnet. Inn døra, kom Eleanor, Perrie og Zayn inn. -Jeg bare milte svakt til dem. - Føler du deg ikke bra, spurte Eleanor og gikk mot meg. - Nei, jeg har ikke vært det på flere måneder, sa jeg trist. - Hei Ave, kommenterte Perrie og gidde meg en klem. - Hei Ave! Du ser sliten ut!, sa Zayn og gidde meg en bamseklem. Niall gikk inn på kjøkkenet og hentet noe å spise og drikke. Akkuratt da jeg såg maten. Måtte jeg springe på toalettet. Niall satt fra seg kakefatet og drikken, og løp etter meg. Jeg sprang inn på do og spydde, jeg tror de andre hørte det. - Stakkars Ave, kommenterte Harry. - Ja, sa Perrie. Jeg vasket meg på munnen og gikk ut til de andre igjen. - Sorry, sa jeg og såg trist ut. - Det går bra, sa de andre. Jeg satt meg ned i stolen igjen. - Vil du ha noe?, spurte Niall og såg på meg. - Nei, jeg er ikke sulten, svarte jeg og prøvde å presse frem et smil, som sikkert ble til en grimase. 

- Hvor lenge er det til touren, spurte Eleanor, mens hun slurpet litt te. - 2 uker, vi skal være vekke i 1,5 måned, sa Louis. Og smilte til Eleanor. - Skal du være med Ave?, spurte Liam og smilte søtt tl meg. - Jeg vet ikke, jeg er så ofte syk og dårlig for tiden, komenterte jeg.  Når jeg var akkurat ferdig å si det, måtte jeg spy igjen. Jeg spratt opp fra stolen, og Niall kom etter meg. Han holdt håret mitt opp, når jeg spydde. - Vil du være med på tour?, spurte Niall og holdt rundt meg. Han såg meg inn i øynene. - Jeg vet ikke, sa jeg og såg ned i bakken. - Jeg syns du burde være med. Tenk om det skjer noe?, sa han og såg bekymret på meg. - Greit, sa jeg etter en stund. Jeg såg opp på han og kysset han på leppene. - Ekkelt kommenterte Harry. Han stod i inngangen på doen. - Kan jeg få låne doen?, spurte Harry og hevet ett øyenbryn. - sefølgelig, sa jeg og gikk ut. 

Vi satt oss ned i sofaen. De andre hadde gått. Det var bare jeg og Niall hjemme. - Ave? Du vet når babyen kommer, sa Niall usikkert. - Ja, sa jeg. Og tok øynene opp på han. - Skulle vi ikke hatt et hus?, spurte Niall. Og smilte tl meg. - Jo, det skulle vi, sa jeg glad. - Vi kan jo se litt på hus nå, sa jeg og såg opp på Niall. - Sefølgelig, babe, sa han og kysset meg mykt på munnen. 

---------------------------------------

Vil dere ha et maraton snart? Kommenter under om du vil ha, og når :)

You & I n.hWhere stories live. Discover now