Kapittel 7

1.4K 40 4
                                    

Ave er så snill og søt. Jeg gleder meg til hun kommer hit!

-------------------------------------------------------------

Harry POV

Det banket på døra. Jeg sprang ned trappen, for å åpne døren. Jeg åpnet den spent opp. - Hei, sa jeg og såg på den nydelige jenta. - Du må være Ave?, spurte jeg. - Ja! Er Niall der inne?, spurte hun og såg på meg. - Ja, bare kom inn, sa jeg og smilte skjevt. - Niall, Ave er her!, ropte jeg. Etter noen sekunder var Niall i gangen. -Ave!, sa Niall og gav hun en klem. Ave klemte tilbake. Jeg hadde en utrolig god følelse på at dette kom til å gå fint.

Ave POV

Niall er skikkelig overhjelpsom. Han hjalp meg å ta av jakken min, haha. Det er egentlig litt søtt. Niall ledet meg inn på et rom. Som sikkert var hans. Jeg hadde ingen valg, så jeg følgte etter han.

-Hvor mange måneder er du på vei? spurte Niall. - Cirka 2,5 måneder, svarte jeg med et smil. Og la meg bak på sengen. Niall gjorde det samme. -Tenk at Niall J.r er i magen din, han/hun kommer til å bli perfekt, sa Niall og såg på meg. Vi var bare noen centimeter fra hverandre. Niall bøyde seg frem, og leppene våre møtest. Det var et perfekt kyss. Leppene hans smakte mint. Han såg opp på meg med de vakre blå øynene hans. Jeg håper barnet får de vakre øynene hans!

Harry POV

Niall og Ave har vært oppe på rommet i 2 timer ca. Jeg, Louis, Liam, satt i sofaen og såg på en film. - Lurer på hva de holder på med?, spurte jeg. Louis, Liam og zayn såg opp på meg. - ja!, sa Louis. - skal vi se hva dem gjør?, spurte Zayn. -greit, svarte jeg. - Jeg tror ikke det er en god ide!, sa Liam fort. - joda, kom igjen Niall!, sa Louis. - greit, svarte Liam. Men alle såg at han var litt usikker. Vi trippet sakte opp trappen. Døren på Niall sitt rom sto litt åpen.

Avelyn POV

Jeg og Niall sett i senga hans. Jeg tok tullebilder av meg selv med Niall sin telefon. Han satt bare å stirret på meg. Døren på rommet åpnet seg. Guttene tittet inn. - jeg bare fortsatte med å ta bilder av meg selv. - hva gjør du Ave?, spurte Harry. - Tar bilder av meg selv, svarte jeg mens jeg lagde dobbelhake.

You & I n.hTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang